paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBF alebo VFR ???
Nazdar. Mam v plane vymenit svoje SVčko 650s za niečo pohodlnejšie a viac univerzálne. Vyberám medzi CBF 600S a VFR800vtec, ktorá znich sa viac hodi na každodené dochádzanie do prace, občasne výlety vo dvojici a raz ročne na nejakú tu dovolenku niekam k moru. Ďakujem ... PS o výkon mi ani tak nejede, nepotrebujem jazdiť 200km/h a viac

1 reakcí na tento příspěvek CBF alebo VFR ???

1.1.2015 v 09:38 | Nahoru | #1
S VFR toho nacestujes hodne a ver mi ze jako paragraf nebudes. Kdyz najedes hodne na jeden zatah myslim, ze to ucitis z kazde motorky. Ale u VFR se jeste aspon poradne svezes ... Najel jsem nekolikrat vetsi pocet km najednou a nikdy jsem nemel nejak pocit, ze je motorka nepohodlna. Myslim, ze i kdybych vahal, jako vahas ty, tak pocet odpovedi pro VFR je prevysujici CBF dostatecne ... Jinak, jak nekdo pise ze menil alternator a ze je to nemoc VFR, tak nesouhlasim ... Myslim si, ze je to nemoc celkove Hondy, ale to je jedina nemoc a ja ho menil az ted nedavno poprve za celou dobu. Takze klid. Teplota je asi vyssi ve meste, ale nikdy mi to neprekazelo. Motorka se uchladi bezproblemu. Byl jsem s ni i u more ve vetsim teple a v klidu. Jak jsem psal. Motorku zatim prodam a k tve cene se dost priblizime. Jak zacne teplo je mozne ze me to prejde. VFR je pro me dost mazlik. Tak kdyz budes mit zajem ozvy se.

Naposledy editováno 01.01.2015 09:40:10

(reakce na) CBF alebo VFR ???

2.1.2015 v 20:16 | Nahoru | #2

Charlie_Kladno píše: Jinak, jak nekdo pise ze menil alternator a ze je to nemoc VFR, tak nesouhlasim ... Myslim si, ze je to nemoc celkove Hondy, ale to je jedina nemoc a ja ho menil az ted nedavno poprve za celou dobu. Takze klid. Teplota je asi vyssi ve meste, ale nikdy mi to neprekazelo. Motorka se uchladi bezproblemu. Byl jsem s ni i u more ve vetsim teple a v klidu.



Ano motorka se uchladi, ale prave fakt, ze v teplem pocasi prakticky nejde pod 100°C a protoze alternatory jsou poddimenzovane, vede podle me k tomu, ze na VFR odchazeji casteji. Na predchozi generaci odchazely regulatory. Na VTECu to vyresili umistenim pod nadrz do proudu vzduchu. Stator varici se v oleji ale vyresit nejde. A upozornuju, ze druhovyrobni statory maji izolaci poddimenzovanou jeste vic

Nechci zbytecne strasit. Taky doporucuji VFR. Jen rikam, ze kontrolka dobijeni je dobra vec a je skoda, ze ji tam nedal uz sam japonec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321


TOPlist