globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabrousit Mustanga
 
26.8.2007 v 10:51
zdravím,nevíte o nějaké úpravě,která zvedne výkon motoru na Jawa Mustang 50.podmínkou je aby to nebylo poznat na pohled.dík

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 10:56 | Nahoru | #1
dej tam motor z R1...

1 reakcí na tento příspěvek Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 11:10 | Nahoru | #2
taková úprava neexistuje
Nebo možná ano...Simson

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 11:15 | Nahoru | #3
Existuje řada úprav ,ale vždycky je to na úkor něčeho.Vykašli se na to,nemá to smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 11:15 | Nahoru | #4
Smrtka639>No nevim jestli by si pomoh... já na svym dachlovi, co měl najeto při koupi od nějakýho děduly 1000km, dával simsony s přehledem :P

(reakce na) Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 11:27 | Nahoru | #5
Carlos Rider>dachl bude ale možná lehčí takže by to mělo lepší vodpal z křižovatek :lol:

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 11:35 | Nahoru | #6
Kvalitní GO motoru. Nech udělat pořádně kliku,novej výbrus, dej pořádný ložiska, dobře to zajeď a máš po starostech. Motor z fichtla se natunit dá dobře, ale musíš mít dost zkušeností, dobrý zázemí a v neposlední řadě to stojí i pěkný prachy...

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 12:55 | Nahoru | #7
carlos rider: nj, to já občas fekála do kopce tlačil A ve dvou to nejlo skoro vůbec, ale je pravda že byl motor k.o.

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 13:30 | Nahoru | #8
prodává se např. ojnice s úpravou pro použití jehlovýho ložiska místo bronzovejch pouzder, pak se daj předělat kanály ve válci a převrtat (na to se používá válec z pařeza kterej je litinovej) a pochopitelně snížení hlavy, ještě se měnily některý ložiska a upravovalo se zapalování kvůli větším otáčkám (jestli si pamatuju dobře tak se to dalo vyhnat nad 7000), návodů je na netu dost
např.
1)zadáme "www.seznam.cz"
2) do kolonky "hledat" napíšem "jawa 50"
3) enter
4) vybereme něco z nalezenejch odkazů např. http://jawa50tuning...stni-tunning-fichtla

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 14:15 | Nahoru | #9
Smrtka 639: apod. simson je jiná liga, přestože má papírově stejnej výkon, jede prostě podstatně líp (hlavně kvůli 4kvaltu) je pohodlnější apod., já na pionýru jezdil a dusud ho mám, a je to tak, že to sice jezdí furt, ale líný je to jako prase, zvlášť s mými 120kg... .-)

někde jsem viděl stránky maníka, kterej to našlapt uměl, ale je to potom samozřejmě všechno na úkor životnosti...

Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 14:37 | Nahoru | #10
pech: vím, že se takhle upravují třeba staďáky, stránky jednoho takového člověka jsou tady, možná jsi myslel právě to
http://www.sweb.cz/firesnek/

(reakce na) Nabrousit Mustanga

26.8.2007 v 17:38 | Nahoru | #11
Jary yz> doporučil bych nechat sériový výfuk a pokud možno utěsnit jeho spojení s kolenem aby nepodfukoval. Z jednoduchých mechanických úprav se osvědčilo zaoblit ostrou hranu v sacím koleně co na něm drží karburátor a vyhodit gumovou hadici mezi filtrem a karburátorem a celou bedýnku s filtrem připojit přímo na karburátor (ale to už je změna z venku viditelná)

1 reakcí na tento příspěvek Nabrousit Mustanga

10.9.2007 v 18:31 | Nahoru | #12
něco s tím udělám na jeře mám závody tak ho nabrousím a dám vědět jak dachlík dopadl

Nabrousit Mustanga

10.9.2007 v 22:11 | Nahoru | #13
Tak dalo by se jeste třeba snížit hlavu nebo tam dát nějakej kit, nějakou lepší svíčku, karbec, nějaký ten laďák, vyčistit kanálky atd. Ale já bych se na to vybodl... jak už tu někdo psal, vše je na ukor životnosti ... Navíc by se mi v tom nechtělo hrabat :)

Nabrousit Mustanga

11.9.2007 v 10:20 | Nahoru | #14
laďák na fichtla mám, jestli chceš pošli PM a na ceně se dohodnem :thmubup:

(reakce na) Nabrousit Mustanga

11.9.2007 v 10:45 | Nahoru | #15
Jary yz>asi nejlevnější pro jeden závod bude udělat osmý výbrus je to poslední standartní výbrus a zvedne to trochu objem motoru asi na 55ccm a výjde to okolo 600max. pak snížit hlavu to ti udělá frézař za cigára a pak si vypujč karbec z nějaké motorové pily s ním ti to pojede jako pila :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga

17.9.2007 v 21:51 | Nahoru | #16
Jary yz>Mohu Ti prodat kompletní kit-sadu-novou na přestavbu Jawy23 na 60ccm.Obsahuje válec, hlavu, píst, kroužky, čep s pojistkami a větší hlavní trysku.
Je to zcela nové - nic z toho není použité. Cena 1000.-Kč mohu poslat i na dobírku.
Plus 100.-Kč poštovné a balné.

(reakce na) Nabrousit Mustanga

18.9.2007 v 21:46 | Nahoru | #17
jsedlar> Pokud je to, to co myslim, tak to neni kit na 60ccm, ale je to klasicky 8. vybrus. Takze 55ccm.
Jenom by me zajimalo, jakou ma ta tryska velikost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga

19.9.2007 v 22:07 | Nahoru | #18
Jestli v tom není vyditelný rozdíl,tak se asi domluvíme.jsedlar>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga

19.9.2007 v 22:23 | Nahoru | #19
Jary yz>zdar,už je to pár átků co sem dráždil dachla,ale podle kámošovo bandita mi lítal 21 pionýr 90km/h,a úprava byla velmi jednoduchá,motor po výbrusu,vyleštěný kanálky,hlava o 1 mm,a propilovaný výřezy na pístu,ty co jsou na přepouštěcí kanály,tušim že jsem je prohloubil o 1-2mm.,no pořádný seřízení...jo adělal jsem to u psacího stolu,ještě jsem jaksi studoval... :thmubup: takže krom těchle úprsav standartní go *yes*

Nabrousit Mustanga

27.9.2007 v 17:44 | Nahoru | #20
Ja bych tam dal ten kit mas tam uplne vsechno trysky valec hlavu kterou jeste muzes snizit no proste vpoho *yes*

(reakce na) Nabrousit Mustanga

27.9.2007 v 21:09 | Nahoru | #21
vždycky když jsem vypálil výfuk od sraček, dal novou těsnící šnůru u napojení výfuku, tak to jelo jako kráva.......

(reakce na) Nabrousit Mustanga

28.9.2007 v 15:54 | Nahoru | #22
los fazeros>>
Hlavne probuh nesnizuj hlavu. To je totiz velmi osemetna uprava, ktera udela vetsinou vic skody nez uzitku. Problem je ten, ze zvysenim kompresniho pomeru zpusobis tyto veci:
1. zvysis tepelnou ucinnost motoru = ziskas cca 5% vykonu navic + o neco nizsi spotreba
2. zvysis namahani klikoveho ustroji = ziskas cca 20% zatizeni navis
3. ziskas pravdepodobne problem s detonacemi => budes muset snizit predstih

Navic pokud zlepsis plneni motoru ladenym vyfukem, brousenim kanalu, klapkovym ventilem, lepsim sanim, tak pak samo o sobe mas vic smesi ve valci nez u seriovky => vetsi "kompresni pomer" (vyssi tlaky). Takze kdyz zlepsis plneni motoru tak si zaroven zvednes tepelnou ucinnost motoru. Pokud k tomu udelas jeste neuvazene znizeni hlavy tak uz to muze byt moc. Pro zavodni ucely sniz hlavu az jako posledni upravu. Pokud chces jezdit dele tak nedoporucuji zvedat kompresni pomer. Zvlast u tehle stare Jawy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist