mám takový problém, na podzim jsem si koupil 1998 VFR 800 Fi, vyjel jsem se asi 2 nádrže bez problému a pak se začaly dít věci.
nejdřív začla jen problikávat kontrolka Fi, pak začala svítit ale moto beze změn, pak přestal fungovat test ručiček budíku, vůbec se netestujou po zapnutí klíčku, stejně jako kontrolka Fi už nesviti ani za jízdy ani po zapnutí klíčku. následně začala motorka vynechávat v tahu, prostě jsem přidal, motorka udělala "buuuuů" a nic, po vypnutí světel zase jela jak má, potom se to začlo stupnovat a přestala jet i bez světel, napětí na baterce jsem měřil a ok, potom začala uplně zdechat po vyklopení bočáku i na N.
motorka šla sem
http://www.motohuricane.cz/ tento člověk ji rozdělal a ni nic nepřišel, tak jela do Triumphu v Olomouci kde na tom dva měsíce laborovali a taky nic. následně jsem ji převezl do Az tuning p.Volnému do Skrochovic, tam za týden přišli na to že to je prý čidlo stojanu, vyměnili (za starší kus) a motorku po těch dvou mistrech poskládali, od té doby jsem vyjel jednu nádrž bez problému a ted se to zase začlo projevovat (se světlama na volnoběh zdeche, za jízdy se dusí a nejde do otáček), vypnu světla a jede jak má, jedno už mi udělala že i bez světel jede chvilku OK, kontrolka FI nefunguje(nesviti ani za jizdy ani po zapnutí klíčku),
jsem servisák BMW vozů, ale motorky mi moc neříkaj, nicměně pokud nenajdu na Olomoucku zkušeného honda elektrikáře tak to rozberu a zkusím proměřit kostry, pokud vás někoho něco napadá, budu rád za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi výpadky výkonu
Wlastimil píše: moje zkušenost.při jízdě se mi spadlo napětí,pokud to kleslo pod 4v tak přestalo jet.při vypnutych světlech se napětí vrátilo na 13v.po přidání kostry napští 13 V. opraveno, myslím že to bude taková blbost.
Musím se přiznat, že tomuto příspěvku nerozumím. Nechápu jak může napětí klesnou za jízdy pod 4 V. Jak a kde to bylo měřeno? To je zkrat jak prase. Že to přestane jet, tomu rozumím. Přidáním kostry u světel se napětí zvýšilo na 13 V?. Jako kde? Na žárovce, na baterce? Za opravené bych to nepovažoval, protože normální "palubní napětí" za jízdy by mělo být 13,8 - 14,6 V. Souhlasím s tím, že to je blbost
Naposledy editováno 13.05.2014 08:21:17
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi výpadky výkonu
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi výpadky výkonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 35 | 16.5.2024 v 15:08 Gahan37 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |