globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

10.9.2014 v 10:03 | Nahoru | #1
bafse> "Pseudo-offroad" je trefný pojem. Také moc nechápu, proč je toto na trhu, když se s tím pak vesměs skutečně jezdí jen po silnici a když vjet do terénu, průchodnost mizerná, někdy to projede terénem stejně, jako běžný osobák. Maximálně pomůže vyšší světlá výška, ale ta pak zase zhoršuje vlastnosti na silnici. A tou ženskou je to také pravda - většinou prostě ona "tohle chce, aby vypadala jako frajerka", tak jí to mužíček-peněženka oselotřesse koupí - a pak je to všude vidět, jak se taková "kráva" (myšleno zbytečně velké auto) motá po parkovišti, sotva se vejde na fleky, kolikrát odře okolostojící auta - a pak samozřejmě ze dveří řidiče vyleze anorektická bloncka v kozačkách, ještě se pyšně nesoucí s frňákem nahoru. Člověku je pak jasné, že ta to všechno musí mít "za roztažené nohy" a osobně nechápu, že existují chlapi, kterým takové povrchní gesto stačí na zatmění mozku, že pak pro takovou bez prominutí "pizdu" udělají cokoliv, přitom ona je jen využívá pro svůj prospěch.
Ale to už se dostáváme mimo... hlavní je, že zkrátka buď musí být auto čistě na silnici, nebo čistě do terénu - "jabkohruška", jakou zmiňuješ, je blbost a nebude to mít dobré vlastnosti ani na jednom. A že je "velké auto bezpečné", je také samozřejmě pitomost - neznamená to větší tuhost kastle a navíc se takové hovado s vysokým těžištěm mnohem snáze převrátí, než nízký osobák.
A s těmi "berličkami" byl typickým příkladem MB třídy "A" - co to bylo za průser-ostudu, když se ukázalo, že v losím testu se převrátí v 60km/h, zatímco Trabant v pohodě zvládl i 75km/h. Takže "áčko" pak muselo povinně mít ESP, aby vůbec dostalo homologaci do provozu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

10.9.2014 v 10:42 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: bafse> "Pseudo-offroad" je trefný pojem. Také moc nechápu, proč je toto na trhu ...



Lidi to kupujou.

Ohledně bezpečnosti většího auta, minimálně to má dělat co s hmotností i při stejný tuhosti. Střetnou se čelně dvě auta, jedno lehký, jedno těžký. Těžký pokračuje dopředu, lehký obrátí směr a jede dozadu. Ve kterym bys chtěl v tu chvíli sedět?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist