bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...

Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42

2 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 10:16 | Nahoru | #1
Tohle se řeší všude...práskání vs podpalený ventily.Ale nikdy nikdo toto neviděl,ani nikoho nezná,že by se mu to stalo.Podle mě je to strašák,kdysi kdosi dostal nápad,že v apokalyptickým scénáři by se to stát mohlo a všichni se toho chytáj.
Nebo máte někdo zkušenost,že se toto stalo?

Naposledy editováno 28.08.2014 10:17:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 11:51 | Nahoru | #2

COMATIK píše: Tohle se řeší všude...práskání vs podpalený ventily.Ale nikdy nikdo toto neviděl,ani nikoho nezná,že by se mu to stalo.Podle mě je to strašák,kdysi kdosi dostal nápad,že v apokalyptickým scénáři by se to stát mohlo a všichni se toho chytáj.
Nebo máte někdo zkušenost,že se toto stalo?

ano, mam. Za bolsevika do vyfuku strilela kazda druha S105/120, protoze nejaky idiot v casopise 'Udelej se sam' uverejnil navod na 'usporu paliva' tim, ze se v podstate odpojil druhy stupen karburatoru (posunulo se jeho otevreni podstatne dal, nez bylo origo z fabriky) a S105 jezdila za 5l/100km. Mel jsme tu cest jednu takhle upravenou S105 nekdy v roce 199x rozebirat, protoze si ji kamarad koupil od duchodce - prvniho majitele (a bohuzel i kutila) a nebyl tak uplne spokojen se zvukem motoru a jeho vykonem. Mela provedenu vyseuvedenou upravu a po sundani hlavy byly vsechny vyfukove ventily i sedla nacate - oba krajni byly upaleny tak, ze skrz ne bylo videt do kanalu. Neslo to ani zafrezovat - menila se cela hlava.

edit: to se samozrejme tyka chude smesi v celem spektru otacek, pokud ti motorka poprdava pri zavreni plynu a brzdeni motorem, tak ti to ventil neupali (asi) .

Naposledy editováno 28.08.2014 11:54:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 13:43 | Nahoru | #3

COMATIK píše: Tohle se řeší všude...práskání vs podpalený ventily.Ale nikdy nikdo toto neviděl,ani nikoho nezná,že by se mu to stalo.Podle mě je to strašák,kdysi kdosi dostal nápad,že v apokalyptickým scénáři by se to stát mohlo a všichni se toho chytáj.
Nebo máte někdo zkušenost,že se toto stalo?

Není to žádný apokalypticky scénář ale realita, dělal jsem wildu kde diky chudé směsi šli ventily do háje, někdo nasadil ladaky a vykašlal se na jakýkoliv seřízení. Pravda je že se to stává málo ale stává.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist