paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nabrousit Mustanga
 
26.8.2007 v 10:51
zdravím,nevíte o nějaké úpravě,která zvedne výkon motoru na Jawa Mustang 50.podmínkou je aby to nebylo poznat na pohled.dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga

19.9.2007 v 22:23 | Nahoru | #1
Jary yz>zdar,už je to pár átků co sem dráždil dachla,ale podle kámošovo bandita mi lítal 21 pionýr 90km/h,a úprava byla velmi jednoduchá,motor po výbrusu,vyleštěný kanálky,hlava o 1 mm,a propilovaný výřezy na pístu,ty co jsou na přepouštěcí kanály,tušim že jsem je prohloubil o 1-2mm.,no pořádný seřízení...jo adělal jsem to u psacího stolu,ještě jsem jaksi studoval... :thmubup: takže krom těchle úprsav standartní go *yes*

(reakce na) Nabrousit Mustanga

28.9.2007 v 15:54 | Nahoru | #2
los fazeros>>
Hlavne probuh nesnizuj hlavu. To je totiz velmi osemetna uprava, ktera udela vetsinou vic skody nez uzitku. Problem je ten, ze zvysenim kompresniho pomeru zpusobis tyto veci:
1. zvysis tepelnou ucinnost motoru = ziskas cca 5% vykonu navic + o neco nizsi spotreba
2. zvysis namahani klikoveho ustroji = ziskas cca 20% zatizeni navis
3. ziskas pravdepodobne problem s detonacemi => budes muset snizit predstih

Navic pokud zlepsis plneni motoru ladenym vyfukem, brousenim kanalu, klapkovym ventilem, lepsim sanim, tak pak samo o sobe mas vic smesi ve valci nez u seriovky => vetsi "kompresni pomer" (vyssi tlaky). Takze kdyz zlepsis plneni motoru tak si zaroven zvednes tepelnou ucinnost motoru. Pokud k tomu udelas jeste neuvazene znizeni hlavy tak uz to muze byt moc. Pro zavodni ucely sniz hlavu az jako posledni upravu. Pokud chces jezdit dele tak nedoporucuji zvedat kompresni pomer. Zvlast u tehle stare Jawy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist