Díky za rady
Milosh-GSX1400 píše: ještě bych se chtěl zeptat dneska jsem to jel poprvé pořádně projet a když v rychlosti třeba cca 50km/h zmáčknu spojku, nebo hodím neutral tak slyším jako bych měl vymlácené ložiska a trošku to kope do řidítek ale nejsem si jistý jestli to jsou ložiska, řetěz nebo třeba kotouč brzdový... nevíte jak to poznám
V tyhle rychlosti jsem tam v zivote neutral nedaval tak nevim. A pokud to kope do riditek tak prekontrolovat predni kolo jestli nehazi, loziska v nem a loziska v krku rizeni. Kolem 40t km byvaji zrala na vymenu. S motorem to moc spolecneho mit nebude.
A retez samo taky prekontroluj. Vytahany a volny dokaze delat pekne pazvuky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Milosh-GSX1400 píše: Tak na konec jsem sehnal olej přímo v Suzuki Repsol 10W-40 5L + Filtr Za 1300. A brzdouku jsem koupil na benzince 0,5L za 70 Kč. Tak to všechno vyměním a bude, a ještě jsem musel koupit přímo klíč na Filtr protože konstruktéři h. lépe snad umístit nemohli.
tak to samé se dá koupit za polovinu. okradli stařenku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
Naposledy editováno 20.12.2014 06:32:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
MedvědB12 píše: Dolík....> zatím jsem dával MOTUL 5100 10W 40 ESTER,stejnou krev jako do bandita 1200-4 litry za cca 700 kaček, doporučte někdo něco jiného a odzkoušeného,možná i kvalitnějšího a za rozumný peníz.
To by mě zajímalo, jak poznáš kvalitnější olej....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údržba
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Knížka a etiketa snese všechno (norma JASO MA nebo MA2 )a pak jsem se divil, proč mi na banditu začala po výměně oleje klouzat skoro nová spojka, přestalo to, až se olej zahřál a definitivně, až jsem olej vyměnil za jiný.
Naposledy editováno 21.12.2014 22:26:10
Má osobní zkušenost? Kupuju téměř bez výjimky olej, kterej se mi podaří sehnat levně. Teď jezdím na Putoline, předtím Castrol (koupenej známým, předraženej), předtím několikrát Denicol, předtím Shell, taky jsem dával Elf. Jednou jsem měl objednanej Liqui Moly, ale byl v tu chvíli vyprodanej, tak jsem vzal něco jinýho. Všechny ty oleje byly API SG nebo lepší, a JASO MA nebo lepší. A na všechny to jezdí. A nepoznám rozdíl.
2 reakcí na tento příspěvek Údržba
Jaký máš názor na intervaly výměny oleje, pokud máš špatný rok a nenajedeš ani těch 6000 km ročně, ale třeba jen polovinu?
Naposledy editováno 22.12.2014 06:09:04
MedvědB12 píše: Díky, takhle nějak jsem to potřeboval slyšet.7 let jsem jezdil s banditem na MOTUL 5100 ester, před tím nějaká potvora od REPSOLu, už nevím jaký. Jak jsem psal, klouzala spojka za studena, takže nespokojenost. Zase tak velké cenové rozdíly mezi oleji nejsou, pokud kupuješ čepovaný MOTUL 5100, vyjde u nás v prodejně MOTOZEM na přijatelných 150 kč za litr.
Jaký máš názor na intervaly výměny oleje, pokud máš špatný rok a nenajedeš ani těch 6000 km ročně, ale třeba jen polovinu?
...v klidu to do 6000km dojezdi druhou sezónu
EDIT: Mimochodem, jak jsem psal o Motulu 5100, tak o něm se tu někteří lidé zmiňují jako o oleji, s nímž jim klouzala spojka. Aby to bylo správně pochopeno.
Naposledy editováno 22.12.2014 12:32:19
1 reakcí na tento příspěvek Údržba
Prosím o další poznatky, či zkušenosti. Letos můj nájezd necelé 3 000 km, měnit či né.
Díky
PS. mé zkušenosti s MOTUL 5100 ester jsou velice dobré, žádná negativa jsem nezaznamenal,
ale chci dát holce prostě to nejlepší.
Naposledy editováno 23.12.2014 00:14:47
Přesně můj názor - může olej v motoru bez provozu změnit své zázračné vlastnosti za jeden rok a zároveň - jak to, že olej ve flašce na výsluní benzínky nezmění své zázračné schopnosti za několik let?? Pokud někdo zná odpověď ať mě prosím poučí, pokud ne ať neodpovídá.
S ohledem na množství usazenin v oleji z provozu motoru s mokrou spojkou je jednoznačně lepší častější výměna byť i lacinějšího oleje, než občasná výměna oleje od sebekvalitnějšího výrobce. Nicméně nároky na vlastnosti oleje a minimální četnost jeho výměny popisuje každý výrobce motocyklu v servisním manuálu, ostatně tak jako všechny další servisní úkony..
Dle mého názoru je úplně jedno jakou značku oleje člověk pro 4takt použije, stačí dodržet při běžných klimatických podmínkách viskozitu doporučenou výrobcem motocyklu, za extrémních klimatických podmínek, nebo při extrémním použití motocyklu se použije jiná viskozita oleje. Myslím, že vůbec nikdo nedokáže z jízdních vlastností motocyklu posoudit zda jede na Repsol, Castrol či Orlen.
U 2taktu je to jinak tam to poznat jde - jak na výkonu, tak na zanášení svíček či kouřivosti a životnosti kroužků, nikasilu, indukčních cívek atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 25 | 29.4.2024 v 05:26 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |