Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :
Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace
Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo
Volkswagen - Pasat
Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)
Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi
Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu
Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)
Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .
Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)
Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(
Díky woky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
DucS píše: To moc k tematu není Koupíš SUP II. do 150tis.Kč?
To je naprosto k tématu. Buď čekat až zlevněj, nebo nekupovat
Dolph-cz píše: tak se koukni,kolik stojí náprava(čepy) na oktávku2 a kolik na superba. o renaultu se tady nebavíme-otázka zněla sup,oct,seat-tak tady nemotej hruška s jablkama.
Ježiš jak často měníš čepy, aby to byla naprosto ruinující částka? Kvalitní jednou za 40-60tkm?
Navíc, nepřijde mi, že je mezi cenou na Superba II (380Kč) a Octavii II (380Kč) nějakej rozdíl
Já se o renaultu taky nebavím (ty motory nejsou jen v renckách, takže jaks přišel zrovna na něj? ), jen podotýkám, že ty ceny dílů jsou úplně jinde než před pár lety.
Fajn, aby to bylo k věci, tak ty rozvody a vodní pumpa na 2.0 tdi vycházej na necelý tři litry, což rovněž nikoho nepoloží. A když už jsme u toho, kde jsou ty strašně levný díly, který tu byly zmiňovaný?
Naposledy editováno 21.10.2013 13:18:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta
Krovak píše: Ježiš jak často měníš čepy, aby to byla naprosto ruinující částka? Kvalitní jednou za 40-60tkm?
Navíc, nepřijde mi, že je mezi cenou na Superba II (380Kč) a Octavii II (380Kč) nějakej rozdíl
Já se o renaultu taky nebavím (ty motory nejsou jen v renckách, takže jaks přišel zrovna na něj? ), jen podotýkám, že ty ceny dílů jsou úplně jinde než před pár lety.
Fajn, aby to bylo k věci, tak ty rozvody a vodní pumpa na 2.0 tdi vycházej na necelý tři litry, což rovněž nikoho nepoloží. A když už jsme u toho, kde jsou ty strašně levný díly, který tu byly zmiňovaný?
ty jo,s tebou je řeč jak rozprávka...
tak popořadě:myslíš si,že koupí dvojkového superba za 150 tis? já myslím,že asi né.tak nevím proč tady srovnáváš čepy cenu čepů dvojkového supa.takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce s výměnou je tak asi 10x více,takže cena práce bude úplně jinde...a blbé je,že na tom supu ta náprava fakt vydrží půlku toho co na oktě.
a jak často se mění náprava?-podle mách zkušeností hodně brzy po koupi auta,hlavně pokud kupuješ cca 9let starou herku.
dále nechápu tvůj argumet s cenou rozvodů na 2,0 tdi-ano ty rozvody stojí pár kaček a je to motor montovaný do OCT2.v superbu bylo těchto motorů málo(až v těch novějších ročnících,na které je "do 150 tis.kč" málo),většinou nepodařené 2,5 tdi,kde tě cena kompletních rozvodů včetně multiřemene a vodících kladek málem svlíkne z trenek.
navíc tyhle auta byly z drtivé věčiny kupované do firem,kde hltaly velké porce km a i když mají na budíku 200tis. km,je tam v hajzlu nějak moc věcí..
a to je asi tak vše,nemám chuť se tady dohadovat.