globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nýty v plovoucim kotouči.
Ahoj mam prosbu, včera jsem projel konecne tuono. Pri brzdenj nad 120 me ale zacala vibrovat riditka, mam tam zánovní kotouče ( jsou jak nove a nyty nemaji vuli) a uplne nove desky ktere ještě nejeli. Nemam uchylkomer ale at se snažím jakkoli tak kotouče nehazi ani o pid... jelikož se ale kotouce v nytech pomalu nepohnou je mozne, ze mohou byt zatuhle a ze to hazeni zpusobuje? Protoze tyhle kotouce byvaji dost volne... jeste jsem dostal jednu radu, ze mohou byt prehozene strany tzn kotouce se ted toci obravene...a co treba sedání desek, mastnota nebo krk řízení? Neprijde mi, ze kotouc který viditelne vubec nehazi zpusobi vibrace na plovoucim uchyceni... diky

Nýty v plovoucim kotouči.

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2014 v 13:19 | Nahoru | #1
nech to sednout... Pokud by to pokračovalo, pak to řeš.

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 13:32 | Nahoru | #2
Někdy toto nastane i při změně destiček na stejným kotouči a motorce. Někdy se prostě nesnesou použitý obložení (ony se totiž napíkají na povrch kotouče). Řešil jsem to na jednom Bladu. Nakonec jsme dali na třecí plochu destiček jemnej šmirgl a při mírňounkým přibrzďování kotouče trošku osmirkovali. A je klid ;)...

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 13:33 | Nahoru | #3
je to italka , tu musíš zahřát pak je to v pohodě a to platí aji o ženách italkách

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 14:01 | Nahoru | #4
Ještě me teda napada probrzrny kotouč, je to mozne? Kotouče majj 4,6mm..ale mikrometr nemam.

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 14:02 | Nahoru | #5
Pokud by byl pod limitem, určitě by byl zkroucenej. Uvidíš, že si to sedne ;)
BTW. můžeš to změřit jen šuplerou, desetiny stačí ;)

1 reakcí na tento příspěvek Nýty v plovoucim kotouči.

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2014 v 14:04 | Nahoru | #6
Blesk: pokud je kotouc krivej tak to vibruje kdyz brzdis malo, kdyz brzdis na krev tak si pistky kotouc v nejtech srovnaj a uz to nevibruje.
Mistne vybrzdenej kotouc naopak cim vic brzdis tim vic vibruje...

Drik: no ten mistne vybrzdenej kotouc bude blbnout uz kdyz v tom miste bude o 5stovek jinak, to klasickou posuvkou uz neda... Naka slusna digi v poho...

Naposledy editováno 12.02.2014 14:05:37

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 14:19 | Nahoru | #7
No prave mi to na puvodnich ktere byli hodne v nytech volne nedelalo a se starejma deskama... vibruje to stejne a je jedno jak hodne brzdim. Kdyz popojizdim tak to v jednom miste jakoby povoli v brzdění. No zkusim dotáhnout krk a poradne rozhýbat ty zatuhle nýty. .. a necham sednout desky a uvidim. Kdyztak mam na laboraci jeden dobrej puvodni kotouč a hold zkusim přehodit no..

(reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 14:53 | Nahoru | #8

assassin píše: Blesk: pokud je kotouc krivej tak to vibruje kdyz brzdis malo, kdyz brzdis na krev tak si pistky kotouc v nejtech srovnaj a uz to nevibruje.
Mistne vybrzdenej kotouc naopak cim vic brzdis tim vic vibruje...

Drik: no ten mistne vybrzdenej kotouc bude blbnout uz kdyz v tom miste bude o 5stovek jinak, to klasickou posuvkou uz neda... Naka slusna digi v poho...



5 stovek nedá klasickou šuplerou? Vždyť to je přesnost analogové šuplery
Ten digitální svět z nás dělá lenochy

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 15:02 | Nahoru | #9
No ono pri probrzdenem kotouči jde pry o tisicinu mm a ta samotna moc nezavibruje ale jak se pry zmeni struktura kotouce v tom miste tak tam pry brzdi treba mene a vibruje to spolecne s treba nedotazenym krkem... no tak to jsem zvedavej...

Nýty v plovoucim kotouči.

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2014 v 15:40 | Nahoru | #10
To samý jsem řešil na bratrový RSV 04 Factory, na brzdách do 120km/h vibrace, při vyšších rychlostech na brzdách OK, tak jsem to vzal na úchylkoměr proměřil a na dvou místech o 0,1mm a 0,06mm slabší, pro jistotu jsem to vzal ještě spešl šuplerou na tloušťku kotoučů a výsledek +-stejnej, takže kotouč do poličky zašlý slávy a novej na kolo. Tyhle kotouče se Brembu asi moc nepovedly, no

1 reakcí na tento příspěvek Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 16:06 | Nahoru | #11
Ja nemam bremba, mam Rko takže Sunstary ale zbyl me jeden dobrý s volnejsimy nýty ktery vim ze fungoval,takze asi hold vyzkousim nahrsdit jeden a pak druhej a zjistim kterej je spatnej, misto nejakyho premerovani

Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 16:10 | Nahoru | #12
Rozhýbej nýty. Řešil jsem to půl sezóny na Falcu a zbytečně jsem koupil kotouče navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 19:10 | Nahoru | #13

Blesk90 píše: Ja nemam bremba, mam Rko takže Sunstary ale zbyl me jeden dobrý s volnejsimy nýty ktery vim ze fungoval,takze asi hold vyzkousim nahrsdit jeden a pak druhej a zjistim kterej je spatnej, misto nejakyho premerovani



Aha, já o voze ty o koze... V hlavičce vlákna je Tuono tak jsem myslel, že se to vztahuje na Tuňáka no... Jinak SunStar má min. tloušťku kotouče 4,5mm, takže tvých 4,6 je už na limitu, možná i pod ním, šuplera na kotouče má na čelistech špičky, tudíž klasická šuplera se ti po přiložení měřících čelistí na kotouč šprajcne na nejsilnějším místě kotouče a to nejslabši nezměříš... A neptej se mě jak to vím Sám jsem to měřil klasikou(taky SunStar) a pohoda 4,8mm, no a pak jsme zakoupili měřidla na kotouče a z mých 4,8mm bylo na nejslabším místě 4,3mm

Jinak jak jsem jezdil voda-nevoda tak se k nýtům dostane dost jemnýho prachu co se pomalu usazuje pod pružnými podložkami nýtů z vnitřní strany kola a během chvilky jsou z plovoucích pevný Takže jsem vzal šroubovák co se vlezl skrz nejty a zalomcoval s nimi do všech světových stran a na bílém ráfku bylo bordelu, že bys nevěřil, od tý doby to dělám každý dva měsíce, ale lomcuj s citem, ne že ohneš šroubovák nebo unašeč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.

12.2.2014 v 21:15 | Nahoru | #14
dewwil> hele mam Tuono R a to ma oproti factorky sunstar. A sunstar ma minimum take 4mm diky za rady s nýty budu doufat ze to je ono a asi je suplera a suplera ale moje ma uprostred "vystupek" a tak se da zmerit stred prstence

(reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.

13.2.2014 v 09:09 | Nahoru | #15

Blesk90 píše: dewwil> hele mam Tuono R a to ma oproti factorky sunstar. A sunstar ma minimum take 4mm diky za rady s nýty budu doufat ze to je ono a asi je suplera a suplera ale moje ma uprostred "vystupek" a tak se da zmerit stred prstence



Aha, tak už i v Itálii začli šetřit na kotoučích, starší kousky RSV a myslím, že i Tuono měly Bremba a to nebyly ani Factory verze... Jinak na Suzuki je ten limit kotoučů SunStar 4,5mm a Italové dávaj 4mm i na Brembo... No zkus to rozhýbat jestli se to nezlepší...

Nýty v plovoucim kotouči.

15.2.2014 v 22:55 | Nahoru | #16
Tak vyreseno jeden ze zánovních kotoučů evidentne nekomu upadl a tak byl vyoseny, diky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist