Téma: Rumunsko dovolena, prosim o radu
23.5.2015 v 08:08
Nazdarek,
planuji dovolenou 2015 na Balkan.
Trasa: SR, HU, RO - Borsa, Piatra Neamt, Konstanca atd.
Nejradej bych jel horama, ale jak tak ctu zazitky z Rumunskych hor, tak mam trochu obavy. Jeden pise ze na silnici byly popadane a neuklizene stromy a kameny, objizdka byla hrozna cesta. Jini zas pisou ze cesty hrozne, sotolina, bahno zejmena po desti, atd. Kdo mate prakticke skusenosti, zazitky z cesty, poznate to tam, co mi poradite?
Pro predstavu, nejsem z cukru. Na chopru jsem projel CR, SR, PL, HU. Na CBR RRu jsem zvladnul v jednom dni s batuzkem Chorvatsko. Rocni maximum mam cca 25.000 km a denni maximum 1.351 km. Lonska dovolena 4.250 km. S Hondou VFR 800 jsem uz projel napr. Alapy, Dolomity, Triglav, Durmitor, Ukrajinu, Albansko, Srbsko... Rad cestuji a mam rad dobrodruzstvi, ale nevyhledavam neprijemnosti.
Dekuji za kazdou radu
Zdravi Vlado

23.5.2015 v 09:36 | Nahoru | #1

Naposledy editováno 23.05.2015 09:38:52

23.5.2015 v 09:37 | Nahoru | #2

23.5.2015 v 11:25 | Nahoru | #3

jarous350 píše: V Rumunsku jsem byl, uz si nepamatuju konkretni useky, ale je to tam jak kde. Jeden usek cca 20km byl takovej, ze jsme jeli na jednicku a klickovali mezi dirama. Ale tak co, jestli jak pises, nejses z cukru, tak to neni tech 20km problem vydrzet a budes mit pak po navratu o cem vypravet. Jel jsem taky na VFR,

Jestli mas mapu , posli do PM , jinak v Ruminsku jsem pred 3 lety stravil pomalu mesic, nekolikrat jsem si projel cely karpaty a ted tam tahnu kluky v sestave GSX1400, CB1300, FZ1N, Z1000, CB600 .... to ti asi jako odpoved staci

Naposledy editováno 23.05.2015 11:25:40

23.5.2015 v 15:46 | Nahoru | #4
čau, třeba ti pomou odpovědi na můj dotaz . Nám to tento rok bohužel nevyjde, zbylo nám málo času.

23.5.2015 v 16:43 | Nahoru | #5
V Rumunsku můžeš jezdit po cestách jaké si vybereš. Po hlavních tazích, které jsou v pohodě, po zalátaných okreskách, po šotolinách, nebo v blátě lesem. Z mapy povrch nevyčteš, ale časem se naučíš odhadnout která cesta bude OK. Má zkušenost je, že v Karpatech asfalt vede zpravidla do vesnic údolími směrem kolmo na hřeben masivu. Spojnice mezi vesnicemi vlevo vpravo přes kopec je většinou polňačka.
Jinak já plánuju trasu doma a když si nejsem jistý, mrknu na Google earth jak to tam vypadá, popřípadě přímo na fotky z Panoramia, které to taky nabízí.

23.5.2015 v 18:39 | Nahoru | #6
To co píšou všichni výše, platí na 100%. Jezdíme tam každý rok na silničních motorkách a choprech. Viz foto dole. Zatim všechny cesty který jsme si doma naplanovali a chtěli projet, ať byly jakekoliv barvy, byly nějak sjízdný i pro naše motorky. Je snad jasný že nevyhledaváme a nejezdime žadný trial a kros napříč lesy přes hory a doly. Býva tam veselo,(někdy až moc), jen jsme tam ještě nikde nenarazili na nějaký velký dobrodružství, který tam snad očekávaš. Snad jedině když budeš přespávat někde na samotě v Karpatském lese tě políbí medvěd, nebo tě snad znásilní vedle bivakující kočující cikánka, který sis v ty tmě nevšim.. Je to normální, už skoro civilizovana země, která jak si tam říkame s oblibou, slaví tři statni svátky. První státni svátek jsou Vánoce, druhý je den kdy vstoupili do EU, a třetí je den když dovezli asfalt. . Ale vozej ho tam strašně rychle, protože za ty 4 roky co tam jezdíme, se to zlepšuje na Rumunsko snad neuvěřitelným tempem. A až to tam všechno za to hafo € nacpaných tam z EU zaasfaltují, tak už to tam asi bude jen obyčejná Alpska nuda.
P.S. Pokud budeš mít zájem odjíždime tím směrem v termínu cca od 24.7. na 10 až 14 dní. Zdarec.

img=//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/21/292545_0162.jpg][/img]

24.5.2015 v 07:01 | Nahoru | #7
Souhlasím s Bobíkem Poprve když jsem tam byl,největší dobrodružství bylo když jsme si postavili stany kousek od odpočívadla u hl.silnice a v noci nás tam jen budili mlaďoši a kamioňáci co si tam jezdili užívat s holkama No ale s medvědem jsme se opravdu potakli. Přímo u silnice na Fagaraš.Kámoš otočil motorku a jel si ho nafilmovat-byl to pěkný macek. Dřív než s medvědem se tam potkáš se zdivočelími psy kterých je tam fakt hafo!!! Nějaký postřehy mám v deníku,ale už je to tam trochu jiný a asfaltu je tam čím dál tím víc.Přeju krásnou dovolenou! Letos jedu opět jako loni do Albánie

Naposledy editováno 23.06.2015 18:11:50

24.5.2015 v 09:06 | Nahoru | #8
Jestli si projel tolik zemí tak nechápu co tady řešíš

26.5.2015 v 05:52 | Nahoru | #9
Bobík.> dik za odpoved i pozvani, ale mam naplanovanou dovolenou od 7. do 23. srpna

26.5.2015 v 05:55 | Nahoru | #10
Kawahans> uz nejednou mi takoveto rady a skusenosti motorkaru kteri to jeli prede mnou pomohli, nebo ulehcili rozhodovani. myslim si ze kazda dobra rada pomuze

26.5.2015 v 09:36 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rumunsko dovolena, prosim o radu

26.5.2015 v 17:43 | Nahoru | #12
czunik> nazdarek, dik za pekne videjko. az budu v havirove tak muzem zajit na pivko a pokecat. nebo jestli by se ti chtelo udelat vyjizdku tak muzete dojet za mnou na chalupu na vikend. psal jesm tomasovi (Brachacz), at se s tebou domluvi. zdravi vlado

26.5.2015 v 19:34 | Nahoru | #13
ničeho se neboj
Vše je v pohodě,počasí si nevybereš

26.5.2015 v 19:44 | Nahoru | #14
Bikeri a cestovatele, vsem vam dekuji za rady a prispevky. uz se tesim na dovolenou a nove zazitky

27.5.2015 v 09:45 | Nahoru | #15
3A1718> Ok a´t zavolá....rád tě pounám jak budeš stav se

5.6.2015 v 14:41 | Nahoru | #16
Zdarec, vůbec se toho neboj, Rumunsko je v pohodě, většina žlutě značených silnic je poměrně slušných a sjízdných, každý rok setam udělá spoustu km nových kvalitních cest. Zd.

5.6.2015 v 22:35 | Nahoru | #17

Hery22 píše: Jestli jsi projel Albánii a Ukrajinu tak bych se toho asi nebál, v Rumunsku jsem byl loni a hlavni trasy mi přišli docela v pohodě i v horách, horší to bylo, když jses vydal po vedlejších cestách na mapě označené bílou čarou

přesně

11.6.2015 v 06:08 | Nahoru | #18
Nabídka pobytu Rumunsko - pokud by to někoho zaujalo a měl zájem se přidat...
Poslední týden v červenci (odjezd pátek 24.večer)
a první týden v srpnu jedu na pohodovou rodinnou dovolenou do Rumunska,s programem :
1. týden - sever Rumunska městečko Baia Sprie oblast Maramureš, enduro,koupání,relax všeho druhu,restauračky,pstruhárny,grilování...
Oblast i terén velmi dobře znám,(zázemí zajištěno) byl jsem zde již 5x,pohodový privát s parkováním,společ.halou,kuch.linkou,grilem.(vše v ceně bez příplatků)
Na přívěsu za autem si vezu Husaberg ,manželka CRF,synkové junior KTM
2.týden - po cca 4-5 dnech skočíme do auta (káru a krosy necháme v Baia Sprie u domácího) a přejedeme k Černému moři na koupání,válení,pivo,bary,odpočinek.
Při zpáteční cestě v B.Sprie připnu přívěs a domů.
Na týdenní enduro sem jezdíme jaro / podzim to je ideál,ale toto není jenom o enduro běsnění,ale jak píši všehochuť,tak kdyby měl někdo chuť se přidat,nebo potkat,pomoci s ubytováním,omrknout terén pro enduro ať už s kroskou,cestovní moto nebo auto klidně se ozvěte.
Detaily a foto z minulých let klidně pošlu. Pohodová země, lidi a hlavně ceny kde nikomu na motorce nevadíte jako u nás nabízí pohodovou dovolenou.Po RO jezdím různě 15let a cítím se tu skvěle
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70