Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
Danielos píše: Mi sice vše funguje, ale vysledoval jsem velký úbytek oleje a to 1l na 4000 km s tím motulem MA2. Což před tím Castrol Power 1 stejná viskozita 10W40 bral jen 2-3 deci na 4000 km. Uvidíme po další výměně, jestli se motor rozežral nebo to je olejem.
Je to vcelku prostý, jak ho ohřeješ - on zřídne, tzn. jeho úniky veškerejma možnejma cestama jsou logicky větší = větší úbytek. Já nad tim zlomil hůl...bohužel jsem se dobral měřením k tomu, že muj další olej bude zřejmě Motorex a vubec špatný nebyl ani Ipone 15W50 který velmi dobře držel tlak i při totálně rozpálený mašině(105°C chladící kapalina). Provedl jsem stejný měření jako prve s oběma Motuly a Ipone 15W50 ten levný (běžně 850Kč za 4L) se choval fakt výborně, tlaky v pořádku, hlučnost se mi jevila stejná jako u Motulu, tentokrát jsem testoval Yamahu Thunderace 1000...motorex je řidší při nižších teplotách, ovšem během 2minut běhu motoru se tlaky srovnali. Ipone má výbornou tepelnou vodivost. Osobně jsem docela překvapenej Iponem, zkušebně jsem ho nalil jako záběhovej do Supry co tu mám na generálku a mělo to výborný tlaky, nic dalšího o tom oleji říct nemúžu, nicméně určitě ho budu dál zkoušet.