globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odkud je tento dekl?
Zdravím všechny motorkáře. Nevím, jestli téma je k dané motorce :)
Nevíte, z jaké motorky je tento dekl?
Děkuji za odpovědi
















1 reakcí na tento příspěvek Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 09:21 | Nahoru | #1
Já bych řekl že to nebude ani s motorky.Typl bych že je to sice motociklový motor ale s nějakého pracovního stroje kde muselo být náporové chlazení nahrazeno ventylátorem a ta příruba bude asi náhon k tomu ventylátoru.

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 09:31 | Nahoru | #2
Předpokládám, že je to z motoru od elektrocentrály vojenský, měl by to být náhon na chlazení vrtulí.

Odkud je tento dekl?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2014 v 09:33 | Nahoru | #3
je to z prasete.

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 09:37 | Nahoru | #4
podle toho čísla v tom prostoru řemenice by se dalo dohledat

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 09:49 | Nahoru | #5
taky bych řekl že z prasete, ta centrála nepotřebuje převodovou skříň... Lotr jí má a motor rozhodně vypadá jinak.

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 09:59 | Nahoru | #6
Přikláním se ke klukům, je to prase.

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 10:01 | Nahoru | #7
Je to z ČZ 175/501-502 a jak psal někdo výše je tam číslo na tom bloku a dle toho určíš přesný typ

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 10:01 | Nahoru | #8
ČZ 175/501-502 verze s chlazením

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 10:36 | Nahoru | #9
chlazení měl i velorex . jistota je podle čísla

Odkud je tento dekl?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2014 v 11:14 | Nahoru | #10
Jasně, že čezeta 175 - skútr




Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 11:52 | Nahoru | #11
prase

1 reakcí na tento příspěvek Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 12:04 | Nahoru | #12
borci proč mu nadáváte vždyt se jenom slušně zeptal

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 12:54 | Nahoru | #13
jj je to prase

Odkud je tento dekl?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2014 v 13:34 | Nahoru | #14
ČZ 175 skůtr typ 502.



(reakce na) Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 14:04 | Nahoru | #15

Kawapetr píše: borci proč mu nadáváte vždyt se jenom slušně zeptal



Skutr Cezeta "prase" zvany




Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 14:38 | Nahoru | #16
Pánové mají 100% pravdu, je to prase s větrákem. Z tohodle motoru máme doma homemade frézu... :)

1 reakcí na tento příspěvek Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 20:45 | Nahoru | #17
A jestlipak někdo ví, proč Prase dostalo přezdívku "PRASE" ?

Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 21:06 | Nahoru | #18
Taky to může být Rykša. ČZ 175 typ 505.



Jen mi tam chybí ten znak ČZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odkud je tento dekl?

2.1.2014 v 21:27 | Nahoru | #19

kuzmič píše: A jestlipak někdo ví, proč Prase dostalo přezdívku "PRASE" ?

Nedelej Zagorku a rekni to - docela mi to zajima protoze uz jsem slysel nekolik variant

(reakce na) Odkud je tento dekl?

3.1.2014 v 00:26 | Nahoru | #20

Fananek-Jarda píše: Nedelej Zagorku a rekni to - docela mi to zajima protoze uz jsem slysel nekolik variant



No tož proto : http://www.ceskatel...-jezdilo-na-praseti/

Odkud je tento dekl?

3.1.2014 v 10:08 | Nahoru | #21
dedek new - vým mám jedno doma byl to jenom pokus o vtip, asi né moc dobré

Odkud je tento dekl?

3.1.2014 v 13:36 | Nahoru | #22
Tak posílám to číslo, jestli je to ono - 501 :)
Děkuji za určení :)



Odkud je tento dekl?

3.1.2014 v 14:33 | Nahoru | #23





Skůtr ČZ 175 typ 501 tak zvaný(hodinář)měl tachometr a na druhé straně hodiny.A byl to 2lauf.A ještě bez asi starteru.Velorex 175 je 505 a rykša označení motoru.

Naposledy editováno 03.01.2014 14:41:31

Odkud je tento dekl?

3.1.2014 v 22:23 | Nahoru | #24
Prase podle předku ve tvaru rypáčku a taky podle podvozku, který se uměl "sviňsky" odměnit za jezdeckou chybku...
Třetí verzi neznám, to bych zas rád věděl já...

(reakce na) Odkud je tento dekl?

4.1.2014 v 18:46 | Nahoru | #25
pallous> je to leva strana motoru jawa cz 175 skutr,opravdu pro pridavny ventilator pohaneny remenem primo z kliky.je treba jeste rudukce,sroubujici se do kliky prea primarni pohon ke spojce

Odkud je tento dekl?

7.1.2014 v 22:34 | Nahoru | #26
Jejda, prasátko, to jsem měl...než jsem jej prodal na burze. Typ 502 s dynamostartérem. Vůbec mi nevadilo že nesvítilo do zákruty, ani že se při brždění krásně zhouplo dopředu. Užil jsem si jej fakt dlouhých 9 let. Na díly jsem chodil do U.Hradiště - tam měli všechno.
Např. ráno vlakem do Hradiště a domů jsem autobusem vlekl výfuk, legrace.
Kurňa,asi si jej pořídím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist