globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100
Zdar kolegové mám tu další část rozebraného drakouše, když už tak už. Rozhodil jsem zavěšení zadní vidle a odpružení.Návod udává od najetých 20000 km mazat každých 10000. Docela by mne zajímalo kdo to dělá aby to člověk namazal čeká ho slušná rozborka. Možná by konstruktérům v Yamaze měl někdo ukázat maznici. Každopádně moje mašina má najeto něco málo přez 20000 a ložiska byly sakra na suchu takže doporučuju mazat. Další for je, že návod k použití udává lithiové mazivo, ale veškeré servisní man. uvádějí molybden. Čuchám zas nějakej krok směrem k ekologii. Nemáte někdo návod od některého z prvních drakoušů ? docela by mne zajímalo jestli tam kdysi nebylo molybdenové mazivo.
Dál by se měla kontrolovat vůle ložisek... Pro zájem jsem zjišťoval cenu např ložiska zadní vidlice. Běžně dostupné ložisko v čr 175Kč .. Yamaha několikrát více...

Zítra se pustim do repase startéru, tak sem zas hodim nějakou fotku.




















1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 06:02 | Nahoru | #1
Ahoj OndrasHodek, tvé příspěvky obdivuji, ale působí na mě tak nějak negativním dojmem. D nyní jsem si myslel, jakou mám bezva "bezúdržbovou" mašinu, ale ty tvoje příspěvky mě z tohoto klidu nějak vyvádějí. Jak se říká, sladká nevědomost ... každopádně díky za skvělou práci a hlavně ochotu podělit se o nové poznatky. Hodně zdaru.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 06:25 | Nahoru | #2
Ahoj kámo,
měl jsem to rozhozený minulou zimu. Mám servisní manuál v angličtině, dej mail, pošlu. Jinak můj má najeto 50 000, vše bylo suché, ale bez vůlí, za co jsem rád. Ty ložiska NEJDOU sehnat jinak než v Yamaze a je to kolem 1000 za jedno. Změřil jsem rozměry a v práci s našim nákupčím prošel všechny katalogy co existujou....a nic. Vždycky se jeden rozměr liší. Nakonec jsem volal do výhradního zastoupení firmy Koyo ( tyhle ložiska tam mám), nadiktoval jsem jim číslo, chlápek že ho prý nikdy neslyšel...po týdnu mi volal, že ani on je neumí sehnat, že to Koyo vyrábí výhradně pro síť Yamaha a že musím tam. Mají to kurvy dobře ošéfovaný

Myslím ložiska v té páce, jeden typ, myslím ten co je v kyvce, sehnat šel, jak píšeš

Naposledy editováno 05.03.2014 06:28:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 07:55 | Nahoru | #3
Chenzee> Čau, mam za sebou odstraňování 2 nejprotivnějších závad na dragstaru a to volnoběžku a ukroucenou hřídel kardanu, kterou jsem neukroutil já ale někdo předemnou kdo to místo pořádný opravy prostě zalepil. Nacpal jsem do toho tedy několik desetitisícovek proto možná působím trochu negativně. Jinak věřim, že teď už si drakouše konečně užiju

Postupně tady nějak popíšu i tu samotnou opravu hřídele, teda jen částečně motor byl na rozpůlení v servisu. Každopádně když jsem s opravama začínal pomohla mi každá fotografie nákresy v manuálech toho občas moc neřeknou. Tak jsem alespoň nacpu pár fotografii ať to mají jednoduší ti kteří to budou dělat po mně.

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 07:58 | Nahoru | #4
Btw, dle servisního manuálu co mám já tam má být molybden, tak sem ho tam dal

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 08:02 | Nahoru | #5
kubikula78> Tak ja se koukal na ložisko co je v rámu. Věřim, že to je jak řikáš s tema ostatníma.... o kolik by to bylo jednodušší kdyby každý z těch ložisek mělo maznici...

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 08:04 | Nahoru | #6
kubikula78> Ja bych řekl, že někdo zjistil že molybden není tak EKO tak tam u novějších strojů začaly doporučovat lithium ... každopadně nacpal jsem tam taky molybden

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

5.3.2014 v 19:32 | Nahoru | #7
OndrasHodek> "Nacpal jsem do toho tedy několik desetitisícovek proto možná působím trochu negativně."
... já to myslel ne na Tebe ale na ty fakta, které sem dáváš. Jinak ti držím palec

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

24.3.2014 v 21:51 | Nahoru | #8
To aby si nebyl smutnej ze si to rozkuchal sam
Vule neni nikde,asi to byl jen muj tik,tak uz to jen omejvam a omejvam a mazu a mazu.A ta koncovka byla blízko u kyvky protoze jsem pod ni nedal vymezovaci valecek a ty plechy na ní mi udělaly hřeben na hřídely kola.Kazdopadne ta guma na tlumici je drbla.To nevim kde ji budu schanet
















Naposledy editováno 24.03.2014 22:51:57

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 12:32 | Nahoru | #9
Bimbo-ze-Žižkova> Ja jsem si říkal že to bude nějaká prkotina no alespoň máš možnost to pořádně namazat. No a pokud jse o tu gumu říká se ji tušim "elastogen" a na favorita/felicii má průměr 100mm a stojí okolo 50kč možná by stálo za to zkusit ho tam nacpat případně trochu upravit od yamahy bude určitě za "lepší" cenu jestli vůbec bude k sehnání Doufám že se teda bavíme o stejný gumě






Naposledy editováno 25.03.2014 12:37:46

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 14:33 | Nahoru | #10
To tu i někde mám z 205ky,ale nevim jestli jde ten tlumič rozebrat.Spíš to vypadá že i když sundám dolů pružinu,nějaký kouzlem,tak stejně dolu na tu pístnici tlumiče nic nenandám aniž bych ho celej otevřel.A jestli to dobře chápu tak to ani neni guma ale něco jako houba a asi to otírá tu pístnici od prachu.Tvl já se naučim tolik novejch věcí

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 15:28 | Nahoru | #11
Bimbo-ze-Žižkova> Myslim že slouží jen jako doraz pro případ českej silnic a těžkýho zadku řidiče.Ale pokud není ten spodní konec tlumiče šroubovací bude asi lepší to neřešit. Manual yamaha udává měnit celek ... jak jinak

Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 15:35 | Nahoru | #12
zadní tlumič moc stát nebude,do patnácti klacků se vejde

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 17:02 | Nahoru | #13
aj ja som myslel ze mam bezudrzbovu masinu :( horsie je ze po zime som uz moto poskladal a nechce sa mi to znova rozoberat... ale tak mam najazdenych 17 000 tak rok este vydrzi nie?

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 17:57 | Nahoru | #14
traktorista>
předemnou to asi nikdo nedělal,mám něco kolem 47 a zatim je všechno namazaný,jestli málo nebo hodně to nevim,ale radši tam ještě přidávám

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 17:58 | Nahoru | #15
jinak úplně bezúdržbový to neni,ale dělat takovouhle rozborku je asi taky extrém.Já to dělám spíš že se nudim a když to tu Ondras popisoval tak mi to nedalo a rozebral jsem to ať vím na čem jsem

Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 20:16 | Nahoru | #16
hej ale zas brasne davat dole, sedadla, blatnik zadny, a zopar dalsich veci a prist nato ze je to v..... tak budem dufat ze je to ok :) ale hovorim pri mojich km by nemal byt este problem, snad...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 21:30 | Nahoru | #17
Bimbo-ze-Žižkova> A teď si vem že podle návodu bys to měl dělat každejch 20000km Ja bych se do toho taky tak nehrnul ale když už to bylo kvuli vyndávání motoru všechno venku.... Každopádně u mě tam toho maziva moc nebylo.... Příští zimu kouknu na krk řízení a přední vidle a jsem zvědav kolik lidí s tím zas nakazím

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

25.3.2014 v 21:41 | Nahoru | #18
OndrasHodek> Moje motorka bude ráda když se na to znovu kouknu za dalších 50tis.
A předkem mě nenakazíš,ten už jsem měl rozkuchanej,protože jsem měnil olej ve vidlích,tak jsem je rovnou rozebral a vyčistil i s krkem

Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

26.3.2014 v 08:31 | Nahoru | #19
uz by ste mohli zacat jazdit a nerobit stresy ostatnym :D

1 reakcí na tento příspěvek Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

26.3.2014 v 09:51 | Nahoru | #20
Chlapi, zima sice byla krátká, ale to už ste měli mít dávno hotový a jezdit :D

(reakce na) Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

26.3.2014 v 15:04 | Nahoru | #21
jongi> to by ale bylo moc jednoduchy

Zadní odpružení a zavěšení vidlice XVS 1100

28.3.2014 v 20:53 | Nahoru | #22
tak složeno,nic my nezbylo,všechno funguje.Chybí mi akorát nádrž co se pískuje a nemám řidítka.Pohoda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 Včera v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 26 30.4.2024 v 11:56 Monty_78


TOPlist