paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
5.9.2013 v 16:37
Zdarec,

je mi jasné, že na stav motorky nemá ani tolik vliv počet najetých km, jako to, jak se o něj majitel stará. Plánuji koupi Intrudera 14-ky, má ale najeto lehce nad 50 tis. a tak přemýšlím, zda bude hned nutné počítat s nějakým větším servisem, nebo se u téhle krásné klasiky tolik věcí nekazí. Máte, prosím, někdo zkušenosti?

Díky a ať to jezdí
Anketa: Kolik tis. km vydrží bez větších problémů 14-ka intruder?
50
6%
2
100
3%
1
150
91%
31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

6.9.2013 v 08:38 | Nahoru | #1

Medved píše: s prevodem kardanu maji problemy ti, kterym to 'preventivne rozebral' nejaky mekanik-goldene-tschechische-hande. Pokud se v tom nikdo nevrta anebo se v tom vrta nekdo, kdo tomu rozumi, je ten prevod vecnej.


Si nerozumíme - já nemluvím o vlastním kardanu (kuželový soukolí), ale o náhonu ke kardanu! Tam je tisícihran na vývodu hřídele z bloku motoru pod gumovou manžetou a tam pokud se dostane voda tak to zarezne, vydře se a protočí se to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

6.9.2013 v 09:31 | Nahoru | #2

charlie.vtx1800 píše: Si nerozumíme - já nemluvím o vlastním kardanu (kuželový soukolí), ale o náhonu ke kardanu! Tam je tisícihran na vývodu hřídele z bloku motoru pod gumovou manžetou a tam pokud se dostane voda tak to zarezne, vydře se a protočí se to.


nerozumis ty mne ... kardan je kloub - na jedne strane do nej zapada drazkovy nastavek - vyvod z prevodovky a na druhe strane do nej zapada tyc kardanu. Tyc kardanu vede trubkou vidlice k zadnimu kolu a je zasunuta do zadniho drazkoveho nastavku. Ten je prevodem kardanu (coz rozhodne neni tisicihran) pripojen do rozvodovky (finalniho prevodu). A tam je ten problem - ne u motoru pod manzetou, ale u kola mezi dvema gufery. Jedno - vnitrni - gufero drzi olej v rozvodovce, druhe - vnejsi - gufero brani aby se bordel dostaval do prevodu kardanu (jak ty rikas do tisicihranu, coz ale zadny tisicihran neni ). A kdyz je tohle vnejsi gufero v pici, zacne jednak prolinat vazelina ven z prevodu kardanu, druhak se zacne dostavat bordel zvenci do prevodu kardanu. Ten se omele a postupne ty docela velke zuby zmizi a prevod se zacne protacet.
Cele je to zpusobeno tim, ze nejaky debil jen tak cvicne rozebere ten prevod a pritom zkurvi gufero, ktere tam necha.
Je to v pocatku velmi snadno identifikovatelny problem - vazelina se dostava ven z gugera a proteka ve spoji rozvodovky a trubky zadni vidlice - po rozebrani je videt oblemcane gufero a vsechno kolem zasrane od vazeliny. Kdyz uz je vsechna vazelina pryc, vydava ten prevod takove chroupave zvuky pri pomale jizde.

Hezky je to videt tady ... gufero v pici, nastesti pocatecni stadium.

A tohle je ten prevod, o kterem mluvim - to, cemu ty rikas tisicihran. Tenhle je jeste docela slusnej.

Naposledy editováno 06.09.2013 09:50:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist