2 reakcí na tento příspěvek výroba zadního nosiče na Kawasaki VN 1600 Classic
5511-Jsem moc rád že si byl spokojený a že se ti to líbilo.
Samozřejmě, že tvar si může každý navrhnout podle toho, co a jak se mu líbí. Výplň může bít třeba z plocháče, nebo 4hranu, je na každým co by chtěl. Může se tam dát třeba i plech, a do něj nechat vypálit třeba to, co je vám blízké. Nejde ale jen o nosiče. Dá se udělat spousta jiných doplňků na vaši krásku, a nemusí to být zrovna chopper.
Naposledy editováno 11.09.2013 17:17:33
1 reakcí na tento příspěvek výroba zadního nosiče na Kawasaki VN 1600 Classic
Tak tak, máš pravdu, takto nějak vypadal kufr dokonce mého táty, když na 3 roky rukoval na vojnu. Každý odvedenec si to na zadané jednotné rozměry musel dát u místního truhláře nechat vyrobit. No, já ve svých 63 letech už rukovat asi nebudu, ale ten kufr má 60 litrů a protože s manželkou docela dost cestujeme, tak do něj se už něco vejde. Motorka taky není žádný drobeček. Ale nosič, to je fakt paráda! Ruce mu pozlatit, pardon - ponerezovat! Je to machr.
1 reakcí na tento příspěvek výroba zadního nosiče na Kawasaki VN 1600 Classic
Práve na základe této diskuze a hlavne fotek jsem se spojil z Jardou K. z Dražkovic u Pardubic. Po nekolika mailech a upřesnení, kdy, jak za kolik, ... (jsem totiž z Banské Bystrice) jsem dojel na místo určení. Jadra si ma ne vyhradil cas a jenom pro me abych tam nemusel být dlouho. Prohodily jsme pár slov jak to chci a nechal jsem fantazii na nej. Potom jsme jeste chvíli pokecali jen tak o všem možném a dal se do práce. Na tretí den ráno bylo hotovo.
Krásná práce jak z fabriky ale hlavne na míru! A kufr drží jako pribitej. Taky mám obrovskej lodák, kterej sám o sobe (i s duralovou plotnou pod celým lodakem) váží 11 kilo.
Tohle skvelý dílko už určite vydrží mé zahraniční cesty s lodákem nabaleným full. Original Givi to nikdy nevydržel a vždy jsem dojel s lodakem na zadním sedle. Takže nelituju tolika kilometru, maximální spokojenost.
Nejspíše bych se ti také ozval, šlo by o poměrně nevšední požadavek na držák brašen na custom stavbu (klasické řešení tam nemám šanci dostat).
MiroXVS píše: Ahojte páni motorkáři.
Práve na základe této diskuze a hlavne fotek jsem se spojil z Jardou K. z Dražkovic u Pardubic. Po nekolika mailech a upřesnení, kdy, jak za kolik, ... (jsem totiž z Banské Bystrice) jsem dojel na místo určení. Jadra si ma ne vyhradil cas a jenom pro me abych tam nemusel být dlouho. Prohodily jsme pár slov jak to chci a nechal jsem fantazii na nej. Potom jsme jeste chvíli pokecali jen tak o všem možném a dal se do práce. Na tretí den ráno bylo hotovo.
Krásná práce jak z fabriky ale hlavne na míru! A kufr drží jako pribitej. Taky mám obrovskej lodák, kterej sám o sobe (i s duralovou plotnou pod celým lodakem) váží 11 kilo.
Tohle skvelý dílko už určite vydrží mé zahraniční cesty s lodákem nabaleným full. Original Givi to nikdy nevydržel a vždy jsem dojel s lodakem na zadním sedle. Takže nelituju tolika kilometru, maximální spokojenost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 | Nomadic_Rider | 9 | 27.3.2024 v 14:14 frick |
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 | Pompo1978 | 0 | 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978 |
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 10.12.2023 v 18:07 Boris. |
Batwing Kawasaki VN 1600 | hradilk | 4 | 20.11.2022 v 13:59 Ppepek |
Vrzání z motoru pod prvním válcem V... Kawasaki VN 1600 | Niki76 | 2 | 13.8.2022 v 14:26 Niki76 |