globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět problém s pojišťovnou
17.10.2014 v 12:09
Zdravím,

brácha měl 2.10. menší Autonehodu. Nejde o nic vážného, kamion jedoucí za ním nedobrzdil a odnesl to levý bok nárazníku, světlo a malé oděrky na blatníku od nárazníku.

Teď o co mi jde. V pojišťovně nám řekli, že nejsou povinni uhradit opravu za nové díly v plné výší, protože ani díly na autě už nebyly nové. Takže si buď bude muset brácha doplatit a nebo se domluvit se servisem aby to opravili, tak že se vejdou do limitu pojišťovny. Což na jednu stranu chápu, ale na druhou stranu ty díly před nehodou byly nepoškozené, tak bych byl rád aby i teď po nehodě, kterou jsem nezavinil (potažmo brácha) byl nárazník nepoškozený a né jen svařený, zakytovaný a já nevím co ještě . Nebo doplácet nějakou částku.

Včera jsem psal mechanikovi email, kde to vázne, protože slibovali, že to bude hotové už minulý týden. Odpověď mechanika zní: "Dobrý den,
Bohužel rychlost likvidátoru neurychlíme mají toho hodně a přišel až 9.10. ve 12:00hodin .. auto šlo ihned ten den do lakovny díly se objednaly. Aby jste nemusel nic doplácet pojišťovně tak se musel zadní nárazník opravovat. 11.10. nám přišlo světlo , když jsme krabici otevřeli byl v ní kastlík spolujezdce. Dnes už světlo je a auto se kompletuje."

Je to běžný postup a nic s tím nenaděláme a nebo mám vyžadovat po pojišťovně uvedení do původního stavu, tedy do stavu, kdy nárazník nebyl opravovaný? Problém je taky to, že tím by se opět protáhla doba, kdy brácha auto nebude mít k dispozici.

Omlouvám se, že je to tak dlouhé, snad to se to někomu z Vás bude chtít číst .

Mockrát Děkuji za odpovědi !!!


1 reakcí na tento příspěvek Opět problém s pojišťovnou

18.10.2014 v 09:59 | Nahoru | #1
Snad máš protokol likvidátora o tom co se mění za nové a co se opravuje? To je základ!

(reakce na) Opět problém s pojišťovnou

18.10.2014 v 11:12 | Nahoru | #2

e-Panolin.cz píše: Snad máš protokol likvidátora o tom co se mění za nové a co se opravuje? To je základ!



To jsem právě požadoval po vedoucím servisu a ten mi řekl, že ještě nic takového nemá :D . Ale přesto začali s opravou. Silně je začínám podezírat, že jsou domluveni s technikem pojišťovny a o rozdíl se "šábnou" :D ..

Proto jsem hned volal do pojišťovny aby mi to poskytli oni a nebo dali nějaké vysvětlení. Bylo mi řečeno, že v takovýchto případech se do smluvních servisů neposílá likvidátor, ale servisní technik, který situaci odborně posoudí a podle toho servis koná. Pokud se mi toto nelíbí mám se obrátit emailem na nějaké oddělení, na které jsem dostal email. To jsem udělal, tak uvidíme
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist