Určitě budu nechávat přetěstnit motor, těsnění jsou všechna původní a pod válcem z jedné strany protéká olej.
Chrastí spojkové ložisko (což je prý bolest LC4), hlavně za studena, za tepla se to o něco uklidní.
Mám při těchto kilometrech očekávat nějaké problémy jako např olítaný píst nebo něco takového?
Nedávno byl prý měněn napínák rozvodů, rolničky vahadel + jejich ložiska.
Díky za postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Servis po koupi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nákup ložisek KTM 660 SMC | slefa | 9 | 6.2.2022 v 20:49 Sofía |
Výběr Supermoto KTM 660 SMC, KTM EXC 450, Husaberg FE 570, KTM 640 L... | Machy173 | 24 | 13.4.2020 v 09:48 hubis78 |
adaptér na změnu axiálního třmene n... KTM 660 SMC | adahaya | 1 | 31.10.2019 v 10:37 PETARDAK |
Motard do 120 tisíc KTM 660 SMC, KTM 690 SMC, Husaberg FE 570, Husaberg ... | Skypis | 18 | 17.6.2018 v 11:20 Svata5393 |
Spojka Magura [1, 2] KTM 660 SMC | Homer8 | 31 | 12.8.2017 v 21:01 gugo |