globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto na cestování
 
12.10.2014 v 20:57
Ahoj, začínám si pohrávat s myšlenkou přestavět si motorku pro cestování. Líbilo by se mi něco ve stylu malýho Stromu, tzn. něco na cestování, ale něco co se nezalekne polní nebo cesty.

Moje idea je koupit motorku (klidně lehce bouranou, plasty půjdou stejně dolu nebo předělat) a použít z ní rám, motor, eventuelně kola a zbytek si udělat podle sebe. Takže první otázka je:

Jaký motor?
V1 jsem už částečnš zavrhl - vibrace
V3 - nevim, ale počet mi prostě přijde divnej...
V2 do V - lepší průběh točivého momentu než V4
V4 - klidný chod oproti V2
V4 do V - no to bych bral, ale sežeňte to...

Takže co byste si kdo vybral pro stavbu takové motorky?

Anketa: Tak který?
V1
9%
6
V2 v řadě
15%
10
V2 do V
48%
31
V3
15%
10
V4 v řadě
3%
2
V4 do V
9%
6

2 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování

13.10.2014 v 23:20 | Nahoru | #1
vlastne je to uplne snadny - potrebujes podvozek KTM990, vahu a spotřebu BMW800GS, pohodli spolehlivost a vydrz GS1150 , A VYKON KTM1190 - jsou to jen 4 motorky a 2 znacky nemůže byt tak slozity to zkombinovat a mel by si odbyt - az to das dokupy budu první zakaznik

Naposledy editováno 13.10.2014 23:36:26

(reakce na) Moto na cestování

14.10.2014 v 09:50 | Nahoru | #2
milanek81> přesněěěě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování

14.10.2014 v 21:16 | Nahoru | #3

milanek81 píše: vlastne je to uplne snadny - potrebujes podvozek KTM990, vahu a spotřebu BMW800GS, pohodli spolehlivost a vydrz GS1150 , A VYKON KTM1190 - jsou to jen 4 motorky a 2 znacky nemůže byt tak slozity to zkombinovat a mel by si odbyt - az to das dokupy budu první zakaznik


Chce to zkusit, váha - mezi 800 a 1150 je tak malý rozdíl (vyzkoušeno) a ovladatelnost je u 1150 lepší o třídu, KTM je jinak, a u 1150 je krouťák takový, že oželí i výkon. Velký krouťák = pohodlí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist