Jinak mám pár otázek ohledně servisu a tak podobně :
1-Máte taky popraskaný přední světla?Nevíte čím by to mohlo být?
2-Jak ošetřujete řetez?Po kolika km a čím to kdo stříká odmaštuje a tak dále
3-Občas mě popadne nálada na umytí moto,jen se bojím abych to nepoškrábal a bylo to čisté tak co už kdo vyzkoušel za přípravky na plasty,světla,rám a kola-co se vám osvědčilo? a jestli houbičkou nebo čím to provádíte?
4-Vzduchovej filtr obyč x K&N jak velkej je rozdíl a jaká je výhoda toho K&N ?
5-Přední světla-zdá se vám že dostatečně svítí nebo někdo zkoušel xenon sadu nebo něco podobného?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
SystemofaSuzuki píše: Mám laděný výfuk to jen tak k tomu K&N filtru.a rozdíl mezi K&N filtrem a BMC je jaký?nebo to je to samé?
rozdíl ve výrobci, pokud by jsi měl otevřený výfuk, platí co jsem psal výše - buď to pojede nebo budeš mít s KN chudší směs a bude to třeba řešit - stříkačky to do jisté míry kompenzují nebo se dovybaví powercommanderem, karbce se řeší přetryskováním ...pokud je to třeba ,... u chudé směsi dochází k různým nešvarům, ale to ti popíšou zalejší (assasin a spol ) - tuším podpalování ventilů...nejsem zas tak do hloubky v obraze a nechci tu psát nesmysly. mám stříkačku , trochu se změnila charakteristika motoru, občas si vystřelí a asi maličko stoupla spotřeba ale motoru to neublížilo (dle servisu) - mam na tom najeto přes 40tis takže by se mělo případné negativum bohatě projevit.FishX3 píše: rozdíl ve výrobci, pokud by jsi měl otevřený výfuk, platí co jsem psal výše - buď to pojede nebo budeš mít s KN chudší směs a bude to třeba řešit - stříkačky to do jisté míry kompenzují nebo se dovybaví powercommanderem, karbce se řeší přetryskováním ...pokud je to třeba ,... u chudé směsi dochází k různým nešvarům, ale to ti popíšou zalejší (assasin a spol ) - tuším podpalování ventilů...nejsem zas tak do hloubky v obraze a nechci tu psát nesmysly. mám stříkačku , trochu se změnila charakteristika motoru, občas si vystřelí a asi maličko stoupla spotřeba ale motoru to neublížilo (dle servisu) - mam na tom najeto přes 40tis takže by se mělo případné negativum bohatě projevit.
Jen k té chudé směsi:motor se víc hřeje,hrozí podpálení ventilů.
ANO s KN jde motor lépe do otáček ale pokud není úprava i na výfukovém systému tak si to nebude rozumět,tedy úprava zbytečná.Ono totiž sladit průtok sání s průtokem výfuku je celkem oříšek i pro konstruktéry.Tak asi nebudou žádný lamy a mají to udělané tak aby to fungovalo co nejlépe.Co je pro motku nejlepší si myslím ví nejlíp výrobce, který doporučuje to či ono.Měl jsem možnost se motat kolem ladění motoru pro Škodu 130 RS kde zrovna ladili sání vs výfuk.Měli nato tři sací potrubí o různých délkách osazené stejnými karburátory + pět výfuků kde mezi svody a tlumičem byl mezikus pro proměnou délku.Motor namontován na motorové brzdě.
Pokud by nějaký výrobce udělal sadu na konkrétní moto, tedy sání+otryskování karb.+výfukovou soustavu tak OK.V opačném případě je pravděpodobnější ztráta výkonu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |