Řeším snížení SVčka. Nejdřív jsem chtěl nechat upravit sedlo. Od toho jsem zatím upustil a přemýšlím nad výměnou kostí přepákování. Jenže nevím přesně o kolik delší kosti by to měly být. A teď ten problém: na motorce mám stavitelný tlumič a chtěl bych se zeptat na to, jak se bude motorka chovat při jízdě když namontuju delší kostí a v případě, že by byla motorka moc nízká ji přizvednu na tlumiči? Snižovat chci jenom kousek, kvůli manipulaci s motorkou když na ní sedím a potřebuju ji nohama postrčit. Nejhorší to je do kopečka, nebo přes nějakou nerovnost. Jinak na zem dosáhnu v pohodě.
Předem děkuju za případné reakce.
Nicméně jestli na zem dosáhneš a chceš to jenom proto, proč píšeš, nedělal bych to a začal bych víc myslet, kam motorku postavím ještě před tím, než zastavím.
Na druhou stranu tahle operace je vratná a máš to během hoďky, když se flákáš, přehozené.
Naposledy editováno 28.11.2013 08:10:24
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výšky motorky suzuki sv 650s
tady to snad jde vidět líp
kyvka a kolo je pořád na zemi, mění jen nepatrně úhel podle délky kostí a je to právě "břicho motoru" co se zvedá nebo jde dolů, zapoj představivost a ty kosti si prodluž-tlumič jde dolů a předpětí pružiny klesá(na netu dokonce i lidi píšou, že pak nestačí kolečko předpětí utáhnout na max, ale museli přidat podložky aby předpětí vrátili na původní hodnotu) a naopak-zkrátíš kosti, tlumič jde nahoru, stlačuje pružinu a předpětí roste-tady by pomohlo uříznout pružině závit.
Míry 10-15mm jsem střelil od oka, jelikož -15mm neudělalo moc na světlé výšce. Nicméně kosti vyjdou na 400Kč a udělat +5mm a pak to kdyžtak prodat a nechat udělat +10 mm vyjde jako ta úprava sedla
Naposledy editováno 28.11.2013 08:55:16
Díky moc vśem.
Pokud dosáhnes v pohodě nehrabal bych na to a prostě se naučil líp s motorkou manipulovat.
Jinak pokud vyměníš kosti, tak se s předpětím nic nestane! Pružina je navlečená na tlumiči, kde má dole usazení a nahoře "matku" kterou se šteluje předpětí. Takže výměna kostí na předpětí nemá vliv.pokud by to mělo mít vliv, tak by muse být pružina "zapřená" o kyvku. a to není.
Pokud dáš delší kosti, tak moto klesne vzadu, takže přední vidle budou mít trochu delší stopu, tím pádem moto bude o trochu hůř padat do zatáček, ale bude stabilnější. Dá se to lehce vykompenzovat popuštěním vidlí v brejlích.
Kolik cm je reálné získat na přední vidlích?
Jo koukal jsem že tam máš něco lepšího. V každém případě těma matkama se šteluje předpětí pružiny.
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výšky motorky suzuki sv 650s
Tak netusim co jsi za trpasliky, kdyz na tak malickou motorku nevylezes