globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klasické moto 1980-1985 500-600cm3
4.10.2014 v 09:10
Zdravím, hodlám koupit nějaké klasické moto stylu Honda CX 500, yamaha xj 550, Suzuki GS 550. Ale mám zatím špatnou ruku na prodejce neb co jsem chtěl tak na inzerátu pidi fotky s naleštěnou moto a při bližším ohledání dokřápaná moto se spoustou neorigo dílů a ještě se prodejce divil, že mi to vadí a tutlali vady do poslední chvíle.
V současné době jezdím javu 350/638 a bizona + dávám dokupy cz 150c a nemám problém s nějakými investicemi a opravami, ale čekám aspoň trochu solidní jednání. Pokud by jste o něčem věděli budu rád jinak vyhraněn na značku nejsem cenově do 35 000,- nečekám zázraky, ale ani domlácené, převařené, převtané moto. Udělám z ní mazla takže pokud nějakou potřebujete předat do dobrých rukou nabídněte

Případně nevím jestli se to hodí připojit ke stejnému dotazu, ale zkusím jak je to s dovozem z DE neb tam jsem našel už dvě prakticky leštěnky za cenu i o 8-10k nižší než se prodává moto u nás + bezproblémová komunikace s prodejcem bohužel, ale nevím jak je to s převozem a nahlášením tady ani na kolik to vyjde.

Naposledy editováno 04.10.2014 09:23:08

2 reakcí na tento příspěvek Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

5.10.2014 v 10:46 | Nahoru | #1
Asi tady bude dobré napsat, že renovuji rád a povrchovky a seřizování mě vyloženě baví (lak, chrom, leštění) a s následnými nemalými investicemi počítám. Nebaví mě pouze shánění dílů takže potřebuji poradit co se týče kompletnosti a taky co se motoru týče na úplnou rozborku se necítím. Proto příspěvky typu dej radši 50k a na renovaci se vykašli nejsou to pravé. Jak jsem psal výš chci pouze nedomlácenou a pojízdnou mašinu do 35k a následně si sní budu rok dva hrát a postupně dávat do pucu.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

5.10.2014 v 12:35 | Nahoru | #2
BizonJawa> Mám to podobně jak ty. Na komplet generálku motoru doma se taky sám necítim ale jinak vše si zvládám udělat sám (tedy ještě na elektriku moc nejsem, naštěstí tyto moto jsou jednoduché). Mám celkem 6 takových strojoven, co jsem koupil ve stavech, který patrně i ty hledáš. Sic fungovaly (po 1-2 dnech nejdůležitější údržby), byly z 80-99% kompletní a většina na papírech, ale stejně šli po zjištění funkčnosti rozebrat a postupně je skládám ( velmi pomaličku - mám dost málo času).
Tedy jsou spíše rozvěšené po půdě a v krabicích. Jenomže když jsem kupoval před několika první, tak to bylo za cenu šrotu, ač to stále jezdilo... 10-15.000,-
Teď za to samé se dává (opravdu dávají) 40,50 a víc.... za poslední 2-3 roky to šlo o 100% nahoru a myslím si, že jedině u nás ještě je malá šance natrefit na něco funkčního s papírama (bavim se jen o bílých značkách) aby to bylo za 30-35, pojízdné, "hezké" a funkční. Ale nezahálet, čeho je méně a méně, to je dražší a dražší... Za 3 roky ani tuhle černou GS 550 za tyhle peníze nekoupíš. Já tomu věřim.

(reakce na) Klasické moto 1980-1985 500-600cm3

7.10.2014 v 09:49 | Nahoru | #3
BizonJawa> Zdravím renovátory. Mám v garáži cbx 550F2 rok 83 v originál barvě trikoloře. Dal jsem ji nutnou údržbu, motor rozvody, ventily, brzdy, svíce, oprava plastu, nové sedlo,gumy, řetěz, náplně. Jediná vada, že jsem ji koupil s černýmí výfuky, ale jsou nepoškozené. Velmi pěkné svezení- Pokud ji prodám, tak jedině ze zdravotních důvodů. K tématu ceny takových strojů - adekvátní cena 35 tisíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist