globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBF alebo VFR ???
Nazdar. Mam v plane vymenit svoje SVčko 650s za niečo pohodlnejšie a viac univerzálne. Vyberám medzi CBF 600S a VFR800vtec, ktorá znich sa viac hodi na každodené dochádzanie do prace, občasne výlety vo dvojici a raz ročne na nejakú tu dovolenku niekam k moru. Ďakujem ... PS o výkon mi ani tak nejede, nepotrebujem jazdiť 200km/h a viac
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 15:23 | Nahoru | #31
CBF je obratnější v pomalých zatáčkách, ale všude jinde je lepší VFR
A ve dvou jsem měl při stejné trase min. o 2 litry menší spotřebu než kamarád s CBF...

CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 17:11 | Nahoru | #32
Se svyma 65 kilama jsem nemel s manipulaci s VFR vubec zadny problem. Osobne mi hodne vadilo, ze VFR hodne topi. V lete po meste prakticky nevypina vetrak. Druha vec - umrel mi alternator, coz je bohuzel casty problem VFR (pro jistotu radim dobastlit kontrolku dobijeni). A treti vec - kdyz lehnes, je to ranec

Ale za to svezeni to stoji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 17:12 | Nahoru | #33

Chlup píše: CBF je obratnější v pomalých zatáčkách, ale všude jinde je lepší VFR
A ve dvou jsem měl při stejné trase min. o 2 litry menší spotřebu než kamarád s CBF...


Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 17:15 | Nahoru | #34

PAP28 píše: Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).


cbf hod ze skály a kup VFR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???

31.12.2014 v 17:24 | Nahoru | #35

bulldogbiker píše: cbf hod ze skály a kup VFR



VFR se mi líbí, ale s CBF jsem spokojený.
Ono porovnávat motorku za 300tis. a za 170tis. je trochu rozdíl.
Je jasné, že pokud obě motorky budou v dobrém stavu VFR by měla být lepší.
Ale pokud zvážím účel za kterým ji chce koupit, tak na dojíždění do práce a občasné výlety CBF zvládne s přehledem.
Váhu bych ani u jedné neřešil, kdo umí jezdit, problémy mít nebude.

CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 00:52 | Nahoru | #36
Tohle tema lahodi memu uchu (oku).
VFR

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 09:38 | Nahoru | #37
S VFR toho nacestujes hodne a ver mi ze jako paragraf nebudes. Kdyz najedes hodne na jeden zatah myslim, ze to ucitis z kazde motorky. Ale u VFR se jeste aspon poradne svezes ... Najel jsem nekolikrat vetsi pocet km najednou a nikdy jsem nemel nejak pocit, ze je motorka nepohodlna. Myslim, ze i kdybych vahal, jako vahas ty, tak pocet odpovedi pro VFR je prevysujici CBF dostatecne ... Jinak, jak nekdo pise ze menil alternator a ze je to nemoc VFR, tak nesouhlasim ... Myslim si, ze je to nemoc celkove Hondy, ale to je jedina nemoc a ja ho menil az ted nedavno poprve za celou dobu. Takze klid. Teplota je asi vyssi ve meste, ale nikdy mi to neprekazelo. Motorka se uchladi bezproblemu. Byl jsem s ni i u more ve vetsim teple a v klidu. Jak jsem psal. Motorku zatim prodam a k tve cene se dost priblizime. Jak zacne teplo je mozne ze me to prejde. VFR je pro me dost mazlik. Tak kdyz budes mit zajem ozvy se.

Naposledy editováno 01.01.2015 09:40:10

(reakce na) CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 10:32 | Nahoru | #38
[quote=PAP28]VFR se mi líbí, ale s CBF jsem spokojený.
Ono porovnávat motorku za 300tis. a za 170tis. je trochu rozdíl.
Je jasné, že pokud obě motorky budou v dobrém stavu VFR by měla být lepší.
Ale pokud zvážím účel za kterým ji chce koupit, tak na dojíždění do práce a občasné výlety CBF zvládne s přehledem.
Váhu bych ani u jedné neřešil, kdo umí jezdit, problémy mít nebude.[/quote

no právě!! tohle co píšeš je další důvod proč koupit VFR,protože starší je skoro za stenou cenu jako hujda CBF

Naposledy editováno 01.01.2015 10:32:59

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 11:28 | Nahoru | #39
Měl jsem kdysi dávno vfr 89,dodnes vzpomínám,krásná,rudá,naprosto spolehlivá..Skvělý stroj který vznikl i kvůli tomu že si Honda chtěla napravit pověst kvůli ne právě úplně povedenému modelu vf750..

(reakce na) CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 12:08 | Nahoru | #40

qwert píše: Měl jsem kdysi dávno vfr 89,dodnes vzpomínám,krásná,rudá,naprosto spolehlivá..Skvělý stroj který vznikl i kvůli tomu že si Honda chtěla napravit pověst kvůli ne právě úplně povedenému modelu vf750..


ano,CBF je spolehlivá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 14:38 | Nahoru | #41

bledemon píše: seikos nějak přehlídnul, že cbf-s má stavitelný štít, sedlo, předpětí vidlic, hliníkový rám



Jj tlakove odlity hlinikovy ram je znamka pokroku. Tim padem je treba takova Ducati 1198 mrdka, protoze ma ram z ocelovych trubek.

(reakce na) CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 15:32 | Nahoru | #42
trigr> Tak co se týče technologie to jistě pokrok je ale co se týče tuhosti a váhy jsou ty trubky pořád skvělé.Vím,bo na nich furt lítám..

(reakce na) CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 15:49 | Nahoru | #43

trigr píše: Jj tlakove odlity hlinikovy ram je znamka pokroku. Tim padem je treba takova Ducati 1198 mrdka, protoze ma ram z ocelovych trubek.


jo Duchcati je mrdka

Naposledy editováno 01.01.2015 15:51:45

CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 16:19 | Nahoru | #44
Bezte se dohadovat jinam.

Naposledy editováno 01.01.2015 16:20:04

(reakce na) CBF alebo VFR ???

2.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #45

Charlie_Kladno píše: Jinak, jak nekdo pise ze menil alternator a ze je to nemoc VFR, tak nesouhlasim ... Myslim si, ze je to nemoc celkove Hondy, ale to je jedina nemoc a ja ho menil az ted nedavno poprve za celou dobu. Takze klid. Teplota je asi vyssi ve meste, ale nikdy mi to neprekazelo. Motorka se uchladi bezproblemu. Byl jsem s ni i u more ve vetsim teple a v klidu.



Ano motorka se uchladi, ale prave fakt, ze v teplem pocasi prakticky nejde pod 100°C a protoze alternatory jsou poddimenzovane, vede podle me k tomu, ze na VFR odchazeji casteji. Na predchozi generaci odchazely regulatory. Na VTECu to vyresili umistenim pod nadrz do proudu vzduchu. Stator varici se v oleji ale vyresit nejde. A upozornuju, ze druhovyrobni statory maji izolaci poddimenzovanou jeste vic

Nechci zbytecne strasit. Taky doporucuji VFR. Jen rikam, ze kontrolka dobijeni je dobra vec a je skoda, ze ji tam nedal uz sam japonec

CBF alebo VFR ???

7.1.2015 v 19:48 | Nahoru | #46
VFR - cestovně sportovní stroj.
Já mám 2001(bez V-tecu ale s ozubeným rozvodem )a jistě,jsou dnes novější a jistě lepší stroje ale VFR,to je taková "klasika",tachometr a otáčkoměr s "ručičkama" (tomu se přeci žádný displey nevyrovná,další důležité informace už na displey jsou ale to je v pořádku),dual brzdový systém,letmé uložení zadního kola,centrální stojan,líbí se mi zabudování blinkrů do kapot,véčkový motor,mám dodělané varovné blinkry,tempomat,je snížená,12V.zásuvka,voltmetr,zamykatelná schránka na doklady -když ji miluješ,není co řešit.
Dáš na místo spolujezdce "prdelku" a más sportovní mašinu,osadíš ji kuframa a hurá na dovolenou,je co řešit?.










CBF alebo VFR ???

7.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #47
Taky se přidávám k VFR, mám 800 Fi ještě s rozvody kolečkama. Je to bomba, pokud nechceš spěchat, umí se proměnit v čopra s kapotama. Náklady na provoz v pohodě, chod motoru: neskutečný tahoun ( v kategorii, ve které je ).




CBF alebo VFR ???

7.1.2015 v 22:40 | Nahoru | #48
Tady nemůžu chybět, zkoušel jsem obě VFR je ve všem lepší, pokud nejsi pacient a nachceš V-teca nebo ABS, kupodivu po výletu k moři bolela záda víc kamarádům s CBF a SV, Vefro je zlaté...

CBF alebo VFR ???

8.1.2015 v 22:38 | Nahoru | #49
Kdyz tu diskusi tak ctu, tak si snad to VFR znova koupim

(reakce na) CBF alebo VFR ???

28.1.2015 v 12:29 | Nahoru | #50

PAP28 píše: Tobě jezdí VFR za cca 2,8 litru? Jsi se asi upsal.
Na CBF běžně jezdím za 4,5l max 4,8l (ve dvou s kuframa).



Tak on jel většinou za 7,5-8l a já do 6l. Oba jsme jeli ve dvou s kuframa.
Ale CBF šlo hodněkrát do červenýho, kdežto mě stačilo řadit okolo osmi tisíc.
A od dvoustovky už se CBF nechytá vůbec. Nevím, jakou bys měl spotřebu, kdybys
jel naším tempem, ale 4,5l by to asi nebylo

CBF alebo VFR ???

23.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #51
to Matosv: Sedlám cbf a myslím si ,že při přechodu ze 650SV se ti bude zdát nudná. Což trochu je, jako první moto super. Jezdíme ve dvou s bagazí, je fakt pohodlná.Při předjizdeni musíš kolikrát kicknout i o 2 dolu. Teď pokukuju po VFR taky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70


TOPlist