globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: seřízení ventilů po 40 000km
27.11.2013 v 23:48
Dobrý den má někdo osobní zkušenost s kontrolou ventilů po 40 000km?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení ventilů po 40 000km

2.12.2013 v 12:21 | Nahoru | #1

dewwil píše: Takže budeš radši, když ti při každý návštěvě servisu vyměněj polovinu věcí, který se měnit nemusej a servis se nažvejkne? Nehledě na to, že častým povolováním a utahováním ty závity v Alu slitinách dostávaj na prdel. Je to stará věc, že dokud je to cajk tak se do toho nevrtám, krom doporučených serv. intervalů...



Jistě, tohle je zase druhej extrem. Nevím jak ty, ale já si z vyjádření:

"dokud se to neposere tak se na to hlavne nehrabe a zbytečně nerozdelava" - dodržování doporučených servisních intervalů nededukuji...

spousta veci se kontroluje a meni preventivne, nema cenu chtit seridit ventily až když už jsou podpálený...

Být v situaci jak píše Promoe, nebo i po koupi ojeteho stroje, tak bych si tehlech par zakladnich veci zkontroloval, nebo zkrontrolovat nechal - rozumej ventilove vule, stav rozvodaku / vyjetí napinaku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) seřízení ventilů po 40 000km

2.12.2013 v 13:38 | Nahoru | #2

havrajz píše: Jistě, tohle je zase druhej extrem. Nevím jak ty, ale já si z vyjádření:

"dokud se to neposere tak se na to hlavne nehrabe a zbytečně nerozdelava" - dodržování doporučených servisních intervalů nededukuji...

spousta veci se kontroluje a meni preventivne, nema cenu chtit seridit ventily až když už jsou podpálený...

Být v situaci jak píše Promoe, nebo i po koupi ojeteho stroje, tak bych si tehlech par zakladnich veci zkontroloval, nebo zkrontrolovat nechal - rozumej ventilove vule, stav rozvodaku / vyjetí napinaku



Jasně, vždyť to píšu, dodržet serv. intervaly, oil, filtry, kapaliny, seřízení ventilů, kontroly předepsaných věcí výrobcem atd... Nejhorší je, že jak jsem psal, zajedeš do servisu a napínák je v háji, ale místo aby ti dali pouze nový napínák tak přihoděj rozvoďák/y a hned je to řetízek/ky + těsnění + práce navíc(víc peněz). Rozvoďáky na moto je vděčná práce v motoservisech, jen se zmíněj, že by to asi chtělo vyměnit a zákazník hned kejvne, proč by taky ne(já se nedivím), když nechce přijít o motor, že? Nejlepší zkušenost měl kamarád, nový rozvoďáky cca 3000km a odešel napínák, přijel do servisu ať mu ho vyměněj a mechoš mu po 2 dnech volal, že by doporučil výměnu rozvoďáku, na dotaz o kolik je vytahanej mu nebyl schopen odpovědět (bodejť jo, když moto ani nebyla odstrojená) a že prý z preventivních důvodů, že ho určitě ještě nikdo neměnil (moto se 130tkm), tak mu kámoš řekl ať si nasere na ruce a moto odvezl a napínák jsem mu vyměnil já za 2 hodinky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist