paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
5.9.2013 v 16:37
Zdarec,

je mi jasné, že na stav motorky nemá ani tolik vliv počet najetých km, jako to, jak se o něj majitel stará. Plánuji koupi Intrudera 14-ky, má ale najeto lehce nad 50 tis. a tak přemýšlím, zda bude hned nutné počítat s nějakým větším servisem, nebo se u téhle krásné klasiky tolik věcí nekazí. Máte, prosím, někdo zkušenosti?

Díky a ať to jezdí
Anketa: Kolik tis. km vydrží bez větších problémů 14-ka intruder?
50
6%
2
100
3%
1
150
91%
31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

6.9.2013 v 09:31 | Nahoru | #1

charlie.vtx1800 píše: Si nerozumíme - já nemluvím o vlastním kardanu (kuželový soukolí), ale o náhonu ke kardanu! Tam je tisícihran na vývodu hřídele z bloku motoru pod gumovou manžetou a tam pokud se dostane voda tak to zarezne, vydře se a protočí se to.


nerozumis ty mne ... kardan je kloub - na jedne strane do nej zapada drazkovy nastavek - vyvod z prevodovky a na druhe strane do nej zapada tyc kardanu. Tyc kardanu vede trubkou vidlice k zadnimu kolu a je zasunuta do zadniho drazkoveho nastavku. Ten je prevodem kardanu (coz rozhodne neni tisicihran) pripojen do rozvodovky (finalniho prevodu). A tam je ten problem - ne u motoru pod manzetou, ale u kola mezi dvema gufery. Jedno - vnitrni - gufero drzi olej v rozvodovce, druhe - vnejsi - gufero brani aby se bordel dostaval do prevodu kardanu (jak ty rikas do tisicihranu, coz ale zadny tisicihran neni ). A kdyz je tohle vnejsi gufero v pici, zacne jednak prolinat vazelina ven z prevodu kardanu, druhak se zacne dostavat bordel zvenci do prevodu kardanu. Ten se omele a postupne ty docela velke zuby zmizi a prevod se zacne protacet.
Cele je to zpusobeno tim, ze nejaky debil jen tak cvicne rozebere ten prevod a pritom zkurvi gufero, ktere tam necha.
Je to v pocatku velmi snadno identifikovatelny problem - vazelina se dostava ven z gugera a proteka ve spoji rozvodovky a trubky zadni vidlice - po rozebrani je videt oblemcane gufero a vsechno kolem zasrane od vazeliny. Kdyz uz je vsechna vazelina pryc, vydava ten prevod takove chroupave zvuky pri pomale jizde.

Hezky je to videt tady ... gufero v pici, nastesti pocatecni stadium.

A tohle je ten prevod, o kterem mluvim - to, cemu ty rikas tisicihran. Tenhle je jeste docela slusnej.

Naposledy editováno 06.09.2013 09:50:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

6.9.2013 v 10:19 | Nahoru | #2
Medved> jj, z dobrý vůle radim zle . Myslel sem že je to vpředu, u bloku a ono je to až u převodu. Měl sem na mysli tuhle drážkovanou spojku (tisícihran - proč ne?). Ale prý to blbne i u nikdy nerozebranýho - prostě to provedení není stopro. Mě to netrápí, já mám Hondu!
Ono když se řekne "kardan" tak se to bere jako celá sestava - mění se olej "v kardanu", i když je to náplň v koncovým převodu. Co je vlastní kardanův kloub vím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

8.9.2013 v 13:43 | Nahoru | #3

Medved píše:

Hezky je to videt tady ... gufero v pici, nastesti pocatecni stadium.

A tohle je ten prevod, o kterem mluvim - to, cemu ty rikas tisicihran. Tenhle je jeste docela slusnej.



Co to vidím co to vidím? To je můj tisícihran!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist