1 reakcí na tento příspěvek Oprava regulátoru napětí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava regulátoru napětí
JiriK84 píše: a co všechno jsi změřil? Jestli jsi měřil pouze napětí na baterce tak nejseš ještě ani v polovině cesty na zjištění závady, už jsem se několikrát setkal s přebíjením díky vadnej spínací skříňce, byl v ní přechoďák takže do skříňky při zapnutým klíčku šlo to co bylo na baterce ale ze skříňky do regulátoru už šlo i o 2V!!! méně, tudíž regulátor valí naplno a sype do sítě po startu co jen to jde, takže pak nastartuješ a měříš dobíjení a najednou máš na baterce 16-17V ale to je na baterce, na výstupu ze spínačky do regulátoru je díky přechoďáku oněch kýžených cca 14,5V Někdo chtěl vyměnit spínačku, někdo chtěl řešit problem předěláním elektroinstalace na spínání přes relé.
kdyz pominu, ze to co pises je nesmysl i u buzeneho alternatoru, tak on resi regulator u alernatoru s permanentnimi magnety ...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 47 | 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven |
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 8 | 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven |
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 56 | 18.11.2022 v 20:15 Guzo |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 27 | 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven |