chystám se na výměnu spojky u svého TRka, jelikož spojka zabírá až na konci s asi milimetrovou vůlí. Zatím sice neprokluzuje, ale pro jistotu si chci spojkovou sadu objednat.
Sériová spojka najela přes 11 000 km.
A teď bych se rád zeptal na rozdíly mezi Kevlarovou spojkou a běžnou spojkou s korkovým základem. Zajímají mě hlavně rozdíly v jízdních vlastnostech a výdrže.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kevlarová, nebo obyčejná spojka?
S.M-A-RT píše: 11000km na spojku? To ti pořád prokluzovala ne?
No taky si myslím, že mohla vydržet víc. Na dváce jsem v 11 000km neměl se spojkou problém. V terénu jezdím jen občas, ale spojku používám hodně. Snažím se jezdit plynule, takže když podřazuji, tak spojku hned nepustím, aby se smyklo kolo, ale pomaličku pouštím spojku, ať motor srovná otáčky s danou rychlostí... Mám ale podezření, že spojka špatně vypíná. Když mám motorku na zvedáku a plně zmáčknutou spojku a hodím tam jedničku, tak se zadní kolo začne protáčet. V sedle motorky to ale nepocítím, že by motorka se zmáčknutou spojkou a hozeným kvaltem nějak popojížděla. Samozřejmě když stojím, tak vždy vyřazuji na neutrál. Takže furt je mi divný, že se spojka tak rychle sjela. Možná mi něco u spojky zadrbali v servise při GO motoru.
Jinak k tematu..ma na test oboje a kevlar snese vice..ale je hure davkovatelny...hned zabira jak podes
Tak předpokládám, že s kevlarovou spojkou odjedu víc kilometrů. Ale s tím zabíráním mám trochu strach. Přeci jen mám motorku s 11,5 kW, aby mě to nechcípalo při horším dávkování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kevlarová, nebo obyčejná spojka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kevlarová, nebo obyčejná spojka?
Naposledy editováno 20.09.2013 06:38:07