globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přídavná baterie, externí zdroj šťávy na cesty
 
1.8.2014 v 11:37
Zdravím,

při poslední týdenní cestě po ČR jsem zjistil, že nejvíc mě chybí zdroj na elektriku.

Při jízdě samozřejmě není problém, dobíjím telefony, navigaci, notas přes převadeč napětí, baterku do fotáku, ale jak člověk někde zakempí na den dva, tak nic moc.

Ve stanu šťáva chybí...a že bych si četl po tmě, a mobil vypnul to nehrozí.

Napadlo mě vozit si hold autobaterii v kufru. Ale jak ji zapojit?

Tak aby motorka dobíjela vlastní baterku, a po splnění dobití, začala dobíjet třeba totálně vyšťavěnou autobaterku z kufru.

Vím, že policejní motorky mají přídavnou baterku, ale čekám, že to mají propojené a jen navýší kapacitu. Já bych si nerad kazil a vybíjel baterku v motorce, spíše měl nějakou externí.

Napadlo mě laicky, ji připojit až po třeba nastartování, kdy je v motorce dostatečné napětí a proud by radši utíkal do vybité???

Jinak baterku v motorce mám 21Ah, alternátor v rocketu doufám, že je dostatečně silný.


Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná baterie, externí zdroj šťávy na cesty

1.8.2014 v 19:42 | Nahoru | #1
co elektrocentrala taby utahla i rychlovarnou konvici

(reakce na) Přídavná baterie, externí zdroj šťávy na cesty

1.8.2014 v 21:26 | Nahoru | #2
pantata-Škopek> No nevím... konvice mívá obvykle min. 2kW příkon a s takovým výkonem mám doma centrálu s 5.5k OHV jednoválcem 196ccm, vážící cca 35kg a to už je docela pakárna na přenášení jedním člověkem. A rozměrové malá také zrovna není, aby se dala kloudně naložit do auta a na motorku už jaksi nepřichází v úvahu (de facto nejtěžší je alternátor).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist