globalmoto_kveten





Téma: Zkusenosti s motory VW TSI
 
31.8.2014 v 20:00
Uvazujeme, ze koupime par let stary auto, konkretne by se mi libil VW Touran r.v. 2007 a vys. Diky memu najezdu nafta nepripada v uvahu, rozhodne benzin a ted je dilema jestli 1,4 TSI (103 kw) nebo 1,6 MPI (75 kw). Dle nejakych testu by pro tento vuz mel byt motor 1,4 TSI nejidealnejsi.

Nasel by se tu nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s timto motorem ci TSI ? Nejzavaznejsi porucha by meli byt rozvody (poskoceni o zub a dalsi pokracovani ke KO motoru)... zajimalo by me zda jde jen o par pripadu nebo se to stane kazdemu autu nebo se tomu radsi obloukem vyhnout.

Dekuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

2.9.2014 v 18:43 | Nahoru | #1

Che píše: 1,2 TSI maj problém s rozvodama i s turbem navíc na škodafóru majitelé tvrdí, že sice škoda v rámci záruky turbo opraví, ale po opravě je spotřeba výrazně vyšší


24W6 je montáž distanční podložky mezi skříň turbodmychadla a el. nastavovač obtokového ventilu. Pouze se při něm musí přehrát SW jednotky motoru kvůli jiným adaptačním hodnotám nastavovacího ventilu. Pár 1,2 TSi potkala ze začátku u určité série a výr. čísla turbodmychadla jeho výměn. Toť u 1,2 a turbu vše. Pak pouze případné rozvody. Nic jiného se v rámci záruky nedělá.
Nebo případná dodatečná montáž jiného krytu kabelů a ochranných bužírek kabelů, ale to už není v rámci záruky.

Naposledy editováno 02.09.2014 18:46:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

2.9.2014 v 19:19 | Nahoru | #2
Poggy> mas na mysli IHI turbo 03F145701 (J,G,H) s Mahle e-aktuatorem? Tam to IHI a VW pekne pohnojili, protoze jim po lehkem opotrebeni mlati poppet WG do turbinove skrine v castecne otevrene poloze. Dela to hlavne po startu kdyz ohrivaji katalyzator, ze jo?
Kvuli tomu pozaduje VW do novych projektu uplne nesmyslne materialy a rozmery ovladaciho mechanismus WG aniz by pochopili pricinu problemu.
Ztrata vykonu v castecnem zatizeni je jista, protoze novy sw zkratka nepouziva prvni cca 2mm otevrene pozice a bypassuje vice nez by bylo potreba.
Kdybys mel takto postizene turbo (nejlepe appendix G nebo H) z vymeny a mohl ho postradat, velmi dobre za nej zaplatim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist