globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chyba C42 - odpor v zapalování
29.1.2015 v 00:27
Zdravim,

již před časem jsem řešil problém u GSX-R K2 - jednou z 10-ti starování nesepne čerpadlo a ECU vypíše chybu C42. Vzhledem k tomu, ze nikdo nevedel a delo se to jen sporadicky tak jsem to neresil. Nyni jsem ale narazil na jedno zahranicni forum kde podobny problem resili tak me zajima zda tento problem neresil i nekdo zde pripadne jestli se nenajde nekdo kdo dobre zna elektroinstalaci K2.
K2 jeste nema immo a tak je jeden odpor (tusim 100 ohm) v zapalovani a druhy v ECU. Funguje to jako odporovy delic. Je to z duvodu toho aby nekdo jednoduse nevytrhnul kabel ze zapalovani a nenastartoval. Udajne by mohl byt vadny odpor v tom zapalovani. Tento problem resili na SV650 a tak si nejsem uplne jisty jestli je stejne zapojeni i u GSX-R.
Najde se nekdo kdo toto resil nebo se alespon v zapojeni gixera vyzna ?

EDIT: pro jistotu prikladam i odkaz na vlakno fora kde jsem na to narazil: http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=122836
moje anglictina neni uplne zazracna tak jestli jsem to spravne pochopil

Naposledy editováno 29.01.2015 00:29:59

1 reakcí na tento příspěvek Chyba C42 - odpor v zapalování

29.1.2015 v 07:52 | Nahoru | #1
Třeba pomůže překlad:
To troubleshoot:
1. Disconnect the battery - Odpojit baterku
2.Unplug the ECM connectors & find the orange/red wire; use your multimeter on ohms to check for continuity between the terminal on the ECM connector and the opposite end at the ignition connector plug (Main harness side). This should be near zero ohms of course. (If open, look for broken wire)
Also check between the orange/red and the battery -ve cable - this should read open circuit. (If short, then look for trapped wire)
Odpojit ECM konektor, najít oranžový/červený kabel. Změřit kabel mezi konektorem u ECM a na druhém konci / zapalování. Mělo by to být 0 Ohmů. Také změřit mezi oranžovým a baterkovým-. To by mělo být neprůchodné. Pokud ne, hledat chybu v drátech/probíjí
3. Connect your test leads to measure resistance between the red and orange/yellow wires of the harness going to the key-switch - this should be 'open' with switch off and 100 ohms with switch on. If NOT 100 ohms, then you have bad ignition switch.
Změřit odpor mezi červeným a oranžovým/žlutým co vede do spínačky. Při vypnutém by měl být obvod rozpojený, po zapnutí by mělo být těch ca 100 ohmů.
4. If you do read 100 ohms, reconnect everything including the battery: set test meter to now read volts instead of ohms; read between the orange/red (orange/yellow on switch side) and the battery -ve terminal - you should measure ~ 6.5V.
Pokud sedí 100 Ohmů, zapojit vše zpět a měřit napětí místo odporu. Měřit mezi oranžovým /červeným (oranžový/žlutý na straně spínačky) a - baterky. Mělo by být ca 6,5V...

(reakce na) Chyba C42 - odpor v zapalování

29.1.2015 v 09:05 | Nahoru | #2

Filipvele píše: Třeba pomůže překlad:
To troubleshoot:
1. Disconnect the battery - Odpojit baterku
2.Unplug the ECM connectors & find the orange/red wire; use your multimeter on ohms to check for continuity between the terminal on the ECM connector and the opposite end at the ignition connector plug (Main harness side). This should be near zero ohms of course. (If open, look for broken wire)
Also check between the orange/red and the battery -ve cable - this should read open circuit. (If short, then look for trapped wire)
Odpojit ECM konektor, najít oranžový/červený kabel. Změřit kabel mezi konektorem u ECM a na druhém konci / zapalování. Mělo by to být 0 Ohmů. Také změřit mezi oranžovým a baterkovým-. To by mělo být neprůchodné. Pokud ne, hledat chybu v drátech/probíjí
3. Connect your test leads to measure resistance between the red and orange/yellow wires of the harness going to the key-switch - this should be 'open' with switch off and 100 ohms with switch on. If NOT 100 ohms, then you have bad ignition switch.
Změřit odpor mezi červeným a oranžovým/žlutým co vede do spínačky. Při vypnutém by měl být obvod rozpojený, po zapnutí by mělo být těch ca 100 ohmů.
4. If you do read 100 ohms, reconnect everything including the battery: set test meter to now read volts instead of ohms; read between the orange/red (orange/yellow on switch side) and the battery -ve terminal - you should measure ~ 6.5V.
Pokud sedí 100 Ohmů, zapojit vše zpět a měřit napětí místo odporu. Měřit mezi oranžovým /červeným (oranžový/žlutý na straně spínačky) a - baterky. Mělo by být ca 6,5V...


jo taky jsem si to tak prelozil ale jde o to, ze tento navod je pro SV a ja netusim jestli sedi barvy i na GSX-R K2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist