http://www.motorkari...uzuki-gsx-1100f.html
http://www.motorkari...-1100f.html#majitele
Naposledy editováno 09.09.2014 18:21:11
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na toto moto
přední kolo - 120/80, zadní kolo 150/80, obě kola jsou 16tky...
Origo tam má být Metzeler - v předu Metzeler Laser, vzadu myslím že Metzeler Metronic - ty už se nevyrábí, náhrada je za ně Metzeler Lasertech (vpředu i vzadu) - na mě je ten Lasertech moc tvrdý, ve velkém náklonu z něj nemám dobrý pocit - samozřejmě - je to starý cesťák s podvozkem poplatným době, ve které ta motorka vznikla - na nějaké extra klopení to není...a navíc je ten Lasertech proti jiným gumám trochu dražší
Jezdil jsem na tom Pirelli Sport Demon - na zadku moc měkká, guma mizela před očima, na předku víceméně to samé a navíc se ta guma snad ani ne po 10 000 km oskákala tak, že při rychlostech nad 140 km/h začala kopat do řidítek - jako bych jel s nevyváženým předním kolem - při 180 km/h to ale přestalo...nicméně na předku ten Sport Demon držel parádně - naklonit to v zatáčce až na hlásiče stupaček nebyl problém...
Na zadku jsem jezdil ještě nějak Metzeler Mez 3, nebo tak nějak se to jmenovalo, tak hodně dobrá guma - nájezd cca 8000 km, do zatáčky držela taky dobře - nicméně co jsem se koukal, tak se ta guma taky už nedělá...
A teď jezdím Bridgostene Battlax BT45 (vpředu i vzadu): předek - zatím najeto cca 3000-4000 km (bohužel to teď přesně nesleduji) - na bocích se vzorek začíná lehce nepravidelně sjíždět - zuby - na jízdu to nemá ale žádný vliv, středová klikatá čára při cca 60 km/h a puštěných řidítkách rozvibruje řidítka tak, že kdybych je po chvíli nechytil, hodím držku - njn, holt klikatá středová čára...zadní BT45 je dvousměsová, najeto asi 2000 km, a zatím vše bez problémů...
Jinak se tam dá nasadit ještě Continental Contitech, potom ještě něco od Avonu a to je tak všechno...holt 16tkové kola..
Jo jinak i ten Sport Demon má na přední gumě taky klikatou středovou čáru - ale není tak výrazná - při puštěných řidítkách se předek rozvibroval až tak při 80 km/h, ale ne tak výrazně jako u té BT45...
K tomu nepravidelnému ojíždění toho Demonu a BT45 - ten origo Metzeler Laser (Lasertech), co tam má být, má mít zesílený kord (ten původní Laser se dělal snad ve dvou typech - druhý typ měl snad nějaké označení WBS? - tak nějak a ten byl právě pro těžké motorky typu GSX1100F)...jak jsem psal - ta motorka je na toho Demona a BT 45 prostě moc těžká...všechny Lasery (Lasertechy) se mi na předku ojížděli naprosto pravidelně...nastavení tlumičů neřeším - veškeré nastavení se omezuje jen na to přitvrzení/změkčení...
2stroke píše: Mám ji v origo barvách z roku 93. Ty nápisy jsem až tak dopodrobna nestudoval, ale mám pocit, že nápis Katana origo nebude. Na horní kapotě má být nápis - SPS (Suzuki Protect Shield), na nádrži Suzuki a na podsedlových plastech GSX1110F, to je všechno...
přední kolo - 120/80, zadní kolo 150/80, obě kola jsou 16tky...
Origo tam má být Metzeler - v předu Metzeler Laser, vzadu myslím že Metzeler Metronic - ty už se nevyrábí, náhrada je za ně Metzeler Lasertech (vpředu i vzadu) - na mě je ten Lasertech moc tvrdý, ve velkém náklonu z něj nemám dobrý pocit - samozřejmě - je to starý cesťák s podvozkem poplatným době, ve které ta motorka vznikla - na nějaké extra klopení to není...a navíc je ten Lasertech proti jiným gumám trochu dražší
Jezdil jsem na tom Pirelli Sport Demon - na zadku moc měkká, guma mizela před očima, na předku víceméně to samé a navíc se ta guma snad ani ne po 10 000 km oskákala tak, že při rychlostech nad 140 km/h začala kopat do řidítek - jako bych jel s nevyváženým předním kolem - při 180 km/h to ale přestalo...nicméně na předku ten Sport Demon držel parádně - naklonit to v zatáčce až na hlásiče stupaček nebyl problém...
Na zadku jsem jezdil ještě nějak Metzeler Mez 3, nebo tak nějak se to jmenovalo, tak hodně dobrá guma - nájezd cca 8000 km, do zatáčky držela taky dobře - nicméně co jsem se koukal, tak se ta guma taky už nedělá...
A teď jezdím Bridgostene Battlax BT45 (vpředu i vzadu): předek - zatím najeto cca 3000-4000 km (bohužel to teď přesně nesleduji) - na bocích se vzorek začíná lehce nepravidelně sjíždět - zuby - na jízdu to nemá ale žádný vliv, středová klikatá čára při cca 60 km/h a puštěných řidítkách rozvibruje řidítka tak, že kdybych je po chvíli nechytil, hodím držku - njn, holt klikatá středová čára...zadní BT45 je dvousměsová, najeto asi 2000 km, a zatím vše bez problémů...
Jinak se tam dá nasadit ještě Continental Contitech, potom ještě něco od Avonu a to je tak všechno...holt 16tkové kola..
Jo jinak i ten Sport Demon má na přední gumě taky klikatou středovou čáru - ale není tak výrazná - při puštěných řidítkách se předek rozvibroval až tak při 80 km/h, ale ne tak výrazně jako u té BT45...
K tomu nepravidelnému ojíždění toho Demonu a BT45 - ten origo Metzeler Laser (Lasertech), co tam má být, má mít zesílený kord (ten původní Laser se dělal snad ve dvou typech - druhý typ měl snad nějaké označení WBS? - tak nějak a ten byl právě pro těžké motorky typu GSX1100F)...jak jsem psal - ta motorka je na toho Demona a BT 45 prostě moc těžká...všechny Lasery (Lasertechy) se mi na předku ojížděli naprosto pravidelně...nastavení tlumičů neřeším - veškeré nastavení se omezuje jen na to přitvrzení/změkčení...
Slušná a vyčerpávající odpověď,za kterou děkuji a vysvětlila mi,proč se mi klepaly řídítka,když jsem na ní poprvé včera jel a koupil,mám tam ty BT45,tak koukám a pátrám po netu a narazil jsem na tohle,nezkoušel jsi náhodu za ty roky ? Má větší nosností index.
https://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneumatika.php?id=131848
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
po stani 14 dni a hůře startuje, dl... Suzuki GSX 1100 F | mholik | 5 | 9.10.2023 v 09:39 krokoš |
Hledám servis pro Suzuki GSX1100F K... Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 1100S Katana | Bert-Jawatesty | 2 | 15.4.2023 v 08:02 2stroke |
nejde sahara gsxr 1000 k1 Suzuki GSX 1100 F | perak89 | 8 | 21.7.2020 v 13:06 jarykurejs |
Nefunkční přední brzda Suzuki GSX 1100 F | Saňař | 2 | 30.6.2020 v 09:17 Kohlstein |
Zvýšení řídítek Suzuki GSX 1100 F | Saňař | 2 | 20.8.2019 v 22:12 GL1 |