Motoškola pro začátečníky a pokročilé - díl 3. Jak řídit motorku
Jednou z myšlenek, co Pepa prosazuje, že se motorka neřídí rukama, ale nohama a přenášením váhy.
Až mě ta informace zaskočila. Od takového borce profláklého.
Přitom na záběrech je jasně poznat, že řízení rukama - kontra řízení (protisměrné řízení) dost používá.
Ale asi o tom neví.
A když předvádí řízení přenášením váhy, tak mu to skoro nijak nereaguje.
Naposledy editováno 11.04.2015 19:51:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...
Bubrak-ZX10R píše: hele uz sem tu psal X-krat ze sem byl na jeho motoskole v Brne kde mel prednasku na mozna 30 mozna 60 minut a pak sme sli jezdit na predvadeckach Yamahy ... kdybych se ridil pak jeho radama, tak sem o kauci 30000,- lehci
no to by mne schvalne zajimalo o co slo, ja tenhle problem nemel, prestoze jsem se temi radami ridit snazil .. klidne PM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sršeň - neřídí se rukama, ale nohama a přenášením váhy?!...
Veverčák píše: no to by mne schvalne zajimalo o co slo, ja tenhle problem nemel, prestoze jsem se temi radami ridit snazil .. klidne PM
rikal tam, ze kdo nema cerveny kotouce, tak nebrzdi, a ze standardni gumy na seriovy motorce stacej na nejakej cas (nevim uz jakej, ale o hodne rychlejsi nez jezdim), pak sem tam jezdil na novy R6 a ve tretim kole sem brzdil bez cervenejch kotoucu tak, ze se mi bloklo predni kolo a nez sem si to uvedomil, tak sem ujel 50 mozna vic metru a tak tak se poskladal do zatacky (samo pro milion jinejch jezdcu by to bylo s prstem v nose a kafem na zadni sedacce, o tom nepochybuji)
cili abych toto konkretne rozporoval, tak se da utrhnout guma uplne jednoduse, jak bez cervenych kotoucu, tak normalni seriova guma...
a o tech gumach uz sem se taky rozepisoval nekde jinde , jde o to, ze zacatecnik, nebo hobby lazo plazo jezdec jako ja, jede Brno treba za 2:35, ale na tvrdejch cestovnich gumach by se rozmlatil nahodne nekde, protoze nejede plynule a nejde plynule XY % od hrany, ale tu vzdalenost od hrany (za kterou spadne) ma velmi promenlivou a relativne casto je i za hranou, kterou tvori tvrdsi gumy, a to presto ze jezdi plisen