globalmoto_kveten





Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 19:30 | Nahoru | #31
radimXVZ> to sem zvědav co to za stopade bude... beztak mercedes nebo bmw co?

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 19:44 | Nahoru | #32

_monty píše: To se mi nezda, ze by rikal..felicie uz je tezka moderna..



Tak určitě to nemá na podstivou italskou techniku ze 70tých let z NEsynchronizovanou převodovkou která odděluje řidiče od zkušených pilotů (salut jmk). Felda je sic poslední výdobytek autoprůmyslu ale když jí koupí v sociálu se švihadlama a hlavně v !!manuálu!! tak se není čeho bát ! je to poctivý kus auta co najede čtvrt míče a né jako ty dnešní rozpočtovky co kleknou při dvou kilech! Z výbavy bych rád vypíchnul otáčkoměr a kazeťák.

Důležitý je hlavně aby byla felda v manuálu!!!pač ty zlé automaty zpohodlní řidiče, který v důsledku toho se plně nevěnuje řízení, uspí řidiče a hrozí opět vážná kolize!

Výber auta

20.10.2013 v 20:06 | Nahoru | #33
Jiste..automat, protiprokluz, prvni poprasek a ani nevyjedes ze vrat..zatimco dzejemkej se svym fiatem brazdi republiku jako siron a smeje se vsem nechapavcum..podradi s meziplynem a zbyde po nem jenom oblak snehu..

Výber auta

20.10.2013 v 22:28 | Nahoru | #34
Scrappy.Bored

Prosím tě jen k tématu, nemusíš nám dokazovat jak jsi vtipný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

21.10.2013 v 12:41 | Nahoru | #35

Lion píše: radimXVZ> to sem zvědav co to za stopade bude... beztak mercedes nebo bmw co?


...je pravda, že 150k není moc, v DE by to mohlo stačit. Ale pokud někdo napíše větu" Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti", vysvětluje to hodně, např. že v AUTĚ ještě neseděl. Octavia I. = vrak již z fabriky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

21.10.2013 v 13:06 | Nahoru | #36

DucS píše: To moc k tematu není Koupíš SUP II. do 150tis.Kč?


To je naprosto k tématu. Buď čekat až zlevněj, nebo nekupovat

Dolph-cz píše: tak se koukni,kolik stojí náprava(čepy) na oktávku2 a kolik na superba. o renaultu se tady nebavíme-otázka zněla sup,oct,seat-tak tady nemotej hruška s jablkama.


Ježiš jak často měníš čepy, aby to byla naprosto ruinující částka? Kvalitní jednou za 40-60tkm?
Navíc, nepřijde mi, že je mezi cenou na Superba II (380Kč) a Octavii II (380Kč) nějakej rozdíl
Já se o renaultu taky nebavím (ty motory nejsou jen v renckách, takže jaks přišel zrovna na něj? ), jen podotýkám, že ty ceny dílů jsou úplně jinde než před pár lety.
Fajn, aby to bylo k věci, tak ty rozvody a vodní pumpa na 2.0 tdi vycházej na necelý tři litry, což rovněž nikoho nepoloží. A když už jsme u toho, kde jsou ty strašně levný díly, který tu byly zmiňovaný?

Naposledy editováno 21.10.2013 13:18:09

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

21.10.2013 v 13:20 | Nahoru | #37
Radim: octavia vrak uz z fabriky? Jak si k tomu došel? To auto je ve své třídě určitě lepsi průměr a to k cemu bylo stvořené slouží perfektně.
Muzu jen dotaz co ty považuješ v dane kategorii za auto/čím jezdíš?

Výber auta

21.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #38
já vždycky tak dlouho přemýšlel, až mi z toho vždycky vyšla oktávka nebo passat. S obojím sem spokojenej, passat byl lepší, ale byl to 2,0 bezin, takže po praze za 9/100, octavka je stísněnější, ale 1.9 TDI 66kw čiplá na 85kw, po praze do 6l/100. Každej rok tak 4000 za servis (výměna oleje + nějaký součástky, co sde opotřebovávají) prostě levný spolehlivý auto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

21.10.2013 v 13:31 | Nahoru | #39

radimXVZ píše: ...je pravda, že 150k není moc, v DE by to mohlo stačit. Ale pokud někdo napíše větu" Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti", vysvětluje to hodně, např. že v AUTĚ ještě neseděl. Octavia I. = vrak již z fabriky.



Tak Octa I vrak určitě není,je spolehlivá a kvalitně vyrobená.
Ale je nepohodlná,málo prostorná a s nevalným podvozkem už v době vzniku...Toto měls namysli?

Sorry za OT.
Jinak já bych šel do Superba a čehokoliv na jeho bázi,je to prostornější a tišší(uvnitř) než Octy.

Naposledy editováno 21.10.2013 13:33:05

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

21.10.2013 v 13:36 | Nahoru | #40
hele a proc jen koncern? me uz to prijde jak nemoc ....spousta lida ani neuvazuje o nicem jinym, jen porovnava skodu s VW ....a jeste tam soupnou seat aby tam byl jasnej porazenej

(reakce na) Výber auta

21.10.2013 v 13:56 | Nahoru | #41

Londoner píše: hele a proc jen koncern? me uz to prijde jak nemoc ....spousta lida ani neuvazuje o nicem jinym, jen porovnava skodu s VW ....a jeste tam soupnou seat aby tam byl jasnej porazenej



To není pravda, viz třeba můj příspěvek. Prostě nakonec z toho vyjde tohle po zhodnocení všech pro a proti. Každý auto má slabý místa, a jde o to, jak rychle a jak draho se odstraňují závady.

Výber auta

21.10.2013 v 14:32 | Nahoru | #42
Nebudu to tu pročítat to opravdu odmítám. Můžu ti zkusit poradit z pozice člověka co se v odvětví ojetejch aut už nějakou dobu pohybuje.

Já bych volil 1,9tdi z důvodu nejvyšší spolehlivosti a spotřeby (ale pozor já jezdim hodně na spotřebu a výkon mě tak nějak nezajímá). Převodovku rozhodně manuální. Tiptronic je sázka do loterie a DSG bohužel taky možná ještě větší průser než klasickej automat.

Jestli superb nebo octavia nebo passat to je podle mě na osobních prefernecí (na všechno, ale nutností pojištění proti odcizení!)

Bude ti to připadat jako bullshit, ale zkus se aspoň letmo podívat na vozidlo Fiat Croma za cca 150 000czk jsou 2008 v pofacelifty k sehnání a auto je překvapivě prostorné a paleta motorů je docela zajímavá (1,9jtd 88kw/110kw, 2,4jtd 147kw) a je jich hodně i v automatu. Nicméně tady bych doporučoval se nejdřív s modelem seznámit a dát si dlouhou zkušební jízdu, jestli ti to vůbec sedne. /pro příklad minulý týden jsem koupil jednu s motorem 2,4jtd 147kw, automatem, myslim, že prosklenou střechou a tak, rok 2009 najeto kolem kila a prodejku jsem dával 170 000czk/

Pokud chceš koncern já bych šel po octavii II je to celkem solidně vyrobený auto, bohužel cena je dost vysoká kvůli poptávce. Možná pokud netrváš na velikosti auta ještě golf (stejná platforma jako octavia jen menší kufr). Od superba mě odrazuje to, že je to celkem velký auto, ale málo praktický nicméně pokud chceš hodně místa pro posádku tak jdi do něj. Passat je klasika, ale za 150 000czk to bude buď holota nebo namotáno hodně kilometrů (teda záleží jakej chceš model).

EDIT: za 150 000czk nebude z tvejch aut žádnej hit, takže bych šel do čehokoliv z tvýho seznamu, ale koukal bych hlavně na stav a výbavu neřešil bych zda to je octa, sup nebo prasík

Naposledy editováno 21.10.2013 14:34:17

(reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 12:44 | Nahoru | #43

assassin píše: Radim: octavia vrak uz z fabriky? Jak si k tomu došel? To auto je ve své třídě určitě lepsi průměr a to k cemu bylo stvořené slouží perfektně.
Muzu jen dotaz co ty považuješ v dane kategorii za auto/čím jezdíš?



...došel jsem k tomu vlastní zkušeností v době, kdy mi tento vůz byl věnován jako služební. Nekvalitní díly (brzdy, čepy, ložiska), nepohodlné, hlučné. Škodovka u mne nikdy nestála v první řadě, ale poté co jsem byl donucen vyzkoušet Fabii 1,2Tdi HTP a posledně i Rapid 1,6TDI u mě Schade Wagen skončil v mínusu.
Ve třídě Superbu bych si dovolil požadovat za auto tak Audi A6, BMW 5 řady....sám jezdím s 530Xi.

Edit: tdy se ovšem nejspíše nebudeme bavit o 150 tis. korunách.

Naposledy editováno 22.10.2013 12:45:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 12:48 | Nahoru | #44

PajaZR píše: Tak Octa I vrak určitě není,je spolehlivá a kvalitně vyrobená.
Ale je nepohodlná,málo prostorná a s nevalným podvozkem už v době vzniku...Toto měls namysli?

Sorry za OT.
Jinak já bych šel do Superba a čehokoliv na jeho bázi,je to prostornější a tišší(uvnitř) než Octy.



...ano, asi takto, i když bych si nedovolil s prvním bodem docela souhlasit - během 170.000 km, které jsem s I. Ochcavíí najezdil, se na tom krámu vysypalo snad všechno. Měli jsem jich celkem pět, výsledky podobné, takže na mou smůlu se to hodit nedá. Jediné, co mě těšilo, byla spotřeba.

Výber auta

22.10.2013 v 13:21 | Nahoru | #45
Ty jo 150 za Oct TDI... to budou všecko vraky. Pokud budeš tahat z něměcka tak ti něco sežerou režijní náklady. Já bych bych se mrknul rozhodně jinam. Nevím jak moc velký jsi závodník, ale za 150 seženeš (i u nás) pěkného Focuse 1.6 tak kolem roku 2008 - 9. Ale nutno dodat že ta 1.6 není na závodění, zato je ale bezproblémová. Navíc jich je sraček, takže výběr veliký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 13:37 | Nahoru | #46

radimXVZ píše: ...ano, asi takto, i když bych si nedovolil s prvním bodem docela souhlasit - během 170.000 km, které jsem s I. Ochcavíí najezdil, se na tom krámu vysypalo snad všechno. Měli jsem jich celkem pět, výsledky podobné, takže na mou smůlu se to hodit nedá. Jediné, co mě těšilo, byla spotřeba.



Tak to budeš jeden z mála,kdo měl s Octavií I. problémy. Jestli to nebude rukama a nebo taky "dobrým" servisem.

Navíc podle toho jak jsi napsal,že jsi byl donucen vyzkoušet Fabii 1.2Tdi HTP máš asi "velký přehled" a jsi vyloženě "znalec" v oboru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 13:44 | Nahoru | #47

Dolph-cz píše: tak se koukni,kolik stojí náprava(čepy) na oktávku2 a kolik na superba. o renaultu se tady nebavíme-otázka zněla sup,oct,seat-tak tady nemotej hruška s jablkama.


O2 kombi 4x4 rok 2006. Najeto 215 a čepy původní...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 13:50 | Nahoru | #48

karf píše: O2 kombi 4x4 rok 2006. Najeto 215 a čepy původní...



Dneska jsem tu měl Octavii I. Tdi najeto 400tis km,dělali se čepy silentbloky v ramenech..poprvé. Jinak ve 300tis se měnila spojka a ložisko v zadním kole. Jinak za celou dobu jen oleje,rozvody,brzdy...spotřební klasika.

(reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 14:00 | Nahoru | #49

DucS píše: Dneska jsem tu měl Octavii I. Tdi najeto 400tis km,dělali se čepy silentbloky v ramenech..poprvé. Jinak ve 300tis se měnila spojka a ložisko v zadním kole. Jinak za celou dobu jen oleje,rozvody,brzdy...spotřební klasika.


klasika...o kterých se ale moc nemluví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 14:29 | Nahoru | #50

Krovak píše: Ježiš jak často měníš čepy, aby to byla naprosto ruinující částka? Kvalitní jednou za 40-60tkm?
Navíc, nepřijde mi, že je mezi cenou na Superba II (380Kč) a Octavii II (380Kč) nějakej rozdíl
Já se o renaultu taky nebavím (ty motory nejsou jen v renckách, takže jaks přišel zrovna na něj? ), jen podotýkám, že ty ceny dílů jsou úplně jinde než před pár lety.
Fajn, aby to bylo k věci, tak ty rozvody a vodní pumpa na 2.0 tdi vycházej na necelý tři litry, což rovněž nikoho nepoloží. A když už jsme u toho, kde jsou ty strašně levný díly, který tu byly zmiňovaný?



ty jo,s tebou je řeč jak rozprávka...

tak popořadě:myslíš si,že koupí dvojkového superba za 150 tis? já myslím,že asi né.tak nevím proč tady srovnáváš čepy cenu čepů dvojkového supa.takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce s výměnou je tak asi 10x více,takže cena práce bude úplně jinde...a blbé je,že na tom supu ta náprava fakt vydrží půlku toho co na oktě.

a jak často se mění náprava?-podle mách zkušeností hodně brzy po koupi auta,hlavně pokud kupuješ cca 9let starou herku.

dále nechápu tvůj argumet s cenou rozvodů na 2,0 tdi-ano ty rozvody stojí pár kaček a je to motor montovaný do OCT2.v superbu bylo těchto motorů málo(až v těch novějších ročnících,na které je "do 150 tis.kč" málo),většinou nepodařené 2,5 tdi,kde tě cena kompletních rozvodů včetně multiřemene a vodících kladek málem svlíkne z trenek.

navíc tyhle auta byly z drtivé věčiny kupované do firem,kde hltaly velké porce km a i když mají na budíku 200tis. km,je tam v hajzlu nějak moc věcí..

a to je asi tak vše,nemám chuť se tady dohadovat.

(reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 14:43 | Nahoru | #51

DucS píše: Dneska jsem tu měl Octavii I. Tdi najeto 400tis km,dělali se čepy silentbloky v ramenech..poprvé. Jinak ve 300tis se měnila spojka a ložisko v zadním kole. Jinak za celou dobu jen oleje,rozvody,brzdy...spotřební klasika.



Ve firmě máme jednu a kromě motoru se tam snad už měnilo vše.Hlavně xkrát přední brzdy,repas nápravy..bolest oktávek.Auto jezdí hlavně po městě a občas se i naloží Jinak docela spolehlivá a snese,ale nechtěl bych ji.(jak jsem psal výše)

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

22.10.2013 v 15:47 | Nahoru | #52
Tak pánové, Dneska jsem se byl podívat V ČB a shodou okolností jsem tam vyiděl moc pěknou ALteu XL co vi na ní?
Mně se to dost líbí.
Docela se mi s ní i pěkně jelo

Po přijetí domu jsem zjistil že se dělá i ve 4x4 máte někdo zkušenosti?

díky W.

Výber auta

22.10.2013 v 15:59 | Nahoru | #53
Woky: me to přijde jedno je to postaveny na stejnejch platformách a stejnejch motorech, takze par plastu a plechu ty auta odlišuje designove, v technice zásadní rozdíly nejsou.
Znamej ma alteu 4trac, nejsilnější ropak, jezdi jako blázen a podvozek a brzdy nedávno komplet vyměněny plus se vysypala 6ka v prevodovce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 19:43 | Nahoru | #54

DucS píše: Tak to budeš jeden z mála,kdo měl s Octavií I. problémy. Jestli to nebude rukama a nebo taky "dobrým" servisem.

Navíc podle toho jak jsi napsal,že jsi byl donucen vyzkoušet Fabii 1.2Tdi HTP máš asi "velký přehled" a jsi vyloženě "znalec" v oboru



...co se Schade Wagen týče žádný přehled nemám a ani nechci mít. Pro mě to nemá hodnotu, dostálo to svému jménu - "Škoda" a nemíním se zde nadále montovat do diskuze, kde na jedné straně stojí 2/3 národa, která tvrdí, že Ochcaviapičowoe TDI v metle a na hlínách je nejlepší auto na světě, aniž by vyzkoušeli cokoliv jiného. Nemá to smysl.

(reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 19:49 | Nahoru | #55

Woky píše: Tak pánové, Dneska jsem se byl podívat V ČB a shodou okolností jsem tam vyiděl moc pěknou ALteu XL co vi na ní?
Mně se to dost líbí.
Docela se mi s ní i pěkně jelo

Po přijetí domu jsem zjistil že se dělá i ve 4x4 máte někdo zkušenosti?

díky W.



ta 4x4 je stejná jako třeba v oktávce,takže haldex....,nebývají s tím vyloženě problémy,samozřejmě když v tom někdo nemění olej,tak se to někde projeví.

ale každopádně počítej reálně 0,8 litrů na 100km větší spotřeba a je to pocitově línější než obyčejná dvoukolka.

to co píše assasin-problém s 6. rychlostním stupněm-to je obecná bolest převodovek 2.0 tdi,uvolňuje se ložisko v obalu převodovky,oprava už je celkem zmáknutá-udělá se tam vložka a už s tím pak problémy nejsou.oprava tuším cca 5tis.převodovky od roku 2007 už tyto problémy nemají.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 20:14 | Nahoru | #56

Dolph-cz píše: ty jo,s tebou je řeč jak rozprávka...

tak popořadě:myslíš si,že koupí dvojkového superba za 150 tis? já myslím,že asi né.tak nevím proč tady srovnáváš čepy cenu čepů dvojkového supa.takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce s výměnou je tak asi 10x více,takže cena práce bude úplně jinde...a blbé je,že na tom supu ta náprava fakt vydrží půlku toho co na oktě.

a jak často se mění náprava?-podle mách zkušeností hodně brzy po koupi auta,hlavně pokud kupuješ cca 9let starou herku.

dále nechápu tvůj argumet s cenou rozvodů na 2,0 tdi-ano ty rozvody stojí pár kaček a je to motor montovaný do OCT2.v superbu bylo těchto motorů málo(až v těch novějších ročnících,na které je "do 150 tis.kč" málo),většinou nepodařené 2,5 tdi,kde tě cena kompletních rozvodů včetně multiřemene a vodících kladek málem svlíkne z trenek.

navíc tyhle auta byly z drtivé věčiny kupované do firem,kde hltaly velké porce km a i když mají na budíku 200tis. km,je tam v hajzlu nějak moc věcí..

a to je asi tak vše,nemám chuť se tady dohadovat.


Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.

(reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #57

radimXVZ píše: ...co se Schade Wagen týče žádný přehled nemám a ani nechci mít. Pro mě to nemá hodnotu, dostálo to svému jménu - "Škoda" a nemíním se zde nadále montovat do diskuze, kde na jedné straně stojí 2/3 národa, která tvrdí, že Ochcaviapičowoe TDI v metle a na hlínách je nejlepší auto na světě, aniž by vyzkoušeli cokoliv jiného. Nemá to smysl.



Já netvrdím že je nejlepší...jen říkám že patří mezi spolehlivé.
Ty jsi přímo ukázkový řidič BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 20:59 | Nahoru | #58

Krovak píše: Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.



ty jsi jako z jiného světa.

...tak čepy mění v servise jen blbec-no,mně takoví blbci živí už 20let.
...ano,febi stojí za hovno,pokud to auto trochu jezdí,tak záruku 2 roky nevydrží ani náhodou.
...viděl jsi někdy nápravu ze superba ty je+lito?..kam já na to chodím? čep od 350-1000kč?
je tam 8 hliníkových ramen ve kterých jsou zalisované čepy.kupuje se to sadě většinou i s čepy řízení+ kosti stabilizátoru a například v autokelly stojí tato sady od DELPHI(je to předražený šmejd,ale jen pro orientaci ) 15 660kč,no ty mi ukaž,kde jsi našel TRW a Lemfordera za 350-1000kč.

Výber auta

22.10.2013 v 21:25 | Nahoru | #59
Radim: ja jezdím starým bawem a i tak tvrdím ze oktavka je dobry auto, kdyz se bere k jakýmu účelu je postaveny. Na cestovani za obchodem po cele Evropě jako 5er to dělaný neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 22:54 | Nahoru | #60

Dolph-cz píše: ty jsi jako z jiného světa.

...tak čepy mění v servise jen blbec-no,mně takoví blbci živí už 20let.
...ano,febi stojí za hovno,pokud to auto trochu jezdí,tak záruku 2 roky nevydrží ani náhodou.
...viděl jsi někdy nápravu ze superba ty je+lito?..kam já na to chodím? čep od 350-1000kč?
je tam 8 hliníkových ramen ve kterých jsou zalisované čepy.kupuje se to sadě většinou i s čepy řízení+ kosti stabilizátoru a například v autokelly stojí tato sady od DELPHI(je to předražený šmejd,ale jen pro orientaci ) 15 660kč,no ty mi ukaž,kde jsi našel TRW a Lemfordera za 350-1000kč.


Bavil ses o 2x spodní čepy a 2x čepy řízení, na to ti odpovídám. K blbcům ti samozřejmě gratuluju, ale nejspíš to budou lidi úplně leví, nebo ti co na to prostě maj. Ono se všechno kupuje většinou, taky můžu jít koupit celej zadní kotouč kvůli ložisku za 3500, nebo koupit jenom lóžo za litr, vylisovat, nalisovat a valím dál. Pokud je ale samotná náprava v prdeli, je to něco jinýho. Ale o tom jsme se nebavili. A u kelly na cokoli koukat... to není ani pro orientaci, protože dost často tam maj věci předražený o 100 a více procent.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist