globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rovnání a zavaření ráfku
Ahoj nějak mi to pořád nedá a říkám si jestli by to přeci jen nestálo za to opravit.Našel jsem firmu kde rovnaji ráfky i na moto jedná se o Pneuservis Karel Pekař Štěpánovice.Je to kousek od Třeboně což nemám daleko takže mám v plánu se tam v pondělí vypravit a zjistit víc.
Tady bych se rád dozvěděl jestli už někdo má s nima zkušenost případně jakou a nebo jestli šance tohle opravit vůbec nejni a jen tam dojedu a budu za debila
Abych sem pak nepsal ještě jednou potřebuju i srovnat vidle jedna půjde určitě takže mi spíš jde o to jestli nemáte někdo s někym zkušenost.Nejlíp taky u nás na jihu





Anketu nezakládám protože by výsledek byl nejspíš zkreslenej lidma co vše vyhazujou a nezalapí ani pneu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku

3.12.2014 v 11:10 | Nahoru | #1

neznamyScooterD píše: motorbreath> nechci se Tě nějak dotknout, ale každej tejden zkoumám ca 300-500 havarovanejch motorek, mezi nimi samozřejmě KTM a při nehodě na přední kolo(tento případ) ty rámy trpí, stejně jako třeba u Ducati, ono kombinace UPDček a celkem velký páky dělá svoje. Navíc, jak jsem psal, se poměrně špatně opravuje právě kvůli tloušťce trubek(téměř citace odborníka tímto se zabývajícím) Pokud chceš můžu Ti ca každej tejden poslat foto nějaký KTM relativně lehce na předek s ko rámem. Aktuálně třeba superduke 1290. Vše co jsem napsal je bohužel pravda, ale samozřejmě v dnešní době se nejedná o nějakou výjímku to vůbec ne. Takový GSRa, nový Z1000,monstery atd by mohli vyprávět Takovouhle fotku když rozešlu lidem, kteří rovnají, tak všichni napíšou rám, to se vsadim, ale jestli je změřenej a v pořádku, tak je to výjímka potvrzující pravidlo



OK, ale z toho co jsi napsal to vypadá, jako by rám na KTM byl oproti ostatním z papíru a to není pravda, právě naopak. Podle mých osobních zkušeností tam, kde je rám KTM chycený, je rám na supersportu po smrti. A rovnat se dá stejně deltabox jako trubkový, mám s tím pár zkušeností, ale samozřejmě všechno má své meze. A to se nebavím o šavlích, řidítkách atd. KTM mají hodně tvrdé šavle, takže pokud už se to ohne, tak ta intenzita nárazu musí být dost vysoká a to se většinou projeví i na rámu. Pak se to i hůře rovná, ale jde to. Ale pokud to porovnáš s jakýmkoliv supersportem, nebo těma co jsi uvedl, tak při stejném nárazu šavle zahodíš a rám půjde na srovnání taky. Bohužel, japonský trend poslední doby je vše nejlehčí nejtenčí atd. Pak s tím chudák kluk trochu křápne a půl motorky v háji.

(reakce na) Rovnání a zavaření ráfku

3.12.2014 v 16:11 | Nahoru | #2
motorbreath>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 Matess727x 26 6.5.2023 v 19:14 Matess727x


TOPlist