globalmoto_kveten





Téma: Zkusenosti s motory VW TSI
 
31.8.2014 v 20:00
Uvazujeme, ze koupime par let stary auto, konkretne by se mi libil VW Touran r.v. 2007 a vys. Diky memu najezdu nafta nepripada v uvahu, rozhodne benzin a ted je dilema jestli 1,4 TSI (103 kw) nebo 1,6 MPI (75 kw). Dle nejakych testu by pro tento vuz mel byt motor 1,4 TSI nejidealnejsi.

Nasel by se tu nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s timto motorem ci TSI ? Nejzavaznejsi porucha by meli byt rozvody (poskoceni o zub a dalsi pokracovani ke KO motoru)... zajimalo by me zda jde jen o par pripadu nebo se to stane kazdemu autu nebo se tomu radsi obloukem vyhnout.

Dekuji za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

2.9.2014 v 19:19 | Nahoru | #1
Poggy> mas na mysli IHI turbo 03F145701 (J,G,H) s Mahle e-aktuatorem? Tam to IHI a VW pekne pohnojili, protoze jim po lehkem opotrebeni mlati poppet WG do turbinove skrine v castecne otevrene poloze. Dela to hlavne po startu kdyz ohrivaji katalyzator, ze jo?
Kvuli tomu pozaduje VW do novych projektu uplne nesmyslne materialy a rozmery ovladaciho mechanismus WG aniz by pochopili pricinu problemu.
Ztrata vykonu v castecnem zatizeni je jista, protoze novy sw zkratka nepouziva prvni cca 2mm otevrene pozice a bypassuje vice nez by bylo potreba.
Kdybys mel takto postizene turbo (nejlepe appendix G nebo H) z vymeny a mohl ho postradat, velmi dobre za nej zaplatim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

2.9.2014 v 19:42 | Nahoru | #2
Dawe02>
Přesně. U ojetějšíš motoru možnost "zachrastění/zacinkání" po studeném startu nebo chvíli po něm. Nejvíc prý u G a H, ale opět nemám ověřeno. Co vím bylo to pozorovaný u pár aut s nájezdem cca 60 tkm+ bez namontované 2 mm podložky. Bohužel už v servisu nedělám a tohle turbo se u nás měnilo asi 1x, ale na záruku a vracelo se do Škodovky. Jako všechny garanční díly. S tímhle se myslím potýkalo taky pár turb u 1,4 TSi nebo možná jiný motor?
Děkuji za osvětlení příčiny toho, že pár lidí si po přehrátí SW stěžovalo na nižší výkon. Nám bylo tvrzeno, že SW je kvůli adaptaci polohy ventilu, ale že zároveň sníží v určitém režimu plnící tlak už ne. Nemám takové zdroje jako ty.
Jaká je tedy přesná příčina problému?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist