pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Já mám odlehčený na předku, ze 310 mm stočený na 298mm Neodpružené rotující hmoty jsou svinstvo
A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)
Naposledy editováno 09.03.2021 12:05:42
BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...
no a proto jsou druhý (kdo brzdí je druhej), ne, mám tam třmeny a vidle z R1 a R1 měly kotouče 298mm. Jednu dobu byly brzdiče z R1 to nej, pro amatéry a i na GSXRka to dávali na okruh ... A každej kdo zkusil mý brzdy tak byl nadšenej, bohužel mi to víc brzdí než jedeNaposledy editováno 09.03.2021 17:45:51