Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 20:14 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: ty jo,s tebou je řeč jak rozprávka...

tak popořadě:myslíš si,že koupí dvojkového superba za 150 tis? já myslím,že asi né.tak nevím proč tady srovnáváš čepy cenu čepů dvojkového supa.takže to shrnem-čepy oct2-2x spodní,2x řízení cca 500kč za kus(šmejdy za 380 neberu) jsme na 2000kč.to samé na jedničkového supa stojí dost přes 10 000kč a práce s výměnou je tak asi 10x více,takže cena práce bude úplně jinde...a blbé je,že na tom supu ta náprava fakt vydrží půlku toho co na oktě.

a jak často se mění náprava?-podle mách zkušeností hodně brzy po koupi auta,hlavně pokud kupuješ cca 9let starou herku.

dále nechápu tvůj argumet s cenou rozvodů na 2,0 tdi-ano ty rozvody stojí pár kaček a je to motor montovaný do OCT2.v superbu bylo těchto motorů málo(až v těch novějších ročnících,na které je "do 150 tis.kč" málo),většinou nepodařené 2,5 tdi,kde tě cena kompletních rozvodů včetně multiřemene a vodících kladek málem svlíkne z trenek.

navíc tyhle auta byly z drtivé věčiny kupované do firem,kde hltaly velké porce km a i když mají na budíku 200tis. km,je tam v hajzlu nějak moc věcí..

a to je asi tak vše,nemám chuť se tady dohadovat.


Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

22.10.2013 v 20:59 | Nahoru | #2

Krovak píše: Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.



ty jsi jako z jiného světa.

...tak čepy mění v servise jen blbec-no,mně takoví blbci živí už 20let.
...ano,febi stojí za hovno,pokud to auto trochu jezdí,tak záruku 2 roky nevydrží ani náhodou.
...viděl jsi někdy nápravu ze superba ty je+lito?..kam já na to chodím? čep od 350-1000kč?
je tam 8 hliníkových ramen ve kterých jsou zalisované čepy.kupuje se to sadě většinou i s čepy řízení+ kosti stabilizátoru a například v autokelly stojí tato sady od DELPHI(je to předražený šmejd,ale jen pro orientaci ) 15 660kč,no ty mi ukaž,kde jsi našel TRW a Lemfordera za 350-1000kč.

(reakce na) Výber auta

23.10.2013 v 19:31 | Nahoru | #3

Krovak píše: Tak se nedohaduj, jen blbec dává auto kvůli čepům do servisu. Dále je předpoklad, že dotyčnej si nebude kupovat 2.5 tdi, když každej ví, že ten motor stál za hovno, na 1.9 je cena rozumná. Za 380 šmejdy? Jestli je pro tebe šmejd FEBI (jo, poslední dobou se hodně zkurvili), pak ano. Ale těch tvejch 10 litrů na superba je fakt dobrej fór, kam na to chodíš? Ta čepařina vychází od FEBI, TRW a Lemfordera od 350-1000Kč/ks.
Dle mých zkušeností se náprava mění podle toho, kde auto jezdilo. Protože u nás - 260 najeto, třetí tlumiče, čepy druhé/třetí a o zbytku raději nemluvím. Auto z DE - 260 najeto, tlumiče, čepy, všechno origo, všechno funguje. Takže asi tak.



Hele ja si tedy vetsinou na aute delam vetsinu veci sam, ale treba konretne cepy a tlumice si taky nechavam delat. Jsem blbec ? Asi jo ale hrbit se u toho nehodlam a kvuli par opravam si fakt velkej hever kupovat nebudu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist