při poslední týdenní cestě po ČR jsem zjistil, že nejvíc mě chybí zdroj na elektriku.
Při jízdě samozřejmě není problém, dobíjím telefony, navigaci, notas přes převadeč napětí, baterku do fotáku, ale jak člověk někde zakempí na den dva, tak nic moc.
Ve stanu šťáva chybí...a že bych si četl po tmě, a mobil vypnul to nehrozí.
Napadlo mě vozit si hold autobaterii v kufru. Ale jak ji zapojit?
Tak aby motorka dobíjela vlastní baterku, a po splnění dobití, začala dobíjet třeba totálně vyšťavěnou autobaterku z kufru.
Vím, že policejní motorky mají přídavnou baterku, ale čekám, že to mají propojené a jen navýší kapacitu. Já bych si nerad kazil a vybíjel baterku v motorce, spíše měl nějakou externí.
Napadlo mě laicky, ji připojit až po třeba nastartování, kdy je v motorce dostatečné napětí a proud by radši utíkal do vybité???
Jinak baterku v motorce mám 21Ah, alternátor v rocketu doufám, že je dostatečně silný.
Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Přídavná baterie, externí zdroj šťávy na cesty
Reseni jsou lifepo4 clanky kde se pouziva 4s a jsou pri tech cca 14V na 80-90procentech nabiti a nemusis resit hlidani napeti a pokud dobre funguje nabijeni a motorku nepouzivas jako nabijecku fotaku a notebooku tak neresis ani balancovani....
Jsou maly rychlovarny konvice s mnohem mensim prikonem - pro tyhle ucely, ja myslel zes ridil nakladak, ze to znas....
Baterky pajim, neni to uplne super, ale v nejhorsim by sla udelat bodovka i samodomo... Ja osobne taky pouzivam nakou levnou aku vrtacku, ale nahrazovat clanky je moc prace, vytahl jsem drat s konektorem, mam tam chycenej amerikou akupack co pouzivam do modelu a nabijim taky nabijeckou pro modely - funguje to 1A
Nahradit clanky v tom co mas stejne nepujde nicim jinym nez nicd/nimh pokud chces nabijet ala origo a to uz je podle me dneska mimo....skoda penez a casu...