je mi jasné, že na stav motorky nemá ani tolik vliv počet najetých km, jako to, jak se o něj majitel stará. Plánuji koupi Intrudera 14-ky, má ale najeto lehce nad 50 tis. a tak přemýšlím, zda bude hned nutné počítat s nějakým větším servisem, nebo se u téhle krásné klasiky tolik věcí nekazí. Máte, prosím, někdo zkušenosti?
Díky a ať to jezdí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
charlie.vtx1800 píše: Si nerozumíme - já nemluvím o vlastním kardanu (kuželový soukolí), ale o náhonu ke kardanu! Tam je tisícihran na vývodu hřídele z bloku motoru pod gumovou manžetou a tam pokud se dostane voda tak to zarezne, vydře se a protočí se to.
nerozumis ty mne ... kardan je kloub - na jedne strane do nej zapada drazkovy nastavek - vyvod z prevodovky a na druhe strane do nej zapada tyc kardanu. Tyc kardanu vede trubkou vidlice k zadnimu kolu a je zasunuta do zadniho drazkoveho nastavku. Ten je prevodem kardanu (coz rozhodne neni tisicihran) pripojen do rozvodovky (finalniho prevodu). A tam je ten problem - ne u motoru pod manzetou, ale u kola mezi dvema gufery. Jedno - vnitrni - gufero drzi olej v rozvodovce, druhe - vnejsi - gufero brani aby se bordel dostaval do prevodu kardanu (jak ty rikas do tisicihranu, coz ale zadny tisicihran neni ). A kdyz je tohle vnejsi gufero v pici, zacne jednak prolinat vazelina ven z prevodu kardanu, druhak se zacne dostavat bordel zvenci do prevodu kardanu. Ten se omele a postupne ty docela velke zuby zmizi a prevod se zacne protacet.
Cele je to zpusobeno tim, ze nejaky debil jen tak cvicne rozebere ten prevod a pritom zkurvi gufero, ktere tam necha.
Je to v pocatku velmi snadno identifikovatelny problem - vazelina se dostava ven z gugera a proteka ve spoji rozvodovky a trubky zadni vidlice - po rozebrani je videt oblemcane gufero a vsechno kolem zasrane od vazeliny. Kdyz uz je vsechna vazelina pryc, vydava ten prevod takove chroupave zvuky pri pomale jizde.
Hezky je to videt tady ... gufero v pici, nastesti pocatecni stadium.
A tohle je ten prevod, o kterem mluvim - to, cemu ty rikas tisicihran. Tenhle je jeste docela slusnej.
Naposledy editováno 06.09.2013 09:50:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
Ono když se řekne "kardan" tak se to bere jako celá sestava - mění se olej "v kardanu", i když je to náplň v koncovým převodu. Co je vlastní kardanův kloub vím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 4 | 16.5.2024 v 05:48 VISE |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |