globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

10.4.2015 v 23:31 | Nahoru | #1

Maty_Kolin píše: Chtěl jsem napsat neco hrozne chytryho, ale asi to spis proberem osobne. (Neboj nemyslim fyzicky ).

E. gymkhana není jen GP8 nebo rotace okolo kuželu... a většina věcí která se děje při gymkhaně funguje stejně i ve větších rychlostech... třeba o té zadní brzdě při gymkhaně by se dala napsat slohová práce. ale s "brzděním" tak jak si to běžný motorkář po přečtení tvého příspěvku může představit to defacto nemá nic společného, - ta zadní guma dělá v podstatě furt to samé i když jedeš pod plynem zatáčku o poloměru několika set metrů v rychlosti 100+ a já jedu zatáčku o poloměru 1,5m rychlostí 10 a přitom "stojim na zadní brzdě"... takhle z psaného textu se to asi těžko pochopí, ale mimo jiné právě gymkhana mě hodně pomohla víc přemýšlet otom co a jak a proč funguje a i když se na 1. pohled zdá že to nedává smysl tak všechno souvisí se vším... Každopádně netvrdím že jsem nějakej študovanej odborník na kinematiku - dawe by si mě v teorii dal k svačině nahned, a na okruhu by mě zase nejspíš pojezdila naprostá většina zde přispívajících střelců...



jsem docela zvedavy, co budes rikat na aplikaci veci z gymkhany az se svezes na velkem okruhu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

11.4.2015 v 01:51 | Nahoru | #2
Veverčák> jj to ja taky zase to bude znit divne, ale ono je to vlatne spis naopak... spis se postupne do gymkhany snazim davat cim dal vic veci ktery se delaj na normalni silnici a predpokladam ze i na okruhu (teda alespon dle teorie) ... kdyz jsem zacal jezdit gymkhanu, tak jsem delal spousty veci spatne anichz bych o tom vedel - napr. prace s plynem a s tezistem, pak ta zminena zadni brzda, atd... nikdo to tady nejezdil takze to bylo spis metodou pokus-omyl, jednooky mezi slepymi... tenkrat mi treba prislo temer nemozny dostat riditka na doraz a natoz anichz bych motorku odtlacel pod sebe a nedejboze jeste pod plynem - ted uz vim ze to jde, jen uz zbyva se to naucit pamatuju jak jsem poprve prijel na zavody do polska a hltal tam rady... Neco sem okoukal, neco nacetl, neco si nechal poradit a cim dal vic dochazim k nazoru ze to ma opravdu hodne spolecneho... nektery uplne zakladni veci jako napr. pohled jsou prokazazelne stejny...
Co je trochu psycho je fakt, ze cim dele a (subjektivne) mozna i lepe jezdim, tim vice si pripoustim, ze vlasne nic moc neumim a ze se to pravdepodobne uz nikdy poradne nenaucim Je tady totiz dalsi zasadni a paradoxni fakt, ze poslednich par let uz na motorce prakticky temer vubec nejezdim... Co se tyce gymkhany tak loni jsem treninkem stravil za celou sezonu cca 5 h a odjel sem 7 zavodu... ( v zavodu se jedou dve kola po cca 1-1,5 minute). Jo a GP8 cca 14 x cca33s. Krom toho sem byl jednou v sosnovy a jednou v mejte. Pravidelne nekolikrat tydne objedu parkrat cviciste a jednou! sem se byl jen tak na chvilku projet kolem komina. No a jeste by se dalo prifat nejakych par vicemene sluzebnich popojizdek kdy jedu pro zaka nebo pro komidare nebo ho vysadim a vracim se na zakladnu....

Naposledy editováno 11.04.2015 02:21:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist