globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ETZ 251 300ccm válec - spotřeba
Zdravím,

renovuju si MZetu a řeším 300ccm válec. Tento válec lze bez úprav namontovat na 251 motor. Výkon by se měl zvětšit cca z 15.4kw na 17kw (stejné trysky v karburátoru). Nevíte, co taková věc zpravidla udělá se spotřebou? Slyšel jsem názor, že se spotřeba sníží. Neví o tom někdo neco?

---------------------

Motivace:

Honda CRF 250cc má 22Nm/7000ot./min a 17kw. Průměrnou spotřebu uživatelé udávají 3.5l.
Suchou hmotnost má 143kg

MZ ETZ 251 má 27.4Nm/5500ot./min a 15.5kw (17kw s 300ccm válcem). Podle příručky spotřeba 3.5l..5l a ta půjde ještě zlepšit s BING 84 karbcem a něco máličko určitě udělá i VAPE. Suchá hmotnost jen 125kg!!!

---------------------

Žádám místní diskutující, kteří nemají nic kloudného k věci nebo tomu nerozumí, aby mi NESPAMOVALI vlákno. DĚKUJI za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

26.1.2015 v 16:38 | Nahoru | #1
Klidně si tam ten 300ccm válec hoď,zvýší se ti krouťák.Přidej tam o zub vetší sekundární kolečko a budeš jezdit se stejnou spotřebou jako teď,ale líp to pojede.

Naposledy editováno 26.01.2015 16:39:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ETZ 251 300ccm válec - spotřeba

26.1.2015 v 18:14 | Nahoru | #2

Kaja-SV píše: Klidně si tam ten 300ccm válec hoď,zvýší se ti krouťák.Přidej tam o zub vetší sekundární kolečko a budeš jezdit se stejnou spotřebou jako teď,ale líp to pojede.

Ked pridá zub na kolečku tak ten vyšší výkon sa dosť stratí, jediný rozdiel skôr bude vo vyššej maximálke

JwKS_Pavel píše: ... co když ho ta MZ prostě baví?

Ono to bude skôr tak, že je to jeho prvá "dospelá" motorka a vnútorne presvedčil sám seba o skvelosti toho stroja a vylepšenie na 300ccm v nom ešte upevnuje jeho nezmyselné myšlienky.

Je to to isté ako ked si nejaké mladé ucho tuninguje svoje prvé auto. Nahodí športový filter, namontuje hlučnejší koncový tlmič, kúpi iridiové sviečky a myslí si ako zdvihol výkon... Skrátka narve do toho celé výplaty a v konečnom dôsledku nezíska nič, len na tom prerobí kopec prachov a pokial auto vlastní donekonečna bude obhajovať svoje mylné rozhodnutia. Potom ked príde konečne zmena, tak vidí aké hlúposti robil

Vôbec by som sa nebál že to nevydrží kluka, ten nárast výkonu je smiešny, či má motor 21PS (250ccm), alebo 23PS (300ccm) je doslova jedno. Ak tá momotorka momentálne jazdí netreba sa v tom špárať, ak sa to zdá slabé treba to predať a kúpiť niečo silnejšie. Napríklad Suzuki GS 500, alebo to spomenuté XJ600
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 37 Včera v 01:54 2stroke
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist