globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
3.9.2014 v 17:28
Zdarec, ač nerad, tak jsem založil toto téma, protože problém, který popíšu níže jsem zde zatím nenašel.

Přijdu k VFR 800 Fi (2001) bez problému nastartuju, vyjedu. Hrnu po D2 směr Bratislava po té hrozné panelce a na Slovenských hranicích, tam kde začíná normální cesta dávám při předjíždění v rychlosti cca 120km/h blinkr. V okamžiku, kdy sepnul blinkr mi spadly ručičky budíků na 0 a vynulovalo se počítadlo denních km a hodiny.
"Reset" budíků se opakoval vždycky se sepnutím blinkru. Zastavuju na odpočívadle, volnoběh v pohodě. Při přidání plynu se hlavní světlomet víc rozsvítil (bylo to v noci, tak to šlo dobře vidět) - z toho předpokládám že altík funguje jak má. Vypínám motor a už jsem nenastartoval, ozvalo se pouze "cvak" a opět reset budíků - asi baterka KO. Roztlačil jsem to a dojel domů. Po cestě domů už to nedělalo. Doma vypnu motor a po chvíli opět úplně v pohodě nastartuju, jak kdyby se nic nestalo.

Tato menší příhoda mně potkala na cestě do Řecka, kdy jsem měl plně naloženou mašinu a jet dál jsem nechtěl riskovat, takže jsem nakonec jel autem

Má někdo typ, co by to mohlo být?. Budu nesmírně vděčný.
Před cestou jsem nechal proměřit dobíjení-OK, zátěžový test baterky-OK.
Předem díky za odpovědi k tématu

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice

16.10.2014 v 00:06 | Nahoru | #1
hele a zkusil jsi utáhnout baterku? a nebo případně opucovat kontakty...zkontroluj i pojistky, jestli tam není vykvetlej spoj...jinak by to mohl být samozřejmě regulátor...

jo a ten pátej drát na stejnosměrný straně regulátoru je referenční vodič regulátoru, musí být trvale připojenej k plusu...jinak ti z regulátoru poleze přes 16V a odšlehneš si žárovky a podobně...ideálně ho hned natvrdo připojit k červenejm...ty ostatní kabely jsou zdvojený plus a kostra, je to rozvidlený kvůli lepšímu přenosu proudu přes konektor....dva fastony převedou snadněji než jeden....osobně bych tam bez přemejšlení kuchnul jakejkoliv regulátor z NEhondí motorky s výkonem kolem 300W a budeš mít klid...koupíš na bazaru kolem litru...

Naposledy editováno 16.10.2014 00:08:12

(reakce na) VFR 800 Fi - asi problém v elektrice

16.10.2014 v 18:02 | Nahoru | #2
Bandaska> Kontakty, pojistky a všechny dráty jsou po kontrole, nikde žádný problém. Všechny dráty u regulátoru v konektoru 4+3 chápu, není mi jasný jen ten 5.
300W regulátor je moc málo, VFR má altík 470W, je to malá elektrárna

Naposledy editováno 16.10.2014 18:02:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist