chystám se na výměnu spojky u svého TRka, jelikož spojka zabírá až na konci s asi milimetrovou vůlí. Zatím sice neprokluzuje, ale pro jistotu si chci spojkovou sadu objednat.
Sériová spojka najela přes 11 000 km.
A teď bych se rád zeptal na rozdíly mezi Kevlarovou spojkou a běžnou spojkou s korkovým základem. Zajímají mě hlavně rozdíly v jízdních vlastnostech a výdrže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kevlarová, nebo obyčejná spojka?
SirIndy píše: Lifer> Jak uz bylo psano, podrazuj s meziplynem, pote muzes spojku pustit rychle.
Asi na tom něco bude, ale stejně Spojka u mé bývalé motorky vydržela víc a to s mnohem horším zacházení. Meziplyn občas používám, ale já vědomě brzdím motorem. Když to tak počítám, tak radši budu sjíždět brzdové desky, než spojku.Jinak kompletní kevlarová spojka i těsněním a pružinami na TRko (Suzuki DR 200) stojí v přepočtu necelých 3500,- Kč. Obyčejná spojka s korkovým základem vyjde se vším až na těsnění spojkového víka nějakých 1400,- Kč.
No nevím, jestli jít do kevlaru... Za tu cenu můžu mít dvě normální sady.