2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Tak první jízdní dojmy po 140 km. Super motor, nakrmíš a jedeš, bomba A to to můžu zatím je lechtat tak na půl plynu a do 5 tis. Krásně pružnej, táhlej kopec, 6.kvalt rychlost 80, přidáš a hned hutně akceleruje. Postupem času budu zvyšovat zátěž, ale polehounku. Řidítka jsou užší, ale neni to nic, co by nějak vadilo. Kdyby se o tom v testech a na fórech nemluvilo, tak by si to člověk možná ani neuvědomil.. Ale ty 2 cenťáky na každý straně by byly fajn. Víc by asi bowdeny, hadice a kabely nesnesly. Sedlo pravda, žádná sláva, je trochu zešikmený dopředu a sune mě furt jako na nádrž. Ale bude to asi o zvyku. I když přečalounění by špatný nebylo.. Posez v pořádku, řidítka jsou dost vpředu(jsem teď zvyklej na enduro ) Co se týče vosy na bonboně, brách je stejně vysokej jako já 187cm, a vypadá na tom uplně v pohodě, vubec to nepůsobí dojmem, že ta motorka je vůči jezdci malá. A z pohledu jezdce působí malá, ale mohutná Zrcátka, nemam problém, vidim v nich jednak teda svoje rukávy, ale i přehledně situaci za sebou, takže pohoda Displej, je pravda, že se musí víc sklopit zrak, když chci na něj mrknou, neprospívá to zrovna bezpečnosti, ale zas to bude o zvyku. Jinak je perfektně čitelnej. Podvozek je takovej tvrdší, sportovní, v menších rychlostech ve městě nerovnosti polyká celkem obstojně, ale když se zrychlí, na rozbitý silnice to neni, poskakuje to na záplatách atd.. Jo a převodovka, při řazení jedničky to docela bouchne a škubne, i při zahřátym motoru. Řazení z 2 na 3 a z 3 na 4, v nižších otáčkách taky pěkně mlátí, zvuky jak z kovárny. Musí se dost pracovat s meziplynem. Ale to mi dělá Honda taky. Jo zlatý převodovky Suzuki, na ty asi nikdo nemá... Naproti tomu MT krásně řadí z 1 na 2, přes ten neutrál to přejde krásně hladce Jinak škubání po přidání jsem nezaznamenal, i ve 3 tis jemná odezva, jako u karbecu, chce to mít cit v rukou Tlačítko blinkru, je to fakt titěrný a jde hrozně zlehounka, až mam strach, abych ho neulomil
Co me trapilo a bral jsem to jako kompromis: riditka uzke, uzke, uzke...(tusim 68cm, ted jezdim na motorce co ma 90 cm a to je rozdil). Display je fakticky mimo, jezdil jsem serpentyny kde jsem to neznal, vetsinu v lese a prislo me ze pohled na tachometr je pokouseni stesteny. Sedlo prilis tvrde, malo komfortni.
O designu se zminovat nebudu, to je podle vkusu kazdeho soudruha a navic jej lze do jiste miry upravit...pro me je montaz maleho drzaku SPZ nutnosti, male plexi dopredu taky ok, padaky a prouzky na kola by slusely.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Tak ses jí konečně dočkal - gratulace k vysněné motorce!
Takhle nafocená vypadá ta MT-07 spíš jako ooóóbrovská mašina...
SuperSic58 píše: Jo a převodovka, při řazení jedničky to docela bouchne a škubne, i při zahřátym motoru. Řazení z 2 na 3 a z 3 na 4, v nižších otáčkách taky pěkně mlátí, zvuky jak z kovárny. Musí se dost pracovat s meziplynem.
Asi vím, jak to myslíš s tím "meziplynem" na motorce se sekvenčním řazením... Samozřejmě to není klasický meziplyn, žádné opravdové řazení s meziplynem jako u starších aut nebo náklaďáků bez synchronizace - řazení přes neutrál a s vyšlapáváním spojky. Ale přesto (tak jak to píšeš) - Ty u toho svého kousku vrkáš nebo musíš vrkat plynem při řazení z 2 na 3 a z 3 na 4?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 38 | 28.5.2024 v 17:53 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | 28.5.2024 v 13:27 Hekryd |
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |