2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
assassin píše: Dobry je jak zavodnici z lidu maj jasno jak je abs, automaty apod spatne a lidi co opravdu zavodi tak davaj reklusse, automaty, TC .... :) asi protoze na tech motorkach jezdej pro rohliky :)
věřím, že průměrnej "závodník z lidu" má rád požitek z jízdy a proto rád řadí... a ti co opravdu závodí... no řekněme, že to je úplně jiná kategorie a které tady v tomto vlákně není řeč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: věřím, že průměrnej "závodník z lidu" má rád požitek z jízdy a proto rád řadí... a ti co opravdu závodí... no řekněme, že to je úplně jiná kategorie a které tady v tomto vlákně není řeč
Jo tak to je jasny, ze kdyby prisla do ruky hobikovi zavodni motorka tak se bude nudit - ono mozna to je duvod proc si lidi co jezdi a ne vykecavaji na foru dokupuji do motorek ty automaty apod :)
Stejne tak jako by se vsichni nudili treba v nissanu GTR a jen caterham je pro ta jasna volba :)
Naposledy editováno 24.08.2015 14:04:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
assassin píše: Jo tak to je jasny, ze kdyby prisla do ruky hobikovi zavodni motorka tak se bude nudit - ono mozna to je duvod proc si lidi co jezdi a ne vykecavaji na foru dokupuji do motorek ty automaty apod :)
Stejne tak jako by se vsichni nudili treba v nissanu GTR a jen caterham je pro ta jasna volba :)
Nevím proč mám pocit, že ses právě dobrovolně postavil na šibenici...
mmch - na čem mají jezdit zcela "průměrní nezávodníci", kteří v 90% skutečně jezdí podle předpisů, dávají blinkry, nepředjíždí přes dvě plné, ve vesnici jedou +/-50 - 60 km/h, na okreskách max. 100 km/h, dálnicím se snaží vyhnout a největší požitek je pro ně skutečnost, že se jich nikdo nedovolá a mohou v klidu jet sami někam... Nebo pošlou manželku na víkendový pobyt s dcerou autem a sami tam v klidu dojedou o 2 hodiny později na motorce? :) (auu - to bude bolet.....)
assassin píše: Dobry je jak zavodnici z lidu maj jasno jak je abs, automaty apod spatne a lidi co opravdu zavodi tak davaj reklusse, automaty, TC .... :) asi protoze na tech motorkach jezdej pro rohliky :)
No to je trošku demagogie, ne? V tom závodění jde jednak o desetinky - každej rok se snaží dát rekord kola a proti tomu stojí bezpečnost - nejlíp by bylo, aby ta byla absolutní. Takže se ty překoňovaný bestie osazujou všema možnejma serepetičkama aby byly co nejrychlejší a zároveň ještě jakš-takš bezpečně zvládnutelný. To ale přece neni trend běžnýho hobíka na běžný mašině?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: Nevím proč mám pocit, že ses právě dobrovolně postavil na šibenici...
mmch - na čem mají jezdit zcela "průměrní nezávodníci", kteří v 90% skutečně jezdí podle předpisů, dávají blinkry, nepředjíždí přes dvě plné, ve vesnici jedou +/-50 - 60 km/h, na okreskách max. 100 km/h, dálnicím se snaží vyhnout a největší požitek je pro ně skutečnost, že se jich nikdo nedovolá a mohou v klidu jet sami někam... Nebo pošlou manželku na víkendový pobyt s dcerou autem a sami tam v klidu dojedou o 2 hodiny později na motorce? :) (auu - to bude bolet.....)
pár motorkářů znám, ale ani jeden z nich nepatří do této kategorie
Harry007 píše: pár motorkářů znám, ale ani jeden z nich nepatří do této kategorie
tak já se do ní zcela dobrovolně hodlám přihlásit - možná jsem pro někoho divnej (blbej, neschopnej... a jiné "..ej"). A ještě divnější možná pro mnohé je fakt, že se za to nestydím a hrdě se k tomu hlásím...
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Harry007 píše: no ono tě to přejde... nebo snad hodláš na semaforech stát zařazenej mezi autama a neprojet to po čáře? To neber, jako nějakej útok... jen mě to zajímá, jestli do té kategorie opravdu patříš se vším všudy
Tak to jediné uznávám - na semaforech - když je kolona - nestojím - to mezi autama projedu nebo objedu. To je pravda. Ale to je asi všechno... Možná i proto, že jsem na řidičák (B) čekal dost dlouho - tak si ho vážím a nechci o něj přijít. A pokuty se mi taky nechce platit. A už vůbec se mi nechce řešit situaci, kdy mi v 90 ve vesnici vběhne do cesty malé dítě a já to neukočíruju... (asi je to tím, že jedno takové malé dítě mám...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: Nevím proč mám pocit, že ses právě dobrovolně postavil na šibenici...
mmch - na čem mají jezdit zcela "průměrní nezávodníci", kteří v 90% skutečně jezdí podle předpisů, dávají blinkry, nepředjíždí přes dvě plné, ve vesnici jedou +/-50 - 60 km/h, na okreskách max. 100 km/h, dálnicím se snaží vyhnout a největší požitek je pro ně skutečnost, že se jich nikdo nedovolá a mohou v klidu jet sami někam... Nebo pošlou manželku na víkendový pobyt s dcerou autem a sami tam v klidu dojedou o 2 hodiny později na motorce? :) (auu - to bude bolet.....)
Na to už máš ten správný stroj
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Na to už máš ten správný stroj
to nemám - skútru se nad 80 km/h do kopce proti větru už moc nechce.. :) a trochu mě z něj bolí záda.... malá kolečka nejsou to pravé...
jinak asi ano :) a možná pro tebe překvapení, ale nepřipadám si méněcenný...
Naposledy editováno 24.08.2015 15:10:09
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Co se týče různých traction control, launch control a podobných, pak souhlasím s Dráťou, že se nejedná o nic jiného, než omezovače výkonu. Pokud je chce někdo používat v rámci nahánění setinek na okruhu, prosím, je to jeho věc (osobně preferuji jiný přístup, taky je ovšem pravda, že na okruzích jezdím málo a špatně a na slabém stroji). Narážel jsem ale na jinou věc, a sice, že dost lidí si koupí bez adekvátních zkušeností hodně silný bike s tím, že je to OK, že můžou v zatáčce tahat za plyn jak chtějí a asistent se postará. Tahle cesta je jednak nebezpečná, protože žádný asistent není všemocný, a druhak se tím jezdec podle mě okrádá o rozvíjení svých schopností.
Co bych naopak z elektronických systémů vyzvedl, je ESA od BMW (dnes už asi něco podobného má víc výrobců) – to mě doslova nadchnulo, to považuji za skutečný krok vpřed.
art007> Nechápu, proč nám tu pořád narcisticky předhazuješ svůj způsob vnímání motorkaření? Čekáš, že tě budeme poplácávat po ramenou jako jediného rozumného, nebo ti to rozmlouvat jako neskutečnou nudu?
Ani jedno by nebylo správný, způsobů, jak přistoupit k jízdě na motorce, je celá řada. Důležitý je, aby každýmu vyhovoval zrovna ten jeho, co si o tom myslí okolí je duševně vyrovnanému jedinci srdečně jedno. Každopádně tě můžu ujistit, že podobný přístup jako prezentuješ ty vyznává celá řada lidí.
Naposledy editováno 24.08.2015 15:29:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: to nemám - skútru se nad 80 km/h do kopce proti větru už moc nechce.. :) a trochu mě z něj bolí záda.... malá kolečka nejsou to pravé...
jinak asi ano :) a možná pro tebe překvapení, ale nepřipadám si méněcenný...
Kdo mluvil o méněcennosti? Ale zdáš se být cílová skupina motorek co máš v úvodů
Když ubereš 20 mimo obec, tak můžeš ještě přidat nějaké cruisery
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
PS-o víkendu jsem omylem odpověděl na pozdrav někomu na NCčku a při mé smůle to měl určitě i v automatu...stydět se budu ještě pěkně dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
EDIT: Podle příspěvků za posledních pár minut nejsem jedinej, kdo tě takhle zařadil
Naposledy editováno 24.08.2015 15:41:10
JohnnyS08 píše: Assassin> Je třeba rozlišovat mezi quickshiftem na závodní mašině (což je IMHO fajná věc) a dvojspojkovou převodovkou á la NC. Mezi tím je přeci diametrální rozdíl jak z hlediska techniky, tak z hlediska chování za jízdy.
Co se týče různých traction control, launch control a podobných, pak souhlasím s Dráťou, že se nejedná o nic jiného, než omezovače výkonu. Pokud je chce někdo používat v rámci nahánění setinek na okruhu, prosím, je to jeho věc (osobně preferuji jiný přístup, taky je ovšem pravda, že na okruzích jezdím málo a špatně a na slabém stroji). Narážel jsem ale na jinou věc, a sice, že dost lidí si koupí bez adekvátních zkušeností hodně silný bike s tím, že je to OK, že můžou v zatáčce tahat za plyn jak chtějí a asistent se postará. Tahle cesta je jednak nebezpečná, protože žádný asistent není všemocný, a druhak se tím jezdec podle mě okrádá o rozvíjení svých schopností.
Co bych naopak z elektronických systémů vyzvedl, je ESA od BMW (dnes už asi něco podobného má víc výrobců) – to mě doslova nadchnulo, to považuji za skutečný krok vpřed.
art007> Nechápu, proč nám tu pořád narcisticky předhazuješ svůj způsob vnímání motorkaření? Čekáš, že tě budeme poplácávat po ramenou jako jediného rozumného, nebo ti to rozmlouvat jako neskutečnou nudu?
Ani jedno by nebylo správný, způsobů, jak přistoupit k jízdě na motorce, je celá řada. Důležitý je, aby každýmu vyhovoval zrovna ten jeho, co si o tom myslí okolí je duševně vyrovnanému jedinci srdečně jedno. Každopádně tě můžu ujistit, že podobný přístup jako prezentuješ ty vyznává celá řada lidí.
rozebírání elektro systému přeskočím - to mi nepřísluší, pouze poznamenám jedno - můj názor - a nevnucuji ho: každý elektronický systém je krok vpřed. Jen některé prostě nejsou pro všechny. Jeden ocení to, druhý ono. Ale řečeno básnicky "není elektronický systém ten, aby se zavděčil všem"
A k označení své osoby jako "narcistické" se budu muset ohradit - zaprvé to slovo znamená něco úplně jiného (nejsem člověk s přehnaným obdivem sám k sobě, s arogantním vystupováním a nedostatkem pochopení pro druhé, které chápe jen jako nástroje pro vlastní cíle - wikipedia) - a zadruhé jen reaguji na nekteré info typu: "pár motorkářů znám, ale ani jeden z nich nepatří do této kategorie". A můj způsob vnímání jsem nikde nepředhazoval - jen prezentoval jsem svůj pohled na věc. Tot vše - a myslím, že tohle se ještě smí. To zatím EU nezakázala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Dráťa píše: art007> Čeče, když tak pročítám tvoje komenty, ty budeš typ na eNCéčko, zapadl bys mezi ně. Ještě přidej nějaké postřehy, ať je jasnější, jeslti bys patřil mezi ty normálnější jako keto, geodet nebo jezdec74, nebo mezi diagnostikovaný defekty typu ostravak, pjvoky a dovi.
EDIT: Podle příspěvků za posledních pár minut nejsem jedinej, kdo tě takhle zařadil
Ale proč ne - vybírám mezi V-stromem a NC - tak možná klidně u NC skončím - nezáleží to na tom, jak se to bude jmenovat a komu se to bude líbit, ale jak se mi na tom pojede... A vůbec nezáleží na tom, co si o tom kdo myslí
A i kdybych byl typ pro NC, proč by to mělo být špatně? Nevnucuji to nikomu, nechci aby sis to kupoval ty... (i když to by byla prdel).
A myslíš že bych se na tom měl cítit hůř než ty na své moto? Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Kdo mluvil o méněcennosti? Ale zdáš se být cílová skupina motorek co máš v úvodů
Když ubereš 20 mimo obec, tak můžeš ještě přidat nějaké cruisery
a na cruiserech je špatné co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Dráťa píše: art007> Myslel jsem to tak, že dost lidí z tohohle fóra souhlasí s tezí, že Hrnda NC není motorka, ale diagnóza
budiž.. třeba onemocním - a pak se vyléčím - a nebo neonemocním (pokud není diagnoza V-strom) a nebo onemocním nevyléčitelně.. :D
nezbývá než se s tím nějak poprat - uvidíme... :)
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
me treba po meste bavil skutr 125 s automatem (variatorem?), bylo to o pohodli a zaroven skutr byl mrstnej, do mesta ideal
auto mam manualy (3x) ale klidne bych mel jedno s automatem do mesta nebo i dal, to je taky o pohodli, ze si clovek telefonuje, cte noviny a ji McFlurry a nemusi mit zamestnany vsechny koncetiny
ale pak kdyz chci kravit a jizdu si uzit pro tu jizdu, tak ten automat mi pak vadi (a jezdim s nim sem tam, i v USA sem s nim jezdil dost), to razeni ma proste svoje kouzlo, stejne jako kdyz auto nema ABS apod.
dnes je trend, ze auta delaj za lidi cim dal vic veci a lidi prestavaj umet ridit nebo resit situace a spolehaj se ze to za ne vyresi auto samo, a to je podle me dost zasadni problem, kterej se jeste bude resit. samozrejme argumentama proti berlickam bysme mohli dospet o 100 let driv a tvrdit ze ideal bylo natacet auto klikou... cili tezko rict, kde je ten idealni kompromis, ale co se tyce automatu, pro me osobne je to o pohodli ale uz ne o zazitku z jizdy. DCT je dobre reseni, je to klasicke razeni jen jsou dve spojky a da se radit primo coz je rychlejsi a setrnejsi a vubec moderni reseni a porad to umoznuje klasicke razeni. ale jestli v konecnem dusledku se bude ridit auto od pocitace pomoci joysticku jako ve videohre, tak to sorry, radsi sem pro to startovani klikou
do mesta skutr s automatem super, mozna i motorka, ale me osobne by to vadilo vetsinu casu. kazdej to ale ma nastaveny jinak.
Naposledy editováno 24.08.2015 17:23:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Bubrak-ZX10R píše: necetl sem to cely, ale at si kazdej jezdi na tom co ho bavi
me treba po meste bavil skutr 125 s automatem (variatorem?), bylo to o pohodli a zaroven skutr byl mrstnej, do mesta ideal
auto mam manualy (3x) ale klidne bych mel jedno s automatem do mesta nebo i dal, to je taky o pohodli, ze si clovek telefonuje, cte noviny a ji McFlurry a nemusi mit zamestnany vsechny koncetiny
ale pak kdyz chci kravit a jizdu si uzit pro tu jizdu, tak ten automat mi pak vadi (a jezdim s nim sem tam, i v USA sem s nim jezdil dost), to razeni ma proste svoje kouzlo, stejne jako kdyz auto nema ABS apod.
dnes je trend, ze auta delaj za lidi cim dal vic veci a lidi prestavaj umet ridit nebo resit situace a spolehaj se ze to za ne vyresi auto samo, a to je podle me dost zasadni problem, kterej se jeste bude resit. samozrejme argumentama proti berlickam bysme mohli dospet o 100 let driv a tvrdit ze ideal bylo natacet auto klikou... cili tezko rict, kde je ten idealni kompromis, ale co se tyce automatu, pro me osobne je to o pohodli ale uz ne o zazitku z jizdy. DCT je dobre reseni, je to klasicke razeni jen jsou dve spojky a da se radit primo coz je rychlejsi a setrnejsi a vubec moderni reseni a porad to umoznuje klasicke razeni. ale jestli v konecnem dusledku se bude ridit auto od pocitace pomoci joysticku jako ve videohre, tak to sorry, radsi sem pro to startovani klikou
do mesta skutr s automatem super, mozna i motorka, ale me osobne by to vadilo vetsinu casu. kazdej to ale ma nastaveny jinak.
to má hlavu i patu... - díky - takových je málo...
Možná si koupím NC, možná stroma (asi to bude jeden z nich - podle toho, jak se mi na tom pojede) - ale na 99 % s klasickým řazením.... I když jsem "výletní typ", tak minimálně naučit se alespoň průměrně řadit rozhodně nezaškodí a když bych se pak rozhodl jít výš, tak se to i lépe prodává...
Město zpočátku holt nějak přetrpím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: když jsem "výletní typ", tak minimálně naučit se alespoň průměrně řadit rozhodně nezaškodí a když bych se pak rozhodl jít výš, tak se to i lépe prodává...
Město zpočátku holt nějak přetrpím...
Když to tak čtu, tak jsem te odhadl dobre, kup si vetsiho skutra, to pro tebe bude nejlepsí, jinak budes trpet a jeste si rozbijes drzku v prvni krizovatce, to bych ti teda nepral, a nebo uz se jdi kurva projet na necem, co ma aspon trochu koule, at víš. Tohle kecani uz nema cenu.
Sorry, ale uz se to neda cist, jo uz jdu do hajzlu.
halif píše: Když to tak čtu, tak jsem te odhadl dobre, kup si vetsiho skutra, to pro tebe bude nejlepsí, jinak budes trpet a jeste si rozbijes drzku v prvni krizovatce, to bych ti teda nepral, a nebo uz se jdi kurva projet na necem, co ma aspon trochu koule, at víš. Tohle kecani uz nema cenu.
Sorry, ale uz se to neda cist, jo uz jdu do hajzlu.
O krizovatky mit strach nemusis..
Skutra ani velkyho uz nechci..
a neboj se - vsechno bude...
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Nicméně nebylo v úmyslu řešit mou osobu a co, kdy a jak si hodlám nebo nehodlám koupit - to je jen moje věc. Zajímalo mne prostě jaké jsou názory lidí tady - zejména s ohledem na to, že mnohdy jsou názory dost radikální... škoda že se tu neobjevil někdo s automatem, aby přispěl troškou do mlýna... :(
Takže ještě jednou prosím - neřeště už mne, co si koupím, jak si koupím, kdy si koupím - o tom to není.
pokud se někdo chcete ještě zapojit a napsat svůj názor na automat (ne variator) v motorce, klidně napište. Ale neřešte prosím už mou osobu.
Děkuji.
P.S. ty kdo si myslí, že mne odhadli (halif, Dráťa a možná i další) bych asi zklamal - možná by se divili, jak moc se spletli... :) ale to řešit nechci... znovu dodávám - o tom tahle diskuze není. Zajímal mne názor na automaty, případně když už tedy na něco jiného, tak na elektronické vychytávky u moto...
P.S.S. Svíčka a blinkr není vychytávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
assassin píše: Ja bych s tvejma pozadavkama ty skutry nezatracoval.... Treba tmax by mohl byt good ...
nemohl - ani "velký" není dost velký na mé nohy - a při natočení řídítek jsem šmrdlal o kolena... a cena za "dospělý" nový je taky trochu mimo mou peněženku...
A jak jsem říkal - malá kola a hodně rovný posez nedělá dobře mým zádům - potřebuji trochu předklon - proto cenduro... (nebo sedět na skútru na sedale pro baťůžek )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X | skulo | 2 | 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD |