globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.

Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26

2 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

29.10.2013 v 13:53 | Nahoru | #1
Koumes: jak říkáš, yoshbox hejbe palivovejma mapama, s předstihem nic neumi, tam se neco málo da u Suzuki dosáhnout oblbnutim senzoru zarazeneho kvaltu, tzv TRE obvod.
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...

(reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

29.10.2013 v 18:01 | Nahoru | #2

assassin píše: Koumes: jak říkáš, yoshbox hejbe palivovejma mapama, s předstihem nic neumi, tam se neco málo da u Suzuki dosáhnout oblbnutim senzoru zarazeneho kvaltu, tzv TRE obvod.
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...



No jo,melu z hladu už je to dlouho

(reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

3.11.2013 v 15:51 | Nahoru | #3

assassin píše: Koumes: jak říkáš, yoshbox hejbe palivovejma mapama, s předstihem nic neumi, tam se neco málo da u Suzuki dosáhnout oblbnutim senzoru zarazeneho kvaltu, tzv TRE obvod.
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...


Ahoj, Děkuju za nabídku, ale se sestavením Yoshboxu problém mít nebudu, co jsem se díval na schéma a přečetl Tvoje zprávy a vyvodil si pár postřehů, jako například, že potenciometr budu muset osadit do plechu dost pevně aby se nepohnul střed a dát mu velký ovladač, protože v popisku ja psáno, že je dost citlivý. Jinak po elektrické stránce to bude v pohodě. Jo a konektor pokud prý není originál, tak stojí pár korun.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist