Dle servnisního manuálu se vůle měří při HÚ čtvrtého a dále prvního pístu. Naměřil jsem hodnoty 0,05; 0,8; 0,15; 0,11; 0,05; 0,07; 0,13 a 0,12 mm. Vůle mají mít správně 0,08-0,18 mm, čili něco na výměnu, ale žádné drama.
NICMÉNĚ, po přečtení příspěvku zde na fóru, kde byla zmíněna možná nepravidelná ovalita vačky, mi to nedalo, a změřil vůle vícekráte. Viz tabulka...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175050_valveclear.jpg)
Tam mě celkem vystrašily hodnoty na výfukových ventilech prvního a čtvrtého válce.
Je to normální?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Podezřelé vůle jsem znovu několikrát proměřil, meření by mělo být +- 0,01 mm přesné.
Naposledy editováno 29.08.2013 14:43:34
1 reakcí na tento příspěvek Způsob měření vůlí ventilů a ovalita vaček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |