globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak registrovat moto bez TP
 
6.6.2015 v 17:12
Zdravím, mam dotaz na který mi snad někdo odpoví, koupil jsem od známých starou jawu (250 kyvka) ale problem je v tom že je trvale vyřazená z registru a řekli mi že k tomu mají jen starý TP, tak jsem ho vzal a v něm je tedy psáno že je trvale vyřazeno .... a je ustřižený roh(zřejmě samozřejmost při vyřazování) no a jinak že k tomu už nemají nic, takže já mam motorku, ještě s nimi dořeším kupní smlouvu a chci se zeptat co ted mám dělat když ji chci znovu přihlásit a jezdit na ni ? spíš bych chtěl běžně než jako veteréna, ale nemam s tím žádné zkušenosti a nevím vůbec kam nejdříve s ní jít, a jak je to s vystavením nového TP k takovému motocyklu. Děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP

6.6.2015 v 19:30 | Nahoru | #1

fidlimydli píše: Tuším, že se nic nepřeráží, ale do papírů se zapíše výměna rámu, čili se přepíší čísla v papírech.


Oficiálně jak říká fidlimydli. Pokud by ses s tím nechtěl drbat, měl raznice a před lakem, tak normálně přebouchat čísla.

Jinak jestli jdeš do renovace není důvod nemít to na veteránských značkách-nikdo ti nic neřekne, i kdybys s tím jezdil denně do práce (což stejně nebudeš)-nevýhoda je nutnost testace a její každoroční opakování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak registrovat moto bez TP

6.6.2015 v 19:49 | Nahoru | #2

fockewulf píše: Oficiálně jak říká fidlimydli. Pokud by ses s tím nechtěl drbat, měl raznice a před lakem, tak normálně přebouchat čísla.

Jinak jestli jdeš do renovace není důvod nemít to na veteránských značkách-nikdo ti nic neřekne, i kdybys s tím jezdil denně do práce (což stejně nebudeš)-nevýhoda je nutnost testace a její každoroční opakování.



Přebouchání je také cesta, ale bacha na hliníku. U Jawy to nikdo řešit nebude, ale na STK mají vodičku, kterou potřou blok a vyleze jim staré vybroušené číslo. Materiál je nějak narušen do hloubky. Už jsem se s tím setkal v praxi.

Šel bych na to oficiální cestou z jednoho prostého důvodu. Jestli je moto opravdu velmi zachovalá, tak už bude mít nějakou rozumnou hodnotu, která neustále poroste. Tím, že přerazíš čísla, nebude ti sedět číslo série vyráběných v těch letech s číslem rámu a každý to bude mít za seskládaný paskvil, čímž hodnota spadne. Tím spíše, že se dnes trend otáčí z renovací k originálnímu stavu z prostého důvodu. Origo leštěnek už moc není a nijak už ji nevyrobíš. Renovací je a bude hafo.

Jen ji prosím nijak nevylepšuj, v tomhle věku to svádí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist