globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 06:01 | Nahoru | #1

dewwil píše: Já mám odlehčený na předku, ze 310 mm stočený na 298mm Neodpružené rotující hmoty jsou svinstvo


A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 12:05 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...


jenze kdybys na WSBK prumerne "zabrzdil" na bezny silnici plny bordelu tak lezis.. to nejde srovnavat..
v tomhle celkem verim Dewwilovy ze vi na cem jezdi a co/jak vyuzije/nevyuzije (tzn optimalizace vzhledem k provoznim podminkam)

Naposledy editováno 09.03.2021 12:05:42

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

9.3.2021 v 17:45 | Nahoru | #3

BlackSabbath píše: A proto ve WSBK jezdí většinou 320 a 330 mm...

no a proto jsou druhý (kdo brzdí je druhej), ne, mám tam třmeny a vidle z R1 a R1 měly kotouče 298mm. Jednu dobu byly brzdiče z R1 to nej, pro amatéry a i na GSXRka to dávali na okruh ... A každej kdo zkusil mý brzdy tak byl nadšenej, bohužel mi to víc brzdí než jede

Naposledy editováno 09.03.2021 17:45:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist