Majtelé TDR a DT a TZR chtěl by jsem se vás zeptat, Ti co mají odpojenej Oilmaster už z jakehokoliv důvodu. V jakém poměru benzín/olej ředíte vy ? Já jsem ředil 1:40 a nyní ředim 1:50 Přišli mi opravdu nebezpečné mít celou motorku od nespáleného oleje který tekl na pneu.
Mněl jsem v nádrží ještě asi 3 litry naředěného 1:40 benzínu a nyní jsem tam nalil další 4 litry naředěného 1:50. Už teď když to je cca 1:44 (po smichání 3L 1:40 a 4L 1:50) mi příjde že to kouří z výfuku nějak moc málo :( Nemohl bych to zadřít nebo přidřít když budu ředit 1:50 ? Nebo mám zase zpátky přejít na 1:40 ? Popřípadě 1:45 ?
Nemám s tím moc zkušeností, je to můj druhý 2T první byla babetta a tam to bylo úplně jedno kolik a čím jsem ředit jelo to i na slunečnicový olej. Olivový jsem ji dopřával zřídka :)
Mám ji plně otevřenou
Leju tam plnou syntetiku od Castrolu konkrétně tudle Castrol Power 1 Racing 2T
Odkaz na olej
Naposledy editováno 21.03.2014 21:58:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr oleje s benzínem
EveryBady> když už ty to chceš brát tak do detailu tak si aspoň zjisti co která značka znamená, zjistil by jsi že JASO FD, je to jisté jako JASO FC jen o kategorii víš to samé u ISO EG-C a ISO EG-D.
JASO (Japanese Standards Organisation) vydala řadu klasifikací, která pokrývá mazací výkonnost a požadavky na kouřivost, a to FA, FB, FC, FD (přičemž FD je z nich nejpřísnější). Firemní zkouška kouřivosti SUZUKI je v korelaci s oddílem zkoušek kouřivosti této klasifikace.
ISO (International Standards Organisation) vyvíjí celosvětové klasifikace maziv pro dvoudobé motory. ISO-L-EGD je vyšší klasifikace kouřivosti než JASO FC.
API (American Petroleum Institute) TC kategorie zajišťuje, že mazivo splňuje stanovené základní požadavky, které se zkoušejí na motoru Yamaha CE50S. Klasifikace TD se vztahuje na maziva pro plavidla a je v souladu s klasifikací BIA/NMMA TCW2.
Jen drobné upřesnění, API norma je poměrně nepřesná, protože v podstatě udává jen výkonnost oleje vzhledem k roku výroby motoru. Tzn. některé oleje se prostě časem mění na vyšší normu (vyšší písmenko po T (čtyřtakt) nebo po F (dvoutakt).
Nejrozšířenější a "nejužitečnější" pro motocyklové oleje je JASO. Nejvyšší je momentálně FD u dvoutaktu, FD splňuje i požadavky na FC a nižší, a obdodně JASO Mx pro čtyřtakt s mokrou spojkou. Nejvyšší MA2, zahrnuje tedy i normu MA, převyšuje MB.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |