globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s motorem po generálce
3.6.2014 v 02:13
Zdravím, mám dotaz, mám Jawu 350/638, dělal jsem kompletní generálku motoru (nový ložiska, repase kliky, výbrusy, nový písty a kroužky). Pořád mám problém, že mi Jawa přestává jet. Od generálky mám najeto 340 km. Olej ředím 1:25 (Mogul TSF), jehla na třetím (posledním zářezu shora). Svíčky mám Brisk N15C, zkoušel jsem i N14C, nepomohlo. Dneska jsem zase jezdil, vše ok, najel jsem celkem 36 km, občas zastavil a nechal to chvíli odpořinout, pak najednou při cestě domu mi začal vynechávat pravej válec, pak se to chytlo a pak to zase přestalo jet uplně, ale to neni, že by přestal jet jeden válec, to přestanou jít oba. Zastavil jsem, válce byly stejně ohřáté, za 3 min jsem nastartoval a dojel normálně domu. Zdá se mi, že je někde problém v elektrice, nemůže to být třeba kondíkem? Taky na zapalování je jeden kabel nezapojenej na konektor, je to jak jsou nahoře na zapalování ty 4 kabely vedle sebe, tak druhej zleva je nezapojenej, bylo to tak ale i před generálkou a normálně to fungovalo. Proč je vypojenej nevím, mám ho zapojit, nebo co s tím už teda :( Prosím poradte, díky moc

2 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 08:36 | Nahoru | #1
Na vape zapalko se chystám taky v zimě.
Já jsem na tom podobně ale u 634 ,prijizde se mi prodírá motor až se kousne ale během minuty zase mužů jet dál jako by nic jede dál, dělá to náhodně pak třeba až za 50 km nebo 300km.taky nevím co stim?olej dávám 1/33 .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 09:06 | Nahoru | #2
hagrid.hagrid>
Jestli je to v záběhu, zkus vyšší otáčky s nižší zátěží. Pokud to držíš v nízkých a středních a máš pocit, že to šetříš, tak naopak píst se pořádně nechladí směsí a nemaže. Zvlášť mi to dělalo problém v chladnějším počasí. Válec je dobře chlazen studeným vzduchem, čili se smrskne a píst je horký, čili nabude.Tím se zmenší vůle. Od doby, co jsem to začal víc honit i když mě proti srsti je klid. Nyní už zajeto, motor výrazně ožil a jede bez problému ve všech režimech.

Edit: Po 3 min. můžeš jet dál, protože se teploty válce a pístu srovnají a opět se vytvoří potřebné vůle.

Naposledy editováno 03.06.2014 09:07:35

(reakce na) Problém s motorem po generálce

3.6.2014 v 09:09 | Nahoru | #3
hagrid.hagrid> když jednou POPRVÉ přidřeš motor, tak to minimálně znamená shodit válce a písty, prohlídnout, proměřia a hlavně OPRAVIT! !!! Na pístu se ti udělá lesklá ploška, na válci zbytky materiálu z pístu a v tom místě to pochopitelně nemaže. Čuňata s tím jezděj dál a pak se strašně divěj, že se to nakonec kousne natvrdo a dělaj min.vršek znova.

Naposledy editováno 03.06.2014 09:10:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist