docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.
Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?
Má tady s tím někdo zkušenost ?
P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
seikos: to je na silnici celkem jedno, kde jsou osy přesazeny. Jestli dole osa kola u stelvia, nebo nahoře trubky vidlic od osy řízení u yamahy. Obojí zkrátilo stopu na stejnou, stále velkou hodnotu, takže papírově je neovladatelnost podobná. Subjektivně rozhodne šíře řídítek, pneu, těžiště, atd. Např. FilipT považoval za ovladatelnější yamahu: http://www.motorkar...pertenere-16657.html
guzzi: vidle v rovině řízení
yáma: vidle před osou
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
bledemon píše: Tak jsem si našel manuály 2010,2011,2014 a všude už od first edition má stejný závlek 126mm (28úhel), jdu editovat chybný odkaz.
seikos: to je na silnici celkem jedno, kde jsou osy přesazeny. Jestli dole osa kola u stelvia, nebo nahoře trubky vidlic od osy řízení u yamahy. Obojí zkrátilo stopu na stejnou, stále velkou hodnotu, takže papírově je neovladatelnost podobná. Subjektivně rozhodne šíře řídítek, pneu, těžiště, atd. Např. FilipT považoval za ovladatelnější yamahu: http://www.motorkar...pertenere-16657.html
guzzi: vidle v rovině řízení
yáma: vidle před osou
tvá teorie ovšem pokulhává za realitou. Svez se na obou bezprostředně po sobě a pochopíš. A v tom co ukazují ty fotky, v tom spočívá přesně ta diference. Tam kde u Guzzi nemusíš v řídítkách dávat žádnou sílu, protože je osa hrku řízení v ose vidlí a veškerá síla se řeší až úplně dole v offsetu, u Yamahy musíš sílu navíc řešit už na řídítkách, protože musíš "přetáhnout" rozdíl osy vidlí s osou krku. Proto, že dole na ose v offsetu na tebe tolik nepůsobí gyroskopický efekt kola a jeho setrvačné síly. Nahoře na řídítkách u krku řízení s tím musíš bojovat svoji vlastní silou. Takže je dost propastný rozdíl v tom co píšeš, který poznáš na vlastní ruce až v momentě kdy se na tom svezeš.
jiřin... Ano, tady od stolu je to čistě akademická diskuse. Ovšem já mám na obou něco naježděno (ST jsem jezdil dva různé kusy) a předkládám své vlasní pocity. A že je ST mizerně ovladatelná (resp hůře než konkurence) a motor je nemastnej neslanej, v tom panuje v odbornějších kruzích (když pomineme českou zemičku a obrátíme se třeba na ADVrider) vzácná shoda.
A není to rozhodně o rukách. O rukách to je, když potřebuješ zajet nějaký výkon, nikoliv když hodnotíš jízdní vlastnosti.
Naposledy editováno 05.10.2015 20:58:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 13 | 6.5.2024 v 08:13 Verka_ |
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere | hudekd | 11 | 4.3.2024 v 19:22 hudekd |
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere | jannyjohn112 | 8 | 7.1.2024 v 11:03 _pat_ |
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere | MartyBar | 7 | 19.12.2023 v 06:30 Lopp |
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere | Boda | 11 | 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM |