globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RD04-RD07
16.1.2014 v 22:38
Prosím o radu.Zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi těmito motory?Mám motor RD07 s poškozenou klikovkou a mám možnost koupit RD04,jenže nevím jak jsou ty motory odlišný.Díky.

1 reakcí na tento příspěvek RD04-RD07

17.1.2014 v 00:08 | Nahoru | #1
Nazdar, mrkni sem a kdyžtak kontaktuj VilemaX, je to specialista na Afriky

1 reakcí na tento příspěvek RD04-RD07

17.1.2014 v 05:39 | Nahoru | #2
Ano kontaktuj VilemaX. má profil myslím i tady na Motorkářích.
co se ti stalo s klikou? nejde z repasovat?

(reakce na) RD04-RD07

17.1.2014 v 10:06 | Nahoru | #3

John-XRV píše: Nazdar, mrkni sem a kdyžtak kontaktuj VilemaX, je to specialista na Afriky

děkuju

(reakce na) RD04-RD07

17.1.2014 v 10:09 | Nahoru | #4

wáca píše: Ano kontaktuj VilemaX. má profil myslím i tady na Motorkářích.
co se ti stalo s klikou? nejde z repasovat?

díky. Problém je že původní majitel dolil olej až v motoru začalo klepat.Olej unikal kolem olejového filtru,nejspíš ho špatně dotáhnul.Na zadní ojnici jsou vydřený šálky a zatavený tak že je nebylo možný vytáhnout.Další problém jsou vylomený dva zuby na kolečku na kterým je rozvodovej řetízek.

1 reakcí na tento příspěvek RD04-RD07

17.1.2014 v 11:10 | Nahoru | #5
Sory, ty moje webovky už nefungují, Tiscali přestalo dělat hosting a nějak nemám čas to přesunout jinam :(

Oba motory jsou krásně zaměnitelné. A to jak po technické, tak i po úřední stránce - oba mají vyražený typ RD-04E.

Jediný rozdíl může být v rotoru alternátoru a snímači (snímačích) zapalování. Od roku 1996 mají většinou už jen jeden snímač a kůli tomu jiný počet výstupků na rotoru. V případě, že máš motorku s novejším zapalováním, tak u nově kupovaného motoru (všechny RD-04, všechny RD-07 do 1996 a někeré RD-07 i po 1996) sundáš víko, stáhneš rotor, nasadíš tvůj původní, stejně tak prohodíš víko z tvého motoru (tím vyměníš i snímač) a tradá, nic senemusí bastlit, řezat, upravovat. Jestli máš Afriku ještě se starým typem zapalování, tak nic přehazovat nemusíš.

Jestli jsi fajnšmer, tak Afriky do roku 1993 májí hnědá boční víka motoru, od roku 1993 už je celý motor stříbrný.

Až budeš kupovat ten jiný motor, tak počet km a jeho stav nejlépe odhadneš podle opotřebení drážek na výstupní hřídeli. Kolem 50 tisíc už je znát malé opotřebení, kolem stovky už je znatelný schůdek a mezi 150 a dvěma stovkami už jsou ze zubů trojúhelníčky :( Výměna hřídele = 4 tisíce jen za samotnou hřídel, motor se musí kompletně rozpůlit, takže i s dalšími ND (těsnění, gufera, prevetnivně nové ložisko výstupní hřídele a pístní kroužky) jsi v tom přes desítku :(

Naposledy editováno 17.01.2014 11:28:26

(reakce na) RD04-RD07

17.1.2014 v 11:35 | Nahoru | #6
vilemx> děkuju,je vidět že to máš zmáknutý.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist